نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبرورزشی‌گردی| ستاره‌های پرسپولیس آشپز شدند/ مهدی طارمی: می‌خواهم به احمد نوراللهی آشپزی یاد بدهم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن سرشناس و پرسپولیسی که اتفاقا در آن مقطع به اتفاق یکدیگر در پرسپولیس توپ می‌زدند، ۸ سال قبل مهمان برنامه آشپزی تلویزیون شدند.

مهدی طارمی و احمد نوراللهی هنگامی که همراه با یکدیگر در پرسپولیس بازی می‌کردند، رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و حتی یک بار در برنامه آشپزی تلویزیون هم حاضر شدند. این برنامه که دستپخت‌های خودمانی نام داشت ۹۴ با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی‌پور از تلویزیون پخش می‌شد و مهدی طارمی به همراه احمد نوراللهی در روزهای آغازین بهمن ۹۴ با حضور در استودیو برنامه مذکور حال و هوای خاصی به آن دادند.

طارمی در ابتدای برنامه مدعی شد احمد نوراللهی را به اینجا آورده تا به او آشپزی یاد بدهد! خبرورزشی روز هفتم بهمن آن سال گزارش کاملی از پشت صحنه دستپخت‌های خودمانی برای خوانندگانش منتشر کرد و طی آن نوشتیم که هم‌گروه‌شدن مهدی طارمی با آرش ظلی‌پور و همچنین احمد نوراللهی با نسرین مغانلو چه حاشیه‌هایی داشت. هر چقدر طارمی بانشاط بود، نوراللهی خجالتی و سر به زیر نشان می‌داد.

نکته مهم و ارزشمند این‌که ظلی‌پور از مجریان دستپخت‌های خودمانی، روی آنتن اعلام کرد که چندی قبل به مهدی طارمی گفته بود یک کودک ۹ ساله مبتلا به سرطان برای این برنامه پیغام فرستاده و درخواست کرده است تا طارمی را دعوت کنند. مهاجم آن زمان پرسپولیس که حالا همراه با تیم ملی در جام ملت‌ها حضور دارد نیز همان جا این هوادار (که البته امیدواریم حالا سلامتی کامل خود را بازیافته و سرطان را شکست داده باشد) را سورپرایز کرد و یک پیراهن پرسپولیس را مقابل دوربین نشان داد و گفت: این پیراهن از طرف من به دوست کوچک و ۹ ساله‌ام اهدا خواهد شد.

خبرورزشی‌گردی| ستاره‌های پرسپولیس آشپز شدند/ مهدی طارمی: می‌خواهم به احمد نوراللهی آشپزی یاد بدهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی