نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قلعه‌نویی در شکست امارات هت‌تریک می‌کند؟ +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان حدود ۱۷ سال قبل و در دو دیدار دوستانه ماقبل حضور در جام ملتهای سال ۲۰۰۷ موفق شد تیم ملی امارات را شکست بدهد و این سومین تجربه رویارویی اش محسوب می شود.

امیر قلعه‌نویی در کسوت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی سومین تجربه رویارویی اش مقابل امارات را پشت سر می‌گذارد که در هر دو بازی قبلی توانست این حریف حاشیه جنوب خلیج فارس را شکست بدهد.

اولین مصاف تیم ملی فوتبال ایران همراه با امیر قلعه‌نویی در روز سه‌شنبه هفدهم مرداد سال ۱۳۸۵ رقم خورد این دیدار در چهارچوب مسابقه دوستانه و در تهران استادیوم آزادی برگزار شد که غلامرضا عنایتی در دقیقه ۵ تک گل پیروزی بخش تیم ملی را به ثمر رساند.

قلعه‌نویی در شکست امارات هت‌تریک می‌کند؟ +عکس
عکس تیمی تیم ملی کشورمان در دیدار دوستانه مقابل امارات در سال ۱۳۸۵

ترکیب تیم ملی ایران در آن دیدار عبارت بود از: وحید طالب لو، محمود فکری، حسین کاظمی، امیرحسین صادقی، هادی شکوری، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، ایمان مبعلی، علیرضا واحدی نیکبخت، سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی.

امیر قلعه‌نویی در دیداری دیگر برای حضور هرچه بهتر در جام ملتهای ۲۰۰۷ آسیا در چهارچوب مسابقات دوستانه در تاریخ جمعه بیست و دوم دی ماه سال ۱۳۸۵ نیز بار دیگر رودرروی تیم ملی این کشور به میدان رفت. دیداری که در خاک امارات و با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

قلعه‌نویی در شکست امارات هت‌تریک می‌کند؟ +عکس

گل‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در آن دیدار را رسول خطیبی و ابراهیم صادقی به ترتیب در دقایق ۲۶ و ۹۲ به ثمر رساندند. گل رسول خطیبی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان در آن مسابقه عبارت بود از: حسن رودباریان، هادی عقیلی، پیروز قربانی، حسین کاظمی، محمد نصرتی، هادی شکوری، ایمان مبعلی، مهدی رجب‌زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، حسین بادامکی و رضا عنایتی.

قلعه‌نویی در شکست امارات هت‌تریک می‌کند؟ +عکس

نکته دیگر در ارتباط با این دو مسابقه با هدایت امیر قلعه‌نویی اینکه در هر دو بازی تیم ملی امارات تحت هدایت «برونو متسو» فرانسوی مقابل سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان صف‌آرایی کرد و هر دو بار مغلوب قلعه‌نویی شد. سرمربی تیم کشورمان این بار باید با «پائولو بنتو» پرتغالی پنجه در پنجه بیندازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی