رکورد ۱۵ ساله تیم ملی مقابل امارات/ فرصت خوب برای کلین‌شیت دوباره بیرانوند و عبور از عابدزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مروری بر رویارویی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران و تیم امارات مشخص می‌کند این تیم از سال ۱۳۸۷ تاکنون در شش رویارویی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان فقط یک بار موفق به گل زنی شده است.

آخرین بار که بازیکنان تیم ملی امارات در یک دیدار رودررو موفق به باز کردن دروازه ایران شدند در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۷۸ بود که شاگردان علی دایی در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه یک بر یک مقابل امارات دست پیدا کردند.

رکورد ۱۵ ساله تیم ملی مقابل امارات/ فرصت خوب برای کلین‌شیت دوباره بیرانوند و عبور از عابدزاده

این مسابقه در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در کشور امارات برگزار شد. «عبدالرحیم جمعه» در نیمه اول آن مسابقه و در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مهدی رحمتی را باز کند. تک گل ایران در آن دیدار را هم کریم باقری در دقیقه ۸۱ زد.

پس از آن دیدار تیم ملی کشورمان به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۵، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ پنج بار طی ۱۵ سال گذشته مقابل این تیم به میدان رفته اما هرگز گلی از امارات نخورده و در هر ۵ مسابقه برنده زمین را ترک کرده است.

با توجه به نتایج ۵ دیدار اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان این می‌تواند فرصت خوبی برای علیرضا بیرانوند باشد تا ضمن حفظ رکورد گل نخوردن ایران از امارات در طول ۱۵ سال اخیر، دومین کلین شیت خودش در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا را نیز تجربه کند.

بیرانوند در صورت کلین شیت در دیدار با امارات از رکورد احمدرضا عابدزاده عبور کرده و به تنهایی با ۷ کلین شیت در ادوار جام ملتهای آسیا رکورددار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات فردا و ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد NL ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    بیرانوند هر کاری کنه به گرد پای عابدزاده نمی رسه
  • محمد توسلیان IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ایران برنده بازی با امارات است
  • سعید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    فوتبال علیرضا بیرانوند یه سرو گردن بالاتر از بقیه بازیکنان هست .
  • ali IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    بیرانوند آخه کجاش شبیه عابدزاده است بیرانوند خدایش تو لیگ ایرانم حقش نیست بازی کنه کدوم موقعیت تا الان گرفته، بعدم عابدزاده 8بار کلین شیت داره دوبارم بعنوان جانشین کلین شیت داشته، بعدم پسرش امير خیلی از بیرانوند بهتره
  • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    بیرانوند به گرد عابدزاده هم نمیرسه عابدزاده کلا یک ابهتی داشت به حرف نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی