نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کشتی لیونل مسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی که با ورودش به اینترمیامی باعث دو برابر شدن ارزش این باشگاه شده، نام بزرگترین کشتی جهان را در مراسمی ویژه اعلام کرد.

لیونل مسی به عنوان بخشی از مشارکت اینترمیامی با رویال کارائیب اینترنشنال، نام بزرگترین کشتی تفریحی جهان را اعلام کرد. این شرکت اسپانسر پیراهن جدید تیم دیوید بکام شده و لوگو در جلوی پیراهن‌های خارج از خانه باشگاه نمایش داده خواهد شد.

مسی ۳۶ ساله و هم‌تیمی‌هایش در مراسمی در بندر میامی که به میزبانی اپراتور کروز برگزار شد، شرکت کردند. قهرمان جام جهانی یک توپ فوتبال را روی سکو گذاشت و با عنوان کردن نام کشتی جشن را آغاز کرد. اولین سفر رسمی کشتی برای تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

این مطالب را هم از دست ندهید:

لیونل مسی

کشتی نماد دریاها

مسی از اینکه به چنین فرصت بزرگی دست یافت خیلی خوشحال شد و پس از اینکه او را با عنوان «نماد دریاها» معرفی کردند، به زبان اسپانیایی گفت: «سلام، خیلی خیلی ممنونم. اول از همه می‌خواهم از همه کسانی که در رویال کارائیب این افتخار را به من دادند تشکر کنم. برای تمام معنی و مفهومی که این کشتی برای شهر میامی و کل جهان دارد، احساس غرور می‌کنم. بنابراین اعلام می‌کنم که نام «نماد دریاها» برای این کشتی انتخاب شده است. خداوند به کشتی و هرکسی که روی آن است برکت بدهد.»

این کشتی ۱.۵۷ میلیارد پوندی با ۱۱۹۸ فوت طول و وزن ۲۵۰۸۰۰ تن بزرگترین کشتی جهان است و حداکثر ظرفیت ۷۶۰۰ نفر را دارد. مایکل بیلی، رئیس و مدیر عامل شرکت رویال کارابین نیز در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: «ما بزرگترین کشتی روی کره زمین را ساختیم. معرفی کلاس جدیدی از کشتی واقعاً هیجان‌انگیز است، اما تماشای اینکه چقدر عالی و تمام‌عیار است، هیجان‌انگیزتر است.» این شرکت فاش کرده که سرگرمی‌های مختلفی در کشتی وجود دارد، از جمله هفت استخر شنا، شش سرسره آبی، بزرگترین آبشار جهان، بلندترین سرسره آبی و بزرگترین پارک آبی دریایی.

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

کشتی نماد دریاها

ارزش اینترمیامی از زمان حضور مسی در تابستان گذشته تقریبا دو برابر شده است. طبق گزارش اسپورتیکو، ارزش این باشگاه اکنون ۸۰۰ میلیون پوند است که بسیار بیشتر از ۴۵۸ میلیون پوندی است که قبل از امضای مهاجم برای باشگاه ارزش‌گذاری شده بود. این باشگاه اکنون سومین باشگاه باارزش MLS است، زیرا درآمد آن از ۴۳ میلیون پوند به ۱۰۰ میلیون پوند افزایش یافته است. لس‌آنجلس اف‌سی بالاترین ارزش را در لیگ دارد و ۹۰۰ میلیون پوند ارزش‌گذاری شده است. آتلانتا یونایتد با ۸۳۰ میلیون پوند در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که باشگاه سابق بکام، لس‌آنجلس گلکسی، با ۷۹۰ میلیون پوند در رده چهارم قرار دارد. نیویورک تایمز گزارش داده که پیراهن اینترمیامی پرفروش‌ترین پیراهن فوتبال در آمریکای شمالی است و بالاتر از منچستریونایتد، یوونتوس، رئال مادرید و آرسنال ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

کشتی نماد دریاها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی