نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۴
انتقال جذاب مهدی طارمی به اینتر قطعی خواهد شد/ جزییات جدید از مدت قرارداد ستاره ایران با افعی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فابریزیو رومانو اعلام کرده توافق نهایی بین مهدی طارمی و اینتر انجام شده و به طور قطعی این بازیکن در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ از پورتو راهی تیم ایتالیایی خواهد شد.

بحث انتقال مهدی طارمی به اینتر میلان جدی‌تر از همیشه شده و حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی جزئیات دقیقی از این جابه‌جایی بزرگ برای ستاره ایرانی منتشر کرده و باید منتظر اعلام رسمی باشگاه ایتالیایی باشیم.

با وجود اینکه این ستاره ایرانی که همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تمرکزش را روی کسب موفقیت و قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشته، اما به موازات آن بحث انتقالش به اینتر هم جدی‌تر از همیشه شده و با توجه به اینکه جزئیات دقیق از توافق طرفین مطرح شده، باید طارمی را در لباس آبی و مشکی متصور بود.

فابریتزیو رومانو اعلام کرده توافق نهایی بین مهدی طارمی و اینتر میلان انجام شده و به طور قطعی این بازیکن در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ از پورتو راهی تیم ایتالیایی خواهد شد.

جزئیات مدت قرارداد مهدی طارمی با باشگاه اینتر میلان هم فاش شده که مدت آن دو ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است و با این شرایط لژیونر ایرانی به جمع شاگردان سیمونه اینگزانی اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فاصله بین مهدی طارمی و اینتر؛ یک تار مو!/ همه‌چیز در آستانه نهایی شدن انتقال برای ژوئن؛ دستمزد ۵۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومانی در ۳ سال برای ستاره ایرانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدرضا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    ایندفعه رو باور کنيم یا نه شما هم شدید چوپان دروغگو
  • پرسپولیس IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    پماد سوختگی برای درمان سوختگی کیسه کشان موجود هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی