نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عروسی سادیو مانه
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سادیو مانه و عایشه تامبا در مراسمی خصوصی در پایتخت سنگال با هم ازدواج کردند و عروس ۱۸ ساله برای اولین بار با نشریه «میل» مصاحبه‌ای انجام داد.

همسر سادیو مانه پس از ازدواج با ستاره سابق لیگ برتر، برای اولین بار با مطبوعات مصاحبه کرد. عایشه تامبا که طبق گزارشات ۱۸ ساله است، تاکید می‌کند که پول و شهرت هرگز باعث نخواهد شد که او اصالت خود را فراموش کند.

عایشه از طریق یکی از بستگان خود به نشریه میل گفت: «من مشتاقانه منتظر زندگی جدیدم هستم و می‌دانم که بسیار متفاوت خواهد بود. اما هیچ فشاری احساس نمی‌کنم زیرا شهرت و پول سادیو من را تغییر نخواهد داد. به این چیزها علاقه ندارم. من یک فرد متواضع هستم و با ایمان خواهم ماند. عادت ندارم در مرکز توجهات باشم زیرا خانواده ما همیشه دور از حواشی بوده است. ما دوست نداریم خودنمایی کنیم و در مورد زندگی شخصی خود صحبت کنیم. من خاکی هستم، اینگونه بزرگ شده‌ام و فقط به خاطر ازدواج هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. از اینکه اکنون خانم مانه هستم مفتخر هستم.»

عروسی سادیو مانه

این زوج در ۷ ژانویه در حومه داکار پایتخت سنگال با هم ازدواج کردند. مانه ۳۱ ساله در دوران حضورش در لیورپول قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد. او اکنون برای تیم النصر عربستان بازی می‌کند و طبق گزارش‌ها هفته‌ای ۶۵۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد، که ظاهرا ثروت او با نحوه زندگی سابق شریک زندگی‌اش بسیار متفاوت است.

به گزارش نشریه میل، عایشه در منطقه فقیرنشین داکار در خانه‌ای با ۳۰ نفر از خویشاوندانش زندگی‌ می‌کند. این گزارش همچنین عنوان می‌کند که آنها به ماه عسل نخواهند رفت زیرا عایشه باید اول درسش را تمام کند.

بیشتر بخوانید:

عروسی سادیو مانه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اشکان IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    عروس خانم چقدر با مزه است ناقلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی