علی پروین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین، اسطوره پرسپولیس ۱۴ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی نسبت به شرایط پرسپولیس و تیم ملی واکنش جالبی نشان داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان زمستان سال ۸۸ با افشین قطبی نتایج متزلزلی می‌گرفت و به همین خاطر انتقادات از این مربی زیاد شده بود. در چنین شرایطی علی پروین سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی مدعی شد فعلا باید به این مربی فرصت داد.

پروین در گفت‌وگویی اختصاصی که ۳۰ دی سال ۱۳۸۸ در خبرورزشی منتشر شد، با حمایت ضمنی از قطبی گفت: ما با افشین قطبی فعلا فقط به اردن باخته‌ایم و نمی‌توانیم همه‌چیز را ضعیف بدانیم. البته من شخصا معتقدم قطبی باید در انتخاب بازیکنان ملی‌پوش بیشتر دقت کند چون تیم ملی جای نفراتی که در تیم‌های خودشان فیکس نیستند نیست.

علی‌آقا در ادامه به گذشته هم اشاره کرد و مدعی شد به نظر او حشمت مهاجرانی بهترین سرمربی بوده که تیم ملی فوتبال کشورمان تا آن‌زمان داشته است. سلطان پرسپولیس پیرامون این باشگاه نیز حرف جالبی بر زبان آورد و گفت: در مورد پرسپولیس حرف زیاد دارم اما واقعیت این است که حرف‌های من دردی را از این تیم دوا نمی‌کند. استقلال و پرسپولیس مشکلات مشترکی دارند که باید حل شود. البته در حال حاضر همه باید از علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس حمایت کنیم و شکست خوردن این تیم در بوشهر قطعا موجب محو شدن دایی نمی‌شود.

خبرورزشی‌گردی| پروین: حرف زدن من دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند/ حشمت مهاجرانی بهترین مربی تاریخ تیم ملی بود/ علی دایی محو نمی‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی