پخش زنده جام ملت‌های آسیا بهتر از تلویزیون در آپارات اسپرت
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اگر کم سن‌وسال باشید، گلزنی‌های علی دایی در جدال یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ بین ایران و کره جنوبی را ندیده‌اید.

اما بزرگ‌ترها خوب به خاطر دارند که علی دایی در آن بازی هیجان‌انگیز چهار بار توپ را به تور دروازه کره جنوبی چسباند و تا پایان آن جام، در مجموع هشت گل راهی دروازه‌ه‌ها کرد. تقریباً یک ماه قبل از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، روابط عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه‌ی جام ملت‌های آسیا ویدیویی از گل‌زنی‌های علی دایی در ادوار مختلف بازی‌های ملی آسیا منتشر کرد و علی دایی را «ماشین گل‌زنی ایرانی» نامید. تیم ملی فوتبال ایران این‌ روزها  یکی از قدرت‌های اصلی آسیا به حساب می‌آید و تماشای مسابقات جام ملت‌ها، بیش از هر زمان دیگری می‌تواند نفس‌ها را در سینه حبس کند.

عادت کرده‌ایم که مستطیل سبزرنگ را از تلویزیون داخلی تماشا کنیم و ناگفته پیداست که محدودیت‌هایی هم دارد. پخش انتخابی و سلیقه‌ای مسابقات، تصاویر کم کیفیت، پوشش ندادن حواشی و تقطیع ویدیوی مسابقات از جمله این محدودیت‌هاست. اما چه باید کرد؟ این روزها به کمک سایت و اپلیکیشن آپارات اسپرت، می‌توان به تمام این محدودیت‌ها غلبه کرد. می‌خواهید بدانید که چرا تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا در آپارات اسپرت، گزینه بهتری است؟

چرا آپارات اسپورت را انتخاب کنیم؟

بی‌شک جام ملت‌های آسیا قطر ۲۰۲۳ برای مردم کشور ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا به حساب می‌آید و همین موضوع، اهمیت و علاقه‌مندی به تماشا و پیگیری مسابقات را تا چندین برابر افزایش می‌دهد. این مسابقات که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، یک فرصت استثنایی برای عرض‌اندام تیم‌های آسیایی است و گزاف نیست اگر بگوییم هر بار جانی تازه در تن فوتبال دوستان می‌دمد. به دلیل توسعه سایت و اپلیکیشن آپارات اسپرت، تجربه متفاوتی در این دوره پیش روی شما است.

تجربه تماشای فوتبال هیجان‌انگیز با بالاترین کیفیت در آپارات اسپرت

سایت و اپلیکیشن آپارات اسپرت یکی از بهترین پلتفرم‌های پخش زنده فوتبال، می‌تواند لذت تماشای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ را برایتان دوچندان کند. این اولین جام آسیایی است که شما می‌توانید از طریق سایت آپارات اسپرت تماشا کنید. کیفیت Full HD و پخش زنده به شما این امکان را می‌دهد که با بالاترین کیفیت، مسابقات را دنبال کنید. هرچند امکان تماشای ویدیو با کیفیت‌های کمتر و حتی باکیفیت p۱۴۴ برای موقعیت‌های دیگر که احتمالاً به اینترنت ضعیف‌تری دسترسی دارید نیز فراهم شده است. در صورتی که تلویزیون هوشمند ندارید، می‌توانید با استفاده از اندروید باکس این مسابقات را از قاب تلویزیون تماشا کنید.

کارشناسی تمامی بازی‌ها نیم‌ ساعت پیش از هر مسابقه

در حالی که تلویزیون‌های آنلاین و سایت‌های پخش زنده صرفاً  مسابقات را پخش می‌کنند، در آپارات اسپرت ماجرا فراتر از این حرف‌هاست! آپارات اسپرت برای چشم ‌انتظاران جام ملت‌های آسیا ویژه برنامه‌ای در نظر گرفته که نیم‌ساعت پیش از شروع هر بازی آغاز می‌شود و به تحلیل و بررسی تخصصی بازی و پوشش حواشی می‌پردازد. این ویژه برنامه به صورت زنده  و با اجرای نوید استادرحیمی و حضور یک کارشناس خبره فوتبال پخش می‌شود.

علاوه بر آن، تنوع برنامه‌های فوتبالی آپارات اسپرت بسیار زیاد است و دیگر محدود به برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی نخواهید بود. بررسی اخبار فوتبال، گزارش‌های زنده، تحلیل مسابقات و مواردی از این قبیل از جمله برنامه‌های متنوع این پلتفرم است.

دسترسی به بازی‌ها از هر جا و هر مکان

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما برای تماشای بازی‌ها، عدم دسترسی به پخش زنده تلویزیون از هر مکانی است. تلویزیون‌های اینترنتی نیز چنگی به دل نمی‌زنند. این در حالی است که آپارات اسپرت در هر مکان در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید مسابقه‌ی مدنظرتان را با کیفیت بسیار زیاد و با حضور کارشناسان در برنامه‌های تخصصی پیش و پس از بازی در اختیار داشته باشید.

رایگان و بدون نیاز به پرداخت اشتراک

برای افرادی که یک عمر بدون پرداخت هزینه برنامه‌های ورزشی را از تلویزیون تماشا کرده‌اند، پرداخت هزینه برای سرویس‌های پخش زنده جام ملت‌ها کار سختی است. آپارات اسپرت به عنوان یک رسانه اینترنتی و کاملاً تخصصی در زمینه‌ی پخش مسابقات ورزشی، تمام برنامه‌های خود از جمله مسابقات جام ملت‌های آسیا را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و از این جهت تفاوتی با شبکه‌های تلویزیونی نخواهد داشت. اما تفاوت اصلی آن در خدمات و تنوعی است که این سرویس به کاربران خود ارائه می‌کند. آن هم خدماتی که شبکه‌های تلویزیونی تاکنون ارائه نکرده‌اند و احتمالاً در آینده هم نمی‌توانند ارائه کنند.

انتخاب مسابقه مورد علاقه برای تماشا

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آپارات اسپرت با شبکه‌های تلویزیونی که در واقع مزیت‌ مهم آن نیز به حساب می‌آید، انتخاب مسابقه مورد علاقه است. اگر پای تلویزیون بنشینید، مجبورید که صرفاً مسابقه‌ای را تماشا کنید که مسئولان صداوسیما انتخاب کرده‌اند و در کنداکتور گنجانده‌اند. این در حالی است که در آپارات اسپرت به تمام مسابقات ورزشی در لحظه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید انتخاب کنید که کدام بازی را  به‌صورت زنده تماشا کنید. با توجه به حساسیت بازی‌های جام ملت‌های آسیا طبیعی است که بسیاری از فوتبال‌دوستان تمایل داشته باشند که بازی‌ سایر گروه‌ها و کشورهای دیگر را تماشا کنند. آپارات اسپرت امکان تماشای تمامی این مسابقات را فراهم کرده است.

امکان آرشیو مسابقات

 یکی از قابلیت هیجان‌انگیز آپارات اسپرت این است که کاربر می‌تواند مسابقات مدنظر خود را آرشیو کند و در زمان دیگری به آن دسترسی داشته باشد. در صورتی که در زمان برگزاری مسابقه به هر دلیلی نتوانستید آن را تماشا کنید، بازی را از دست نمی‌دهید، زیرا می‌توانید با استفاده از بخش آرشیو بعداً آن را ببینید.

سخن پایانی

کسی چه می‌داند! شاید در این جام ملت‌های آسیا یک‌بار دیگر شگفتی‌هایی مانند چهار گل طلایی علی دایی به کره جنوبی برای ایران رقم بخورد. شاید بازهم فوتبال ایران افتخار بیافریند و دل یک ملت شادمان شود. این اتفاق چندان دور از انتظار نیست. تیم ما  لژیونر و بازیکنان توانمند کم ندارد. پاهای قدرتمندی که می‌توانند توپ را در دروازه‌ی رقیب بکارند.

برای اینکه لحظات جذاب و هیجان‌انگیز بازی‌های جام ملت‌های آسیا را از دست ندهید، به یک سرویس باکیفیت و دارای امکانات متنوع نیاز دارید. آپارات اسپرت هم امسال برای خدمت‌رسانی به دوستداران مسابقات ورزشی و به‌ویژه جام ملت‌های آسیا، دست‌ پر به میدان آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی