نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چلسی با تحقیر رقیب فینالیست شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی شکست بازی رفت مقابل میدلزبورو را بدجور تلافی کرد و فینالیست جام اتحادیه انگلیس شد.

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته با برگزاری یک بازی از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میان تیم‌های چلسی و میدلزبورو، آغاز شد که این بازی را میزبان لیگ برتری با نتیجه قاطع ۶-۱ برد.

چلسی که بازی رفت را با نتیجه ۱-۰ به حریف دسته اولی خود باخته بود، در خانه به لطف گل به خودی بازیکن حریف، جاناتان خوسون در دقیقه ۱۵ پیش افتاد. انسو فرناندس در دقیقه ۲۹ دومین گل میزبان لندنی را زد و اکسل دیساسی در دقیقه ۳۶ اختلاف را به عدد سه رساند. کول پالمر در دقیقه ۴۲ چهارمین و آخرین گل چلسی در نیمه نخست را زد تا شاگردان پوچتینو در همان نیمه نخست کار حریف را یکسره کرده باشند. با این حال عطش گلزنی آبی‌های لندن فروکش نکرد و آنها دو بار دیگر دروازه میهمان‌شان را باز کردند. کول پالمر در دقیقه ۷۷ دومین گل خود را زد و در دقیقه ۸۱ نیز نونی مادوئکه آخرین گل چلسی را به ثمر رساند. میدلزبورو اما در دقیقه ۸۸ این بازی موفق شد دروازه تیم میزبان را توسط راجرز باز کند تا کمی از سنگینی شکستش کاسته باشد.

به این ترتیب چلسی با برتری ۶ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال جام اتحادیه شد و حالا باید منتظر مشخص شدن تکلیف بازی برگشت تیم‌های فولام و لیورپول بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی