نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
روایت تلخ ستاره تیم ملی فلسطین از زندگی در غزه؛ خانه نداریم و در چادر زندگی می‌کنیم/ از خانواده‌ام خبر ندارم/ میان ما و مرگ به اندازه یک تار مو فاصله وجود داشت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صالح ستاره تیم ملی فلسطین روایت دردناک و تلخی از شرایط زندگی در غزه می گوید.

محمد صالح پس از شکست ۴ بر یک تیم ملی فوتبال فلسطین مقابل ایران، در گفت‌وگو با سایت «فرانس ۲۴» اظهار داشت: بابت این شکست متأسف هستیم. بازی را با یک اشتباه آغاز کردیم و تنها کاری که باید انجام بدهیم، این است که پیروز شویم. پیروزی مقابل امارات کلید صعود ماست و برای بردن وارد این مسابقه می‌شویم تا آن را به شهدا تقدیم کنیم.

وی که فوتبال خود را از شهر غزه آغاز کرد، در مورد مشکلات مردم این شهر تحت هجوم رژیم صهیونیستی گفت: خانه ما در غزه از بین رفته و خانواده‌ام در یک چادر و روی یک زمین باز زندگی می‌کنند. دو روز است که خبری از خانواده خودم نشنیده‌ام و آنها در معرض جنگی نابودکننده قرار دارند. من در خاک غزه بزرگ شده‌ام و برای غزه فوتبال بازی می‌کنم.

بازیکن تیم ملی فلسطین با بیان این که خطرات زندگی در جنگ را در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ تجربه کرده، تصریح کرد: میان ما و مرگ به اندازه یک تار مو فاصله وجود داشت. ورزشگاه یرموک که ما در شهر غزه در آن بازی می‌کردیم، به یک اردوگاه برای خانواده‌های ما تبدیل شده است. فلسطین به حمایت همه نیاز دارد و هر انسانی باید از قضیه فلسطین حمایت کند.

فلسطین در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، روزهای ۲۸ دی و سوم بهمن به ترتیب به مصاف امارات و هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: جهانبخش: رویاهای بزرگی در سر داریم/ هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    آه این انسانهای مظلوم دامن جنگ افروزان رو بگیرد مگر خدا خودش کاری کنه همه دنبال منافع خود هستن اما به چه قیمتی ؟ به قیمت خونهای ریخته شده ی کودکان زنان و.... خدا نگذره از بانیان وضع موجود فلسطین
    • میلاد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      اه مظلومان دامن اون کسیکه جنگ رو شروع کرد رو گرفته بدجوری هم گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی