۱
بمب زمستانی استقلال خنثی شد/ گزینه نکونام در آستانه پیوستن به لیگ هلند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اللهیار صیادمنش که مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته از یک تیم هلندی پیشنهاد دارد.

اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال و فنرباغچه به‌طور قطع در زمستان هال سیتی را به‌صورت قرضی ترک می‌کند و این موضوعی است که توسط لیام روزنیور سرمربی این تیم نیز به صراحت اعلام شد.

روزنیور چند روز پیش با اعلام جدایی صیادمنش گفته بود: «الهیار در آستانه جدایی به‌صورت قرضی است. ما با باشگاه دیگری در این زمینه به توافق رسیدیم. فکر می‌کنم او نیاز دارد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.»

با وجود گذشت چند روز از این صحبت‌ها، اما هنوز تیم جدید این بازیکن جوان مشخص نشده است و طبق اعلام رسانه yorkshirepost، صیادمنش از روز دوشنبه مجددا به تمرینات هال سیتی اضافه شده و حتی برای بازی روز جمعه مقابل ساندرلند نیز در دسترس است.

با این حال، این رسانه انگلیسی اعلام کرده که هال سیتی در حال کار بر روی پرونده جذب قرضی ایوان پاندور، دروازه‌بان فورتونا سیتارد هلند است. ببرها قصد دارند تا قفس توری خود را با به خدمت گرفتن این گلر تقویت کنند و بی‌میل نیستند که در ازای جذب این دروازه‌بان، صیادمنش را به تیم هلندی قرض بدهند.

فورتونا سیتارد باشگاهی ۵۵ ساله است که دو مرتبه قهرمان جام حذفی هلند شده و چهار بار نیز در لیگ دسته اول (دومین سطح از لیگ هلند) جام قهرمانی را بالای سر برده است. آنها هم اکنون در لیگ برتر هلند موسوم به اردیویسه در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند که البته تا منطقه سقوط پنج امتیاز فاصله دارند.

لازم به ذکر است که هال سیتی در ابتدای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ صیادمنش را با مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خدمت گرفت و طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، فنرباغچه از فروش بعدی اللهیار، ۵۰ درصد سهم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: در صورت اصلاح یک قانون؛ استقلال زمستان بمب می‌ترکاند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جود همر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    خوبه با این انتقال مجدد یک میلیون دلار حسابمون شارژ میشه . خدایی بازیکن با برکته بودی نزدیک شونصد میلیون دلار به خزانه استقلال واریز کرده تا الان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی