نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال و یک معضل بزرگ در مصاف با مس رفسنجان/ جام حذفی و چالش مرگ و زندگی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در طول دو فصل اخیر همواره یکی از بهترین پنالتی زنان حال حاضر در لیگ برتر در تیم استقلال حضور داشته است.

هافبک فرانسوی تیم استقلال که در طول دو فصل و نیم حضور در تیم استقلال همواره از اواسط فصل بیست و یکم لیگ برتر (بعد از وریا غفوری) به عنوان پنالتی زن اصلی تیم استقلال شناخته شد حالا این روزها روی تخت بیمارستان است.

با توجه به درپیش بودن مسابقات جام حذفی آن هم مقابل تیمی به نام مس رفسنجان که در لیگ برتر مشکلات زیادی برای استقلال ایجاد کرد این احتمال وجود دارد که مسابقه دو تیم در پایان وقت‌های قانونی به ضربات پنالتی کشیده شود.

علاوه بر آن این احتمال نیز وجود دارد که در خلال برگزاری مسابقه نیز استقلال به پنالتی دست پیدا کند اما در شرایطی که آرتور کوین یامگا این روزها مصدوم است و قطعاً به بازی بیستم بهمن ماه نمی‌رسد باید دید جواد نکونام برای این مشکل چه تفکری خواهد اندیشید. آیا در تیم استقلال بعد از یامگا بازیکنانی هستند که بتوانند پنالتی بزنند یا نه! پنالتی‌هایی که به ویژه در رقابت‌های جام حذفی گاهی نقش مرگ و زندگی یک تیم را بازی می کنند.

بدون شک با هرچه نزدیک شدن به مسابقه جام حذفی بین استقلال و مس رفسنجان این موضوع باید برای سرمربی تیم استقلال بیش از همه مد نظر قرار بگیرد. این نکته نیز قطعا در ذهن سرمربی استقلال مرور می شود که یامگا تاکنون صددرصد پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کرده است حتی یک مورد که دروازه بان حریف آن را مهار کرد و در ریباند آن را تبدیل به گل ساخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    غصه ندارند یا یک بازیکن ستون پنجم میشه یا سکت ترتیب می ده یا داور و وار و افشاریان گل می زنند
    • پیروزهیس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      عجب آدمهای پررویی هستین ...اینجاست که باید گفت کافرهمه رابه کیش خود پندارد
  • سامان IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    عجب دردسری، فکر کن تیمت توهر بازی سهمیه پنالتی داشته باشه ولی پنالتی زن نداشته باشه
    • پیروزهیس IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      ده سال کل وزیرها پشتت باشن ده سال یک رئیس جمهور تمام کارهای مملکت روزمین بزاره ودنبال کارلنگ باشه ده سال اگه توتماشاگرها کسی زمین بخوره داوربرات پنالتی بگیره بعد بیای همچین کامنتی بزاری واقعا نمیدونم اسم توروچی میشه گذاشت 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
  • لنگی حمومی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    انشالله خداوند شفای عاجل میده بادعای خیر ۴۰ میلیون استقلالی به یامگا تاااجی مون . و انشالله سه گانه میزنیم با جواد عزیزدل ابیدلان و بازیکنان باغیرتمون 💪💙💙💙💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی