دیوید بکام
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام درگیر نبرد حقوقی و شکایت از فروش محصولات تقلبی برند مشهور خود شده است.

دیوید بکام ۴۸ ساله رئیس کمپانی DB Ventures است که در سودآورترین معاملات او از جمله عطرها، لباس‌ها و لوازم جانبی او سرمایه‌گذاری می‌کند. کمپانی DBV با حمایت شرکت Authentic Brands Group، به دنبال خسارت ۱.۵۸ میلیون پوندی از هر یک از شرکت‌ها یا افرادی است که نسخه تقلبی محصولات او را می‌فروشند. مدارک نشان می‌دهد که اجناس تقلبی در سایت‌هایی از جمله آمازون، ای‌بِی و اتسی توسط شرکت‌ها یا افراد مستقر در چین یا سایر نقاط آسیا فروخته می‌شوند.

یک منبع آگاه گفت: « Authentic Brandsمی‌خواهند از افرادی که از فروش کالاهایی با نام دیوید پول درمی‌آورند، شکایت کنند. دیوید و تیم به کیفیت چیزهایی که می‌فروشند، از جمله لباس‌ها و عطرهایشان، افتخار می‌کنند و نمی‌خواهند که مردم با خرید محصولات جعلی از این برند ناامید شوند.»

در اسناد قانونی ثبت شده در ایالات متحده آمده است: «فروش محصولات غیرمجاز که از نسخه‌های تقلبی و/یا نقض‌کننده مارک DBV هستند، یک تهدید واقعی برای برند DBV است. همچنین بر پایداری تجارت DBV و افراد و شرکت‌هایی که ناخواسته آنها را خریداری می‌کنند تأثیر می‌گذارد. محصولاتی که استانداردهای کیفیت DBV را برآورده نمی‌کنند، اعتبار و حسن نیت ارزشمند برند را از بین می‌برند. اگر مصرف‌کنندگان از کیفیت محصول غیرمجاز ناراضی باشند، این نارضایتی به برند DBV نسبت داده می‌شود.»

بکام در ژانویه ۲۰۲۲، ۵۵ درصد از سهام DBV را با مبلغ ۲۰۰ میلیون پوند به Authentic Brands Group، که مالک برندهای مد Juicy Couture و Forever ۲۱ است فروخت.

بیشتر بخوانید:

دیوید بکام شاکی شد؛ شکایت از فروشنده‌های محصولات تقلبی DBV/ تصاویر محصولاتی که فیک‌شان وارد بازار شده را ببینید

دیوید بکام شاکی شد؛ شکایت از فروشنده‌های محصولات تقلبی DBV/ تصاویر محصولاتی که فیک‌شان وارد بازار شده را ببینید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی