باور کنید جام ملت‌ها هنوز شروع نشده!/ امشب منتظر نمایش عربستان هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب عربستان هم به میدان خواهد آمد تا در پایان دور اول جام ملت‌های آسیا از همه مدعیان رونمایی شده باشد.

تنها دو بازی دیگر به پایان دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا باقی است و امروز تیم‌های گروه ششم هم به میدان می‌آیند تا پرونده بازی اول تمام تیم‌ها بسته شده و چهره مدعیان را واضح‌تر ببینیم. اگرچه فوتبال در آسیا بسیار پیشرفت کرده حالا دیگر هیچ حریفی را نمی‌شود دست کم گرفت یا نتیجه هیچ مسابقه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نیست، اما باز به موازات پیشرفته تیم‌های ضعیف‌تر تیم‌های قوی‌تر هم کار کرده‌اند و فاصله آنها کاملاً محسوس است.

همیشه بازی اول در هر تورنمنت و هر رشته ورزشی بسیار سخت است اما حتی در همین بازی اول هم مدعیان خود را نشان می‌دهند و اختلاف سطح آنها با سایر رقبا عیان می‌شود. نگاه کنید به نتایجی که ۴ مدعی اصلی جام ملت‌های آسیا (هنوز عربستان به زمین نرفته) در بازی اول گرفتند؛ ژاپن و ایران چهار گل به حریف خود زدند و کره جنوبی و استرالیا هم با اختلاف دوگل پیروز شدند.

به نتایج تیم‌های قطر (۳-۰لبنان)، عراق (۳-۱ اندونزی)، اردن (۴-۰ مالزی) و امارات (۳-۱ هنگ کنگ) و همین امشب عمان نگاه کنید! دیگر فقط نمی‌شود آن پنج مدعی سنتی را شانس اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها نامید و حالا باید از فاصله کمتر مدعیان درجه ۲ با ۵ غول آسیا صحبت کرد. بماند که در نمایش و نتیجه تیم‌های ضعیف‌تر هم جرقه‌هایی بود که برای آینده هشدار می‌داد. جرقه‌هایی مثل رقبای ژاپن و کره جنوبی که مقابل این تیم‌ها جلو افتادند، گلزنی فلسطین به ما ثابت کرد که دیگر در فوتبال آسیا نمی‌شود هیچ رقیبی را دست کم گرفت.

به طور همزمان این حقیقت هم ثابت شد که جام ملت‌های واقعی در مرحله حذفی آغاز خواهد شد. یعنی جایی که غربال اولیه تکان خورده و ۱۶ تیم برتر از دور گروهی صعود می‌کنند، مسابقاتی که دیگر فرصت جبران اشتباه نیست و هر بازی باید یک برنده داشته باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مکث IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    اول بگم ایران عشق ماست. اما ما به فلسطینی گل زدیم که گویا لیگ داخلی نداره و بازیکناش خونه. به هیچ وجه بالا نخواهیم رفت. تیم ایران هنوز تیم نیست. از بعد از گلها دقت کردید شدیداً دچار از هم پاشیدگی و بی انگیزگی و اختلال حواس شد تا از فلسطین گل بخوره؟! بچه ها تک تک بمب انگیزه ان. حتی در کلام، صحبت از یکپارچگیه اما به عنوان تیم فوتبال تیم یکپارچه ای نیستیم و و خلق موقعیتها انفرادی و نهایتاً دو سه نفره س و نه یازده نفره. میدونید چی میگم؟ تک تک بچه ها در پست خودشون خوبن ولی این تیم یکپارچه و به هم دوخته شده نیست. و اگر با اغماض هست، از نیمه دوم به بعد و خصوصاً بعد از دریافت گل/گلهای احتمالی فروپاشیده مطلق هست.(انشاالله اشتباه کنم اما، بماند به یادگار)
    • . IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      چون بازی اول بود اینگونه ناهماهنگی بین بازیکنان وجود داشت وگرنه دیدی ژاپن هم در بازی اول ناهمنگ بودن و اشتباه میکردن در بازی بعد درست میشه
  • قاتل IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    به امید خدا هرچه زودتر تیم ملی حذف شه و برگردن ایران
  • فوتبالیست میلی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    آقا برید تا دیر نشده رنار بیارید این نسل بعد جام ملتها تموم فوتبال ایران تخلیه شده از جوان خوب شماره ۱۸ عربستان که مانچینی کشف کرد آورد تو تو ده دقیقه عمان داور دوپینگ عمان دلال ویچ آسیا همه شست برد....
  • عسکر IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    برای موفقیت تیم ملی کشورمون، مقابل تیم های قدر قاره کهن ، دعا کنیم.یادمون نره ما بخاطر مسایلی! بازی تدارکاتی خوب نداشتیم و همیشه حسرت میخوریم. بچه ها با همدلی میتونن مردم رو غرق در خوشحالی کنن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی