نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس ۱۱ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شد به واسطه حضورش در زندان توانسته یک اعدامی را نجات بدهد.

حمید استیلی همواره در فوتبال ما به عنوان یک چهره خوش‌اخلاق و خیر شناخته می‌شود.

این ملی‌پوش اسبق که یک تجربه ناموفق سرمربی‌گری در پرسپولیس را هم دارد، ۱۱ سال قبل در چهارم بهمن سال ۱۳۹۱ طی مصاحبه‌ای با خبرورزشی از ماجراهای خودش در جدال مقابل استقلال به عنوان سرمربی و بازیکن سخن به میان آورد و گفت: علی‌آقای پروین می‌گفت مربی که دربی را نبازد می‌ماند اما من مساوی مقابل استقلال را باخت می‌دانستم به همین خاطر تیمم را برای پیروزی به میدان می‌فرستادم. در همان دربی جام حذفی که آذر ماه سال ۹۰ برگزار شد با وجود این‌که تعداد بازیکنانم خیلی کم بودند و از وجود نفرات تیم امید و جوانان روی نیمکت استفاده می‌کردم، از استقلال نترسیدم. شما خودتان شاهد بودید که تا پایان وقت قانونی برابر بودیم و حتی ما از استقلال سرتر هم بودیم اما در وقت اضافه کم آوردیم.

حمید استیلی در ادامه این مصاحبه به ماجرای کتک‌کاری و زندانی شدنشان در دی ماه سال ۷۹ به واسطه تقابل جنجالی استقلال و پرسپولیس هم اشاره کرد و توضیح داد: وقتی بازی تمام شد، محمد نوازی لطف کرد و یک کله به من زد! اگر می‌دانستم دوربین روی من زوم کرده واکنش نشان نمی‌دادم. البته در آن مقطع فوتبالیست‌ها خیلی معروف بودند به همین خاطر گفتند حال آن‌ها را بگیریم و ما را به زندان بردند. در همان یک شبی که راهی زندان شدیم، در جریان کار یک زندانی محکوم به اعدام قرار گرفتم و پس از آزادی به لنگرود رفتم تا برایش رضایت بگیرم و خوشبختانه این اتفاق هم به وقوع پیوست.

خبرورزشی‌گردی| وقتی سرمربی پرسپولیس یک زندانی را از اعدام نجات داده بود/ برای من مساوی با استقلال مثل باخت بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سند کیسه پاره IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    بیچاره پرویز کلاه گیس ایمون زاید بد رنگیش کرد .😂😂😂۱۰ نفره تو ۱۰ دقیقه یه هتریک تاریخی و ابدی .خخخ خخخ
  • عدالت خواه IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    برای شادی روح اموات آقا جواد زرینچه صلوات
  • شصت سال حسرت US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    کاش یک آدم حسابی توی تیم سوگلی لنگ عبده پیدا میشود و اعتراف میکرد هدف از تاسیس لنگ عبده ،(پیروزی) توی این شصت و یکسال چه بوده 😅😅😅😅ورزش برای سلامتی،،هنرنمایی با شیاف و سجده بقا ،،تاراج بیت المال ،،،محلی برای تجمع آفتابه های اسنپی منیریه تقدیمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی