نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارشناس داوری: داور می‌توانست یک پنالتی برای هنگ‌کنگ بگیرد/ خطای بیرانوند کارت زرد داشت ولی VAR لازم نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به آخرین صحنه خطا در محوطه جریمه تیم ملی معتقد است داور می‌توانست یک خطای پنالتی برای حریف بگیرد.

نادر جعفری، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره عملکرد حنا حطاب (سوریه) داور دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: «در نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد. گل ایران هم در سلامت کامل به ثمر رسید. در دقیقه ۳۷ هم کارت زردی که به بازیکن هنگ کنگ داده شد کاملا درست بود چون مانع از حمله ایران شد.»

وی افزود: «در نیمه دوم هم شرایط خوب بود و داور در دقیقه ۴۶ یک اخطار دیگر داد که درست بود. اما دو صحنه مهم در پایان بازی بود که باید به آنها بپردازیم. در صحنه خروج علیرضا بیرانوند از دروازه توپ به دست او برخورد کرد که احتمالا داور ندید. در غیر اینصورت باید به او کارت زرد می‌داد و اخراج نداشت.»

جعفری در این باره که چرا VAR در این باره به داور اطلاع نداد گفت: «برای اینکه در صحنه‌هایی که کارت زرد هستند کمک داور ویدیویی دخالت نمی کند و داور هم حتما ندیده است.»

وی درباره صحنه حساس دقیقه آخر بازی نیز توضیح داد: «در واپسین دقایق بازی هم مدافع ما روزبه چشمی پیراهن بازیکن حریف را کشید و او را زمین انداخت. البته صحنه فقط یکبار پخش شد و ما ندیدیم توپ در جریان آن لحظه بود یا نه. اگر توپ در نزدیکی بازیکن بوده باشد داور باید قطعا اعلام خطا می کرد و پنالتی می گرفت ولی اگر توپ در جریان بازی نبود اینطور نبود. متأسفانه تلویزیون تصاویر کاملی از آن صحنه پخش نکرد.»

بیشتر بخوانید: «بخیل»، «حسود» یا «ترسو»؛ نام‌های جدید منتقدان تیم ملی/ ضدحمله قلعه‌نویی به کارشناسان؛ بازیکنان قبلا جوان‌تر بودند...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حامد DE ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    کارشناس چقدر بی سواده. بیراندوند قرمز دریافت میکرد چون نفر اخر بود. همین کارشناس دوزاری ها رو دعوت میدکنید که می بینیم چقدر وضع داوری اینجا ضعیفه
    • میلاد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      بچه جان چون توپ در اختیار بیرانوند بود هند بود ولی کارت هم نداشت یک ضربه غیرمستقیم جریمه ش بود
    • ق ر IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      پنالتی داور ویدیویی نديده ، عجب
  • شرافت داوری IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    اون صحنه ای که روزبه پیراهن بازیکن حریف رو کشید فقط در ایران بو اونم رای پرسپولیس پنالتی میگیرند (پنالتی بازی پرسپولیس با استقلال اهواز ) و هیچ جایی چنین کاری نمی کنند .
    • جواد چکش IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      همین روزبه در دو سه فصل اخیر با همین روش کشیدن بازیکن مدافع حریف پایه دو سه تا گل تیمتون شده آخریش هم همین چند هفته پیش بود بازیکن رو گرفت کشید پایین و دیده نشد بهتره تعصب رو که چشم و گوشت رو بسته بگذاری کنار
  • علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    این کارشناس بازی عربستان و عمان که داور پنالتی گرفت را ندیده که توپ نزدیک نقطه کرنر بود وبرخورد مدافع عربستان با عمان پنالتی تشخیص داد،ثانیا مگر پنالتی بازی مالزی و ویتنام ندید که بازیکن ویتنامی پیراهن بازکن حریف را کشید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی