نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دو ستاره بزرگ لیگ عربستان در رادار چلسی/ رئالی و لیورپول سابق به لندن می‌روند؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ممکن است چلسی در پنجره ژانویه به سراغ بنزما یا فیرمینو برود تا بحران خط حمله خود را حل کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی برای حل مشکلات خط حمله خود، به فکر جذب کریم بنزما یا روبرتو فیرمینو است. نیکولاس جکسون در حال انجام وظیفه در جام ملت‌های آفریقاست و کریستوفر انکونکو مصدوم است و آبی‌ها برای گلزنی به مشکل برخوردند. کول پالمر با ۹ گل در تمام رقابت‌ها در این فصل، از جمله گل پیروزی مقابل فولام در روز شنبه، بهترین گلزن باشگاه تا اینجای کار است. اما اکنون طبق گزارش تلگراف، چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه چشم به خرید قرضی شوکه‌کننده دو مهاجم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی دوخته است، در حالیکه هردو تنها شش ماه است که به خاورمیانه نقل مکان کرده‌اند.

بنزما ۳۶ ساله در ۶۴۸ بازی در ۱۴ فصل با رئال مادرید ۳۵۴ گل به ثمر رساند. این بازیکن فرانسوی ۲۵ جام در برنابئو به دست آورد که شامل ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. اما او تابستان گذشته لوس‌بلانکوس را ترک کرد و راهی عربستان سعودی شد و با قراردادی آزاد به الاتحاد پیوست و در ۲۴ بازی برای این تیم عربستانی ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

اما فیرمینو از زمان نقل مکان به عربستان سعودی از موفقیت مشابهی برخوردار نشد. این بازیکن ۳۲ ساله پس از جدایی از لیورپول قراردادی سه ساله با الاهلی به مبلغ ۳۰۰ هزار پوند در هفته تا سال ۲۰۲۶ منعقد کرد. او در اولین بازی خود هت‌تریک کرد اما از آن زمان تاکنون در ۱۸ بازی حتی یک گل به ثمر نرسانده و جایگاهش در ترکیب اصلی و بازوبند کاپیتانی را از دست داده است. او با شفیلدیونایتد و فولام مرتبط بود، اما نشریه سان فاش کرد که دستمزد او مانع بزرگی برای انتقال است.

فیرمینو در ۱۶ بازی برای لیورپول تنها دو گل مقابل چلسی به ثمر رساند که هر دو گل در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر زده شد. اما تعداد گل‌های بنزما به آبی‌ها سه برابر است. و این شش گل تنها در شش بازی به ثمر رسیده‌اند؛ سه بازی حذفی لیگ قهرمانان در سه سال گذشته.

انکونکو در تابستان با قراردادی ۵۶ میلیون پوندی از لایپزیش به این تیم پیوست اما به دلیل مصدومیت تنها ۴ بار برای باشگاه جدیدش بازی کرد. جکسون از زمان ورود ۳۰ میلیون پوندی خود، ۸ گل در ۲۳ بازی به ثمر رسانده که سه مورد از آنها در پیروزی مقابل تاتنهام بود.

چلسی همچنین با ویکتور اوسیمن و ایوان تونی در ارتباط بوده است. اما گلزن ناپولی احتمالاً بیش از ۱۰۰ میلیون پوند هزینه خواهد داشت در حالی که به نظر می‌رسد تونی تا پایان فصل در برنتفورد بماند تا از محرومیت ناشی از شرط‌بندی بازگردد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی