نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رفتار غیرحرفه‌ای یک نفر در پرسپولیس/ رمزگشایی از بهانه‌تراشی در دوران غیبت گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی کاپیتان سابق و مربی فعلی پرسپولیس همچنان در تمرینات این تیم غیبت دارد.

تمرینات تیم پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی زیر نظر اومسار ویرا برگزار می‌شود و هواداران و کادر فنی این تیم منتظرند تا سرمربی جدید سرخ‌ها معرفی شوند اما این مربی بدون درنظر گرفتن حاشی با پایبندی خاصی با سرخ‌ها کار می‌کند.

نکته اینجاست که بعد از جدایی گل‌محمدی سیدجلال حسینی هنوز در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده و درست در روزهایی که این تیم احتیاج مبرمی به حضور کاپیتان پیشین خود دارد حسینی مشکل قراردادش را پیش کشیده است اما ظاهرا دلیل غیبت حسینی فقط این موضوع نبوده و اینطور که در برخی از رسانه‌ها آمده سیدجلال از اینکه زیردست اوسمار قرار گرفته ناراحت شده و احتمالا مربی جوان سرخ‌ها انتظار داشته بعد از یحیی او به عنوان جانشین موقت انتخاب شود.    

در این زمینه ایسنا مدعی شد پایان تاریخ قرارداد حسینی و پرسپولیس ۱۴۰۳ است اما این عدد به حروف به اشتباه ۱۴۰۲ ذکر شده است. نکته‌ای که باعث شده کاپیتان پیشین پرسپولیس درست در میانه فصل که تیم سرمربی ندارد، به دنبال حل این مشکل باشد و از حضور در تمرینات خودداری کند.

در روزهایی که مربیان خارجی پرسپولیس نظیر اوسمار ویرا، با وجود اینکه احتمال می‌دهند با حضور سرمربی جدید شاید از این تیم جدا شوند، به قرارداد خود پایبند هستند و در تمرینات حضور مستمری دارند، هواداران پرسپولیس انتظار داشتند، حسینی به عنوان کاپیتان پیشین و مربی فعلی، کمک حال تیمش باشد و با حضور در تمرینات به مربیان خارجی کمک کند اما حسینی که شاید دلایل دیگری هم برای تصمیمش داشته باشد، اشکال قرارداد را بهانه‌ای برای غیبت خود در تمرینات کرده است. کاری غیر حرفه‌ای که ضرر و زیان آن را هر دو طرف می‌بینند، هم پرسپولیس و هم سید جلال حسینی.

بیشتر بخوانید: عکس| گزینه دستیاری گل‌محمدی پدیده جام ملت‌های آسیا/ او هنوز هم صفحه یحیی را دنبال می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • منوچهر IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    فرق کریم باقری و دیگران اینجا مشخص میشه ، سالها نفر چندم نیمکت پرسپولیس بود و حتی پیشنهاد های سر مربیگری رو بی هیچ ادعایی رد می کرد حالا جناب حسینی ....آخه با چه رزومه ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی