نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
این بازیکنی که استقلال و پرسپولیس از دست دادند، بخت آقای گلی جام ملت‌هاست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به اسامی گلزنان تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا مشخص می‌کند یکی از بازیکنان موردنظر تیم‌های ایرانی فعلا در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

ایمن حسین، بازیکن تیم ملی فوتبال عراق که حدود ۵ فصل پیش گزینه استقلال بود و به تهران هم سفر کرد، در فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر جاری نیز جزو گزینه‌های پیشنهادشده به جواد نکونام بود. این بازیکن توانست در دیدار مقابل ژاپن دبل کرده و یکی از عوامل رقم خوردن شکست بخت اول قهرمانی این دوره از رقابت‌ها باشد.

علاوه بر استقلال تیم‌های پرسپولیس و تراکتور نیز از گزینه‌های خواهان جذب این بازیکن در تابستان سال جاری بودند.

ماجرای این بازیکن و باشگاه تراکتور تا آن‌جا پیش رفت که قرار بود با پیشنهاد ۲۵۰هزار دلاری تراکتور این ستاره عراقی به تیم تبریزی بپیوندد اما وقتی مدیران تراکتور با پیشنهاد ۵۰۰هزار دلاری مدیربرنامه‌های ایمن حسین مواجه شدند قید این مهاجم را زدند در حالی که ۵۰۰هزار دلار یا همان ۲۵میلیارد تومان در قیاس با مهاجمان گران‌قیمت فعلی تیم تراکتور شاید عدد چندان بزرگی نبود.

نکته دیگر درباره تیم‌های پرسپولیس و استقلال این‌که این باشگاه‌ها در حال حاضر به‌شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستند و اگر در تابستان او را جایگزین آل‌کثیر و عبدی یا قایدی و محبی می‌کردند قطعا شرایط در خط حمله برای این دو تیم به این شکل نبود.

یادآور می‌شود ایمن حسین و اکرم عفیف در حال حاضر با سه گل زده در صدر جدول گلزنان جام ملت‌ها (تا پیش از دیدارهای امروز) و از گزینه‌های آقای گلی این دوره از مسابقات هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سامان IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    بجاش نبیل باهویی همیشه مصدوم رو با 600 هزار دلار گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی