نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
۰ |
۴
تنها راه بازگشت آقای گل به پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت تیم خود هستند و در این زمینه شایعات زیادی پیرامون این باشگاه وجود دارد.

در روزهای گذشته اخبار غیررسمی مبنی بر بازگشت علی علیپور بازیکن اسبق پرسپولیس و حال حاضر ژیل ویسنته پرتغال به جمع سرخ‌ها منتشر می‌شد که این موضوع هنوز رسماً اعلام نشده است. در حال حاضر با خرید عبدالکریم حسن مدافع اسبق تیم ملی قطر توسط پرسپولیس سهمیه لیست بازیکنان خارجی این تیم پر شده است و طبق گفته مدیران این باشگاه تا زمانی که سرمربی جدید انتخاب نشود هیچ بازیکنی در لیست مازاد قرار نخواهد گرفت و به این ترتیب نمی‌توان جدایی نبیل باهویی مهاجم سوئدی - مراکشی این تیم را قطعی دانست.

درهمین رابطه خبرگزاری مهر مدعی شد علیپور تحت قرارداد با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال است و تا پایان فصل هم با این تیم قرارداد دارد و جدایی او منوط به صدور رضایتنامه از طریف این باشگاه خواهد بود که با توجه به نابسامانی نرخ ارز مدیران پرسپولیس در شرایطی که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نیز بسته است حاضر نخواهند شد تا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کنند و باید حضور علیپور در نیم فصل دوم با پیراهن پرسپولیس را منتفی دانست.

بیشتر بخوانید: گزینه مخفی پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی چه کسی است؟/ مذاکره با مربی لالیگایی شروع شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی