نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
برگزاری دربی و این دو بازی با VAR در دور برگشت لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با ورود دو دستگاه var به ایران در دور برگشت بازی های لیگ برتر برخی از بازی ها با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود.

در دور رفت مسابقات لیگ برتر تنها دیدار پرسپولیس – استقلال با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود اما در دور برگشت تعداد بازی های بیشتری با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود، به این خاطر که فدراسیون فوتبال دو دستگاه تجهیزات کمک داور ویدئویی وارد کرده است.

البته نکته مهم در این بین داوران آموزش دیده است. در بین داوران ایرانی تنها علیرضا فغانی و موعود بنیادی فر این آموزش را دیده اند و به همین دلیل قضاوت دربی به موعود بنیادی فر محول شد.

خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است فدراسیون فوتبال قصد دارد؛ در دور برگشت بازی های لیگ برتر علاوه بر دربی چند دیدار مهم دیگر را با حضور کمک داور ویدئویی برگزار کند و ممکن است در این مسیر ازداوران خارجی هم بهره بگیرد. بازی هایی که وارد لیست کمک داور ویدئویی شده اند، می توان به دیدار استقلال در برابر سپاهان و پرسپولیس در برابر صنعت نفت در هفته های ابتدایی اشاره کرد.

قرار است تا پایان فصل جاری ۴ دستگاه دیگر وارد ایران شود و تعداد استادیوم های تجهیز شده تا پایان فصل دست کم به ۶ استادیوم برسد. دو دستگاهی که هم اکنون وارد ایران شده بنا به گفته مهدی تاج در دور برگشت لیگ برتر بین استادیوم های مختلف جابجا می شود تا دست کم بازی های مهم دور برگشت با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    بخاطرهمین لنگیا🍅تارومارشدن😋😋😋😋
    • کاج میگه ننه من غریبم🤣🤣 IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      وار مصلحتی
  • عدالت را اجرا کنید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    در نیم فصل دوم بازیهای چهار تیم استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان و تراکتور در تمامی دیدارهای روبرو باید توسط var مورد قضاوت قرار بگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی