نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سیدجلال حسینی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: متأسفانه حمایت‌هایی که در گذشته از تیم ملی می‌شد را شاهد نیستیم و باید شرایط به گونه‌ای باشد که از تیم ملی حمایت کامل شود.

سیدجلال حسینی در مصاحبه‌ای، پیرامون عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*برخلاف برخی نظرات به نظر من تیم ملی دو بازی سخت را پشت سر گذاشت و باید از بچه‌های ملی‌پوش ممنون بود که با تلاش زیاد در این تورنمنت سخت موفق شدند دو برد از دو بازی به دست بیاورند. به نظر من این تورنمنت در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌ها فاصله نزدیکی با یکدیگر دارند به طوری که دیدید تیمی مثل تیم ملی ژاپن که تدارکات بسیار خوبی برای این مسابقات انجام داده بود، به عراق باخت و حتی در بازی اول هم صلابتی که انتظار داشتیم را نداشت و این نشان می‌دهد که تیم‌ها به هم نزدیک شدند و دیگر نمی‌توان انتظار بازی‌های راحت داشت.

*در شرایط فعلی بازیکنان تیم ملی و کادر فنی تلاش زیادی می‌کنند اما باید این را در نظر گرفت که تیم ملی سال‌هاست در آسیا قهرمان نشده اما همین موضوع انتظارات زیادی از ملی‌پوشان به وجود آورده است که به نظر من باید این انتظارات کمتر شود تا بچه‌ها بتوانند در آرامش کار کنند.

*متأسفانه حمایت‌هایی که در گذشته از تیم ملی می‌شد را شاهد نیستیم و باید شرایط به گونه‌ای باشد که از تیم ملی حمایت کامل شود. در شرایط فعلی کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند اما باید تمرکز خود را حفظ کنند تا با ارائه بازی‌های خوب نتیجه هم بگیرند. امیدوارم مردم هم برای تیم ملی دعا کنند چون در این شرایط همه باید در کنار تیم ملی باشیم.

*زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود، می‌دیدیم که یک برنامه ورزشی کاملا در اختیار او بود و حتی بارها برای این مربی برنامه اختصاصی می‌ساختند. از کی‌روش همه جوره حمایت می‌کردند و کاملا مشخص بود که برای آقایان، کی‌روش مهم بود نه تیم ملی! الان هم باید شرایط همانگونه باشد و از تیم ملی حمایت شود. بازیکنان تیم ملی با افتخار تلاش می‌کنند و لایق قدردانی هستند. باید از این تیم حمایت شود.

بیشتر بخوانید: تیم امیر «تیم» نبود/ نقدی بر عملکرد تیم‌ملی مقابل هنگ‌کنگ؛ «چه‌قدر بدیم ما»!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بابک IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    ماشالله سید جلال عزیز با معرفت
  • ناشناس IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    سید دوست داشتنی با وجدان مشخصه شما قلبا دوست دارید تیم ملی نتیجه بگیره اما اونایی که در حال حاضر فشار و بارروانی به تیم ملی وارد می کنن در واقع دوست ندارن تیم ملی نتیجه بگیره ژاپن به عراق می بازه و کره با اردن مساوی می کنه و عربستان در دقایق وقت اضافه تونست بازی رو ببره و .... در این شرایط بجای اینکه از تیم ملی حمایت کنن تیمی که بزور چن تا بازی تدارکاتی براش جور شد یا خوابن یا خودشون رو به خواب می زنن اونایی که در این شکل به تیم ملی فشار میآرن نمی دونم چرا ۸ سال کی روش در ایران حکومت می کرد و براش به به و چه چه می کردن در صورتی که قطر یه سال تحملش نکرد اما نیروهای داخلی خودمون رو به این شکل تو منگنه می زارن سید خدا پشت و پناهت باشه که حق رو ناحق نمی کنی
  • عدالت خواه IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    پس تو هم می تونی با انصاف و منطقی حرف بزنی، ای ناقلا ..👏👏👏👏
  • ا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    دفاع تمام قد نکن برا اینکه تیم بهت بدن هیچی بارش نیست فقط یکسری اسم جمع کرده سیستم نداره
  • فرح زاد IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    پس با این حساب بازیهای اسان وراحتی باژاپن وکره جنوبی داریم
  • آبادان IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    کاملا مشخص بود که برای آقایان، کی‌روش مهم بود نه تیم ملی! ؟؟؟ از کجا این رو متوجه شدید آقای حسینی ؟ ای کاش روزی یاد بگیریم که در رسانه ها برای حرفهایی که می زنیم مدرک ارائه کنیم. از کجا معلوم بود ؟ از کجا متوجه شدید ؟ مدرکتان برای این ادعا چیست ؟ اما در مورد تیم ملی من هم معتقدم الان دیگه خیلی دیره واسه انتقاد. هرکس می خواد کمک کنه بهتره نقاط ضعف تیم ملی رو به صورت شخصی برای سرمربی تیم ارسال کنه. باید بعد از جام ملت ها (چه قهرمان شویم چه نشویم) یک مربی سازنده جهانی بیاریم.(نه لزوما مشهور). مثلا برانکو خیلی مشهور نبود ولی واقعا به فوتبال ما خیلی خدمت کرد و مربی سانده ای هست.به خصوص برای تیم های رده پایین باید از مربیان با سواد استفاده کرد. نکونام ، مهدوی کیا ، گل محمدی و... مربیان خوبی برای ساختن تیم های پایه هستند.
  • عرفان IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    سید جلال عزیز، علت خط خوردنت از جام جهانی 2018 رو میتونی در تعدا بازی هات در مقدماتی جام جهانی جست و جو کنی. در ضمن عادل فردوسی پور آدم کسی نیست.
  • محمد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    هنوز بیخیال کیروش نمیشین؟؟ انگار یادتون رفته چهار سال پیش پدر تیم ملی رو درآوردن بعضیا، اینقدر بحران درست کردن که تمرکز تیم نابود شد و جلو ژاپن اون اتفاق افتاد. تیم ملی اونوقت مهم نبود؟ شایدم مهم بود ولی دشمنی با کیروش در اولویت بود.
  • شمس IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    به نظر بنده که تمام مسابقات تیم ملی رو دنبال کرده ام ، علیرضا جهانبخش جاش اونجا نیست ، باید رامین بیاد بجاش ، روزبه مدافع خوبی شاید باشه اما هرگز بازی ساز خوبی نیست ، قلی زاده باید این دوبازی فیکس بازی میکرد تا بتونه بعد از سه بازی به تعادل خوبی برسه ، طارمی مهاجم نوک هست نه هافبک بازی ساز ، عاقلاقه ترین ترکیب اونه که خطوط تیم حریفان گرفته بشه ، مثلا ۴،۴،۲یا ۴،۵،۱ نه اما ترکیب ۴،۲،۳،۱ درواقع یک ترکیب ۴،۲،۴ از تیم ساخته بود ، هافبک با مهاجم فرق می کنه ، نمیشه کسی که عمری مهاجم بوده الان بشه بازیساز حرفه ای یا مهاجم نفوذی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی