نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سرمربی سوئیسی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد/ یک گزینه ایده‌آل برای سرخپوشان پرید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق لازیو و تیم ملی سوئیس از عدم علاقه خود برای حضور در ایران و سرمربیگری پرسپولیس خبر داد.

پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با گزینه‌های پیش رو برای قبول نیمکت سرمربیگری خود است و در این بین یکی از اسامی جالب توجهی که مطرح شده ولادیمیر پتکوویچ است. سرمربی سوئیسی متولد بوسنی که در کارنامه خود هدایت تیم‌های لازیو و بوردو را در کارنامه دارد و مدت طولانی نیز هدایت تیم ملی این کشور را عهده‌دار بوده است.

در این ارتباط پتکوویچ در گفت‌وگوی کوتاهی که داشته مدعی شده که به هیچ عنوان علاقه‌ای به مذاکره با پرسپولیس ندارد. او در اینباره و در شرایطی که کاملا نسبت به تماس برقرار شده بی علاقه نشان می‌داد گفت: نه هیچ علاقه‌ای ندارم.

پتکوویچ درباره اینکه آیا در صورت پیشنهاد مناسب پرسپولیس امکان این مذاکره و قرارداد وجود خواهد داشت گفت: تحت هر شرایطی این موضوع قابل مذاکره نیست.

با این شرایط به نظر می‌رسد شرایط همچنان برای انتخاب سرمربی آتی پرسپولیس با ابهام همراه باشد و در حالیکه هواداران این تیم به شدت نگران آینده تیم خود هستند، باید دید مدیران تیم چه تصمیمی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: عکس| علاقه ستاره خارجی به پرسپولیس/ صفحه رسمی اینستاگرام سرخ‌ها فالو شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صابر DE ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    قابل پیش‌بینی پسیرو هم پاسخ رد خواهد و به احتمال زیاد با نیجریه تمدید خواهد کرد. دی بیاسی هم ظاهرا گفته نمیاد. لیست جدید؟!! . سرمربیان خوب مثل ایوان یووانویچ و خوزه لوئیس سیرا وجود دارند که ممکنه پاسخ مثبت بدهند چه اصراری به سرمربیان اسمی دارند
  • 2593374233 IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    مشکل اصلی اخراج درویش هست چون دروغگوهست به یحییقول داد3بازیکن خوب بیاره هیچیباعث شدچندنفرازپرسپولیس هم بره تاضعیف شه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی