نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پردرآمدترین فوتبالیست‌های بازنشسته در اینستاگرام/ حدس بزنید صدرنشین کیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست‌ها حتی بعد از بازنشستگی راه کسب درآمد از اینستاگرام را پیدا کردند و بر درآمد خود به طور روزانه می‌افزایند.

فرصت فوتبال حرفه‌ای محدود است و بسیاری از فوتبالیست‌ها در اوایل ۳۰ سالگی بازنشسته می‌شوند. با این حال، بازنشستگی به معنی پایان درآمدزایی نیست، به ویژه با تأثیر قابل توجهی که فوتبالیست‌ها در رسانه‌های اجتماعی دارند. با رتبه‌بندی فوتبالیست‌ها در میان پردرآمدترین ورزشکاران در رسانه‌های اجتماعی، برخی از کارشناسان Ticketgum بررسی کردند که فوتبالیست‌های بازنشسته چگونه می‌توانند از حضور در رسانه‌های اجتماعی درآمد کسب کنند. به منظور انجام این تحقیق، کارشناسان با استفاده از محاسبه‌گر درآمد رسانه‌های اجتماعی اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، فهرست اولیه بازیکنان برتری را که در سال گذشته بازنشسته شدند و به ازای هر پست اینستاگرام درآمد کسب کردند را جمع‌آوری کردند.

زلاتان ایبراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد، با کسب درآمد فوق‌العاده ۱۶۰۵۳۷ پوندی به ازای هر پست اینستاگرام، در صدر جدول قرار دارد و این موضوع نشان از محبوبیت او و فالوئرهای زیادش دارد. گرت بیل، کاپیتان سابق ولز که در رتبه دوم قرار دارد می‌تواند برای هر پست اینستاگرامی ۱۳۳۰۳۱ پوند به دست آورد و محبوبیت پایدار خود را حتی پس از بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای به نمایش بگذارد. ادن آزار، بازیکن سابق چلسی، با سابقه‌ای ۱۶ ساله و بیش از ۷۰۰ بازی انجام شده، در رسانه‌های اجتماعی حضوری قوی دارد و به طور بالقوه می‌تواند برای هر پست اینستاگرام ۶۹۰۱۶ پوند درآمد کسب کند. مسوت اوزیل، هافبک آرسنال و رئال مادرید که در سال ۲۰۱۴ با آلمان قهرمان جام جهانی شد و اخیراً به دلیل تغییرات بدنی چشمگیرش در فضای مجازی وایرال شد، می‌تواند با به روز نگه داشتن هوادارانش در اینستاگرام تا ۶۸۲۶۶ پوند درآمد کسب کند.

پردرآمدترین فوتبالیست‌های بازنشسته در اینستاگرام/ حدس بزنید صدرنشین کیست!

از شوخ‌طبعی ایبراهیموویچ گرفته تا نگاه‌های اجمالی به بیل در پشت صحنه و لحظات سرگرم‌کننده آزار، بازیکنان از استراتژی حضور خود در شبکه‌های اجتماعی بهره بردند و آن را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کردند و حتی پس از ترک زمین نیز در جایگاه خود به عنوان چهره‌های تاثیرگذار باقی ماندند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    مرگ یر امریکا!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی