نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یووه کام فینالیست سوپرجام را تلخ کرد!/ بانوی‌پیر به صدر رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس با شکست لچه در دیداری از هفته بیست‌ویکم سری آ ایتالیا، به صدر جدول رسید.

در آخرین بازی از هفته بیست‌ویکم سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس در ورزشگاه ویادل‌ماره برابر لچه به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۳-۰ به سود خود به پایان رساند.

یوونتوس که روند شکست ناپذیری‌اش از بازی نیم‌فصل نخست مقابل همین لچه آغاز شد و از آن زمان ۱۸ بازی بدون باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها داشته است، نیمه اول را با ناکامی در گشودن دروازه حریف به پایان رساند، اما در نیمه دوم داستان عوض شد و این تیم با دو گل متوالی مهاجم صرب خود، دوشان ولاهوویچ در دقایق ۵۹ و ۶۸ از میزبانش پیش افتاد. حسن ختام پیروزی شانزدهم شاگردان ماسیمیانو آلگری در فصل جاری سری آ نیز گلی بود که مدافع برزیلی پیش تاخته این تیم، گلیسون برمر در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند. به این ترتیب دوازدهمین پیروزی یووه در ۱۶ تقابل اخیرش با لچه در سری A رقم خورد. این اولین بار از سال فصل ۹۸-۱۹۹۷ (تیم تحت هدایت مارچلو لیپی) است که یووه در بازی‌های رفت و برگشت لیگ، بدون گل خورده، لچه را شکست می‌دهد. در طرف مقابل اما بردهای خانگی متوالی تیم میزبان که تعدادش به چهار مورد رسیده بود، به پایان رسید.

با این نتیجه، یوونتوس از اینتر ۵۱ امتیازی که این هفته درگیر سوپرجام ایتالیا بوده و به همین دلیل در سری آ بازی نداشت، سبقت گرفت و با ۵۲ امتیاز صدرنشین شد. این در حالی است که میلان ۴۵ امتیازی در رده سوم و فیورنتینای ۳۴ امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی