نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
۷ |
۱
چرا بازیکن جدید در تمرین استقلال شرکت نکرد؟  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل سیلوا با وجود سفر به تهران هنوز در تمرین استقلال شرکت نکرده است.

رافائل سیلوا که فصل گذشته هم در استقلال بازی می کرد، اولین خرید آبی ها در تعطیلات زمستانی است. او با وجود سفر به تهران در تمرین استقلال شرکت نکرد.

برخی می‌گویند عدم حضور سیلوا در تمرین استقلال به خاطر خستگی ناشی از سفر بوده است و از روز سه‌شنبه با آبی‌ها تمرین خواهد کرد. روایت دیگری هم وجود دارد که سیلوا ابتدا منتظر است تا قرارداد خود را با استقلال نهایی و رسمی کند و بعد در تمرین استقلال شرکت کند. پیش‌تر باشگاه استقلال مدعی شده بود که با سیلوا برای مدت ۱۸ ماه به توافق رسیده است.

جالب اینجاست قبلا بلانکو هم بعد از حضور در تهران در تمرین گروهی استقلال شرکت نمی‌کرد و بعد از اینکه قراردادش با استقلال رسمی شد، در تمرینات گروهی استقلال شرکت کرد. مدت‌ها قرارداد این بازیکن به خاطر رعایت سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی‌شد. 

استقلال در تلاش است در روزهای آینده دو سه بازیکن جدید دیگر به ترکیب تیم اضافه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • برس IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    روایت نداره. بذار برسه
    • پیروزهیس IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      این لنگیا خلاصه یه چیزی باید ازتوشون دربیادتاآسوده بشن کلا درحال اذیت شدن هستن وجیغ وداد🍅🍅🍅🍅🤫🍅
  • هادی US ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    پنجره بسته تمرینم بکنه نمیتونه بازی کنه سر فیفا کلاه نمیره مدیران باشگاه مطمئنا که پنجره بسته هست ولی دنبال یک راهن که پنجره بسته رو از تابستون شروع بشه آنقدر احمقا که نمیفهما از همین الان شروع بشه تا پنجره زمستونی فصل بعد تمومه تابستون بعدش راحت تر بازیکن گیر میاد اگه این پنجره رو باز نگه دارن پنجره تابستونی دو فصل آینده رو از دست میده باشگاه آخر فصل بازیکن خوب گیر میاد یا بین دو نیم فصل
    • پیروزهیس IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      ببین تومیخوای یه جوری نشون بدی خیلی میفهمی وبخاطرهمین زیر پستهای استقلالیها دائم میلولی وتخیلات وآرزوهات رو کامنت میکنی وهرچقدرهم ضایع میشی چون لنگی پرروهستی بازهم میای وچرندیاتت روکامنت میکنی پنجره استقلال برای سه شکایت بسته شده که گفته شده بود که تا پنجشنبه ی این هفته بخاطر پرداخت شدن مطالبات بازمیشه حالا توهی توهمات وآرزوهای لنگیت رو جیغ بزن مثل بززززززززززززز خداشفات بده انشاالله که خوب بشی وبتونی درست تصمیم بگیری برای زندگیت وازننگ تفکر لنگی داشتن خارج بشی🙏🍅🍅🍅🍅🤫🤫🤫🤫🍅🍅🍅🍅🤫🤫🤫🍅🍅🍅🍅🤫🤫🤫🤫👹👹👹👹🤫🤫

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی