نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۱۰
همایون بهزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هشت سال قبل در چنین روزی فوتبال ایران سوگواره از دست دادن بازیکنی شد که به معنای واقعی کلمه در تاریخ پرسپولیس و تیم ملی فراموش‌نشدنی است.

حتی کسانی که سر و کار چندانی هم با فوتبال نداشتند، نام همایون بهزادی را شنیده و با این اعجوبه فوتبال ایران آشنا بودند. سرطلایی خوش‌اخلاق فوتبال ما که سالیان متمادی با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی درخشید و افتخارات فراوانی را به ارمغان آورد اما در روزهای پایانی زندگی خود از عدم توجه اهالی ورزش و بی‌تفاوتی مدیران نسبت به خودش گلایه داشت.

همایون‌خان روز دوم بهمن سال ۱۳۹۴ هنگامی که جامعه فوتبال هنوز در شوک از دست دادن رضا احدی بود، چشم از جهان فرو بست و نه‌تنها پرسپولیسی‌ها بلکه همه بزرگان و هواداران استقلال را هم عزادار کرد. مردی که اگرچه بارها به آبی‌ها گل زد اما همواره نزد استقلالی‌ها حرمت فراوانی داشت و به همین خاطر در مراسم تشییع او بسیاری از بزرگان تاریخ استقلال هم حضور داشتند و با چشمانی اشکبار تابوت سرطلایی را بر دوش می‌کشیدند.

همایون بهزادی چند ماه قبل از مرگش طی مصاحبه‌ای که بسیار تلخ بود، به شرایط زندگی خودش اشاره کرد و گفت: از هیچ‌کس انتظاری ندارم ولی آیا واقعا برای تهیه داروهای خودم هم باید زجر بکشم؟ خدا به همسر ناصر حجازی طول عمر بدهد؛ گاهی اوقات برای تهیه داروهایم دچار مشکل می‌شدم و با کمک ایشان می‌توانستم آن‌ها را تهیه کنم. ای کاش مدیران کنونی ورزش کشور فراموش نمی‌کردند که امثال همایون بهزادی روزی پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده و مایه افتخار بودند.

حالا ۸ سال از آخرین خداحافظی با همایون بهزادی عزیز می‌گذرد و چقدر تلخ است که حرف‌هایش همچنان در گوشمان زنگ می‌زند. روحش شاد و یادش گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • كارون US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    روحت شاد اسطوره .سردار شاهين و بنيانگذار تيم فوتبال پرسپوليس.
  • فرزاد قرمز IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    بله این است عاقبت کسانی که روزی پرچمدار این مرز و بوم بودند در ورزش ، ما ملت ایران بزرگ چه نامی را سزاوار این مسئولین ورزش برمی‌گزینیم که شایسته باشند
  • رضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    روحش شاد اسطوره پرسپولیس و ایران
  • تصیبی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    روحش شاد جای تاسف دارد چنین اسطوره و امثالهم که زحمات زیادی برای این کشور کشیدند برای تهیه دارو با مشکل مواجه هستند و بازم میگم واقعا برای مسولین متاسفم
  • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ای کاش مسئولان ورزشی‌ و غیر ورزشی، از اين همه پول‌های دزدی که‌ به یغما می‌برند، یک صندوق قرض‌الحسنه تشکیل دهند و مقداری از اون پول‌های بادآورده به‌ حساب صندوق واریز کنند تا هرموقع یکی مثل همایون بهزادی که گرفتار مریضی شدند، بتوانند مبلغی را بهشون اختصاص دهند تا بندگان خدا با درد و رنج و مظلومانه از دنیا نروند، هرچند که بازم یه دزدی پیدا می‌شود و کُل پول‌های اون صندوق را هم سرقت می‌کند، دیگه رحم و مروّت و از همه مهمتر انسانیت را باید توی کتاب‌ها جستجو کرد. روح همه ورزشکارانی که‌ مظلومانه سفر آخرت را پیش گرفتند شاد، خداوند آخروعاقبت ما رو بخیر کند ❤️
  • محمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    مگرانسان بایدهای آشنا باشد که به سراغش برید به فریادش برسید هستند کسانیکه کارهم میکنن ولی هیچ اندوخته ای ندارن و....درمقابل کسانی هستندکه شوت میلیاردی میزنن.میگن اقابازی خوب کنید.البته ملتوشادکنیدنه برآورده فقیرفقراباگل زدن شما شادنمیشه دستشون بگیریدتاشادبشن.این همه ثروت اندوختیدبستتونه دیگه بهلول فقیران برسیدازخدابترسیدمرگ در آهسته بترسیدازاون روزی که تویک وجب قبرتاریک هستیدبترسید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی