نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
گزینه پیشین سرمربیگری تیم ملی، گزینه جانشینی برانکو شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت عمان اسپورت خبر از حضور اروه رنار بین گزینه‌های جانشینی برانکو ایوانکوویچ داد، در حالی که پیشنهاد دیگری را فدراسیون فوتبال فرانسه برای این سرمربی رد کرده بود.

پس از حذف تیم ملی عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، برانکو ایوانکوویچ با عدم تمدید قراردادش مواجه شد و حالا عمانی‌ها در پی انتخاب جانشین برای او هستند.

طبق ادعای سایت «عمان اسپورت»، اروه رنار گزینه سرمربیگری تیم ملی عمان شده، در حالی که چندی پیش فدراسیون فوتبال فرانسه مانع حضور موقت سرمربی تیم زنان این کشور در تیم ملی ساحل‌عاج شده بود!

اروه رنار که ۴ سال هدایت تیم ملی عربستان را هم برعهده داشت، پیش از حضور روی نیمکت سعودی‌ها گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران هم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پرسپولیسیم با افتخار IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    برانکو ایوانکوویچ اگه با دستیار هاش برگرده خیلی بهتره پرسپولیس الان مربی گلر ها نداره برانکو سرمربی خیلی بزرگیه اگه بدون دستیار هاش هم برگرده می‌تونه افتخارات سابق رو با ارتش سرخ بیاره 🇭🇷
    • عادل IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      به نظر من هم بايد به همراه برادر و عموزاده ها و دائی زاده ها برگرده ! واقعآ تنها مربی توی دنياست که به درد پرسپوليس می خوره با آنهمه افتخارات !!!!!!!!هيج جای دنيا براش مثل پرسپوليس نميشه به خدا .......
  • حامد DE ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    کاش مربی تیم ملی ما میشد
  • هرمز GB ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    بابا تا دیر نشده برید این رنار زو بیارید بکنید سرمربی تیم ملی تا فاجعه آغاز نشده. بعد از خرابی بغداد دیگه کاری نمیشه کرد.
  • کیون US ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    رنار بدرد تیم ملی ایران می‌خورد فوتبال عربستان را او متحول کرد با افکار ۵۰ سال پیش قلعه نوعی و باند مافیایی ورفیقش علی بجایی نمی رسیم وفوتبال تیم ملی شده علی بختکی یکروز خوبه یک روز افتضاح اصلآ ثبات نداره نه جوانگرایی .هیچی آخرش هم مثل رضا ملخ که تیم امید و به فنا داد تازه طلبکار هم بود این تیم هم چیزی نمی‌شود چون اینها دانش مربیگریشون بروز نیست الان در لیگ تنها مربی که به جوانان جولان میده مورایس از سپاهان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی