افشاگری جدید برانکو علیه درویش؛ مذاکره‌ای در کار نبود/ با دوستان پرسپولیسی یک فنجان قهوه خوردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان درخصوص دیدار با مدیران پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

پس از جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکرات خود را با برانکو ایوانکوویچ سرمربی حال حاضر تیم ملی عمان برای هدایت تیم خود آغاز کردند.

در همین حال برانکو ایوانکوویچ امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تایلند در خصوص مذاکره با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من صرفاً با دوستان ایرانی یک فنجان قهوه خوردم و در مورد قرارداد و جزئیات دیگری صحبتی به میان نیامد.

این در حالی است که رسانه باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که برانکو در پاسخ به درخواست رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) برای هدایت این تیم، پاسخ رد داده و اعلام کرده در شرایط کنونی نمی‌تواند عهده دار این تیم شود.

پرسپولیسی‌ها هنوز سرمربی تیم خود را معرفی نکرده اند و تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار ویرا دستیار برزیلی گل محمدی در جریان است و اعضای این تیم طی روزهای آینده برای برپایی اردو تمرینی راهی کشور امارات خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عامیرزا US ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    بله پروفسورجان همه میدونیم! دروغگویی وعوامفریبی و ریاکاری سنت وعائین و دیانت حضراته هدف حذف باقری و یحیی بود که انجام شد.بقیه کارهای رسانه ای رو سپردن دست دستگاه گوبلزی که مثل همیشه با وارونه کردن حقایق سر این مردم بیچاره گروگان گرفته شده رو گرم کنن.الخ
    • مجید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      مهدی تارتارو بیارید بشینه رو نیمکت ..دیگه این همه شو دیگه چیه؟؟؟؟؟؟
  • قدرت IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    در صورت عدم سانسور! قطعا یک مربی حرفه ی با تجربه هرگز در مصاحبه قبل از بازی تیم تحت مسولیتش نمیاد از مذاکرات آینده کاری ش صحبت کنه! این چه گپ دوستانه و صرف قهوه بود که ۲ ساعت زمان برد اونم زمانی که ایشون تیم ش تک کوران مسابقات ؟ البته رضا چنلگر وکیل کارهای هون در ایران و مترجم ش درباره مذاکرات و..علت عدم پذیرش هم مطالبی بیان کرد.
  • سرباز IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    دقیقا همون نمایشی که مدیران استقلالی برای گول زدن هوادار استقلال در خصوص ماجرای استراماچونی بازی کردند دره توسط مدیران پرسپولیس برای گول زدن هواداران پرسپولیس در خصوص ماجرای برانکو کپی و تکرار می شود .
  • diako IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    لنگیا فرش میدزدن ، پیرهن کریس رو از معلول میدزدن ، ساعت دژآگه رو میدزدن ، پول قرارداد بازیکنو میدزدن ، جام و امتیاز میدزدن ، الان دیگه دروغ هم میگن ، عجب موجوداتی هستن این لنگیا 😅😅😅
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    وزارت ورزش نمی‌گذارد مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انتخاب شود و رفتن درویش هم به قطر یک شوی بود و انحراف هواداران پرسپولیس پس چه بهتر هرچه زودتر یک مربی داخلی انتخاب کرده و وقت تلف نکنند
  • الیاس IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    چه افشاگری؟1 برانکو قبل از بازی اینده تیمش در مصاحبه با خبرنگاران و تمدید قرارداد با تیم عمان و همچنین مذاکره با پرسپولیس خیلی خونسرد و مجمل جواب داد "همیشه یک مربی در معرض پشنهادات فعلا من به مسابقات پیش رو فکر میکنم دوستان از پرسپولیس امدن و گفتگوی دوستانه ی داشتیم"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی