نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
۰ |
۰
محمد صلاح
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صلاح به دلیل مصدومیت دو بازی تیم ملی مصر در جام ملت‌های آفریقا را از دست خواهد داد.

محمد صلاح به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بازی حیاتی مصر در گروه B جام ملت‌های آفریقا در روز دوشنبه برابر کیپ ورد را از دست خواهد داد. مهاجم ۳۱ ساله لیورپول همچنین در صورت صعود مصر از مرحله گروهی، در بازی مرحله یک‌هشتم پایانی نیز حاضر نخواهد شد.

صلاح در تساوی ۲-۲ با غنا در روز پنجشنبه دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت و مصر برای صعود باید بازی با کیپ ورد را با پیروزی به اتمام برساند. فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد: «آزمایشات روی محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر، نشان داد که او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و دو بازی بعدی این تیم در جام ملت‌های آفریقا را از دست خواهد داد.» بنابراین، صلاح تنها در صورت صعود مصر به مرحله یک‌چهارم نهایی در ۲ یا ۳ فوریه، مجددا قادر به حضور در مسابقات خواهد بود که این برای لیورپول خبر خوبی است، چرا که دست‌کم در بازگشت ستاره مصری به انگلیس، او می‌تواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اوایل روز جمعه گفت که مشکل همسترینگ صلاح به احتمال زیاد شدید است، زیرا این مهاجم در بیش از ۶ فصل تنها ۱۰ بازی لیگ را برای قرمزها از دست داد. کلوپ گفت: «او شوکه شده بود و نمی‌دانست چه اتفاقی برای پایش افتاده. او این درد را احساس کرد و ما می‌دانیم که مو به ندرت از بازی خارج می‌شود یا نیاز به خروج از زمین پیدا می‌کند. بنابراین قطعا قضیه خیلی جدی است.»

مصر شروعی ضعیف در این رقابت‌ها داشت و ۲ امتیاز از ۲ بازی به دست آورده و حالا مصدومیت صلاح ضربه بزرگی به این تیم وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فریم به فریم با مصدومیت محمد صلاح/ فریاد کلوپ از انگلیس تا آفریقا بلند شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی