شاگردان کلینزمن از ترس ژاپن دوم شدند/ بحرین در حضور کره صدرنشین گروه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج دیدارهای دور سوم گروه E جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا چیزی شبیه سرگیجه بود و رده‌بندی تیم‌های حاضر در این گروه بارها و بارها تغییر کرد.

در ادامه مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، تیم فوتبال کره جنوبی از گروه E به مصاف مالزی رفت و در دیداری عجیب با نتیجه سه بر سه متوقف شد و پس از بحرین به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد. مالزی نیز با یک امتیاز اندوخته از این بازی در قعر جدول قرار گرفت و حذف شد.

در دیگر بازی نیز بحرین با پیروزی یک بر صفر برابر اردن، ضمن اول‌شدن در این گروه به دور یک‌هشتم نهایی صعود کرد و حریف ژاپن در دور بعد رقابت‌ها شد. کره‌ جنوبی نیز برابر صدرنشین گروه F که به احتمال فراوان عربستان خواهد بود، به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    باعث و بانی همه این مسخره بازیها قطر است.چون برای نخوردن به پنج قدرت برتر آسیا(ژاپن کره ایران عربستان استرالیا)طوری برنامه ریزی کرد که آنها همدیگر را حذف کنند و خودش تا نیمه نهایی مسیر آسانی را برود و حمایتهای داوری را هم از قطر دیدیم و در مراحل بعد این حمایتها بیشتر میشود.قهرمانی دوره قبل قطر هم بشدت محل تردید است.میخواهند همه چیز را با پول یامفت نفت بخرند.وقتی قطر آن کار را غیرورزشی و ناجوانمردانه را میکند؛قدرتهای برتر آسیا هم مجبور میشوند خود را بچنین خفت مسخره ای دچار سازند.
  • حميد کلاش IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بازي قبلش روبرو اردن هم تباني بود بعد يک نفر امد گفت اگه فکر کنيد کره تباني کرده هيچي از فوتبال نميفهيد الان کجا هست بياد خودش نشون بده خواهشن ديگه حرف از فوتبال نزن اگه يا نظر نده
    • فرامرز IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      شما یک بار دیگه اون بازی رو ببینید کره چند تا موقعیت داشت و وقتی گل زد کلینزمن چطور بالا پرید بعد فرمایش کنید در فوتبال گاهی توپ های یک تیم وارد دروازه رقیب نمی شه کسی که قبول نداشته باشه در فوتبال یک روز روز تیم نیست قطعا چیزی از فوتبال نمی فهمه.انسان با توهماتش نمی تونه به فوتبال نگاه کنه دوست عزیز اما کره جنوبی وقتی دید یک طرف جدول راحت تره براش این مسیر رو انتخاب کرد داستان این بازی وضعش با اون بازی فرق داشت بزرگوار.
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    چقدر خنده دار شده بازیها،همه تیما از دست ژاپن فرار کردن رفتن اونور جدول‌، ایران و ژاپن موندن این طرف جدول..کره جنوبی چقدر شیک از رویارویی با ژاپن‌فرار کرد چه دقیقه ای گل خورد واقعا زورش به مالزی نرسید یا از قصد مساوی کرد تا دوم شه به ژاپن نخوره؟ الان اگر ایران ژاپن رو ببره قهرمانه🔥
    • اشکان IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      حتما
    • فرامرز IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      در فوتبال چیزی صد در صد نیست شاید همین تیم های به اصطلاح ضعیف یقه هم ایران رو گرفتند و هم ژاپن و دیدار ایران و ژاپن اصلا شکل نگرفت.هیچ وقت تیمی رو دستکم نگیرید حتی اگر سوریه و بحرین باشند
  • ... US ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    کره از ترس ژاپن و حذف شدن شد جوجه. امیدوارم که عربستان ترتیبشون رو بده.
  • رضا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    خدایی اینجور فوتبال هم بدرد نمیخوره. هر چند عربستان هم کره رو میزنه. ژاپن هم برد راحتی روبروی بحرین نخواهد داشت.
  • ف پرسپولیسی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    اونور عراق به حساب کره میرسه! عراقی که من دیدم یه پای فیناله!
  • عازم تهران IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    این دیگه فوتبال نیست مسخره بازیه.. ایران ژاپن یه سمت هستن..کره عربستان و استرالیا یه سمت..بقیه تیمها هم راحت تا نیمه نهایی میان..و بصورت خیلی مسخره بازم ممکنه قطر یا ازبک یا اردن و عراق قهرمان شن!!!!! اون یکی از ترس نخوردن به ژاپن میبازه این یکی هم از اون فرار میکنه..معلوم نیست چخبره..جام ملتها هم جام ملتها ی قدیم
  • ماریو زاگالو IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    حبف شد به کره نمی خوریم. فرصت خوبی بود تا جواب بی ادبی های کلینزمن در جام جهانی قطر درباره فرهنگ ایران را بدهیم تا یکراست از قطر بلیط برلین را برایش بگیرند.
  • ماریو زاگالو IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    امیدوارم هیچ کدام از این تیم های بزدل قهرمان نشوند. آنها تن به خفت دادند و به شعور تماشاگران فوتبال و خودشان توهین کردند. قهرمان آسیا هر تیمی باشد باید شخصیت قهرمانی داشته باشد. لطفا تیتر بزنید بزدل ها به بهشت نمی روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی