این ۵ نفر؛ گزینه‌های سرمربیگری لیورپول و جانشینی کلوپ
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی آلمانی قرمزها با خبر جدایی‌اش از باشگاه همه را شوکه کرد و حالا نشریه سان پنج جایگزین احتمالی برای او را معرفی کرده است.

خبر جدایی قریب‌الوقوع یورگن کلوپ، لیورپول را متحیر کرده است. کلوپ این خبر شوکه‌کننده را صبح جمعه اعلام کرد که در پایان فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد. او دلیل این کار را کم شدن انرژی‌اش عنوان کرد و گفت که باید مدتی استراحت کند تا بتواند دوباره بر کرسی مربیگری بنشیند.

هواداران قرمزها در سرتاسر جهان اکنون در این فکر هستند که چه کسی جای خالی کلوپ را در آنفیلد پر خواهد کرد و نشریه سان ۵ مورد از محتمل‌ترین گزینه‌های جانشینی سرمربی افسانه‌ای را نام برده است.

ژابی آلونسو

هافبک سابق قرمزها پس از یک و نیم فصل هدایت بایرلورکوزن، گزینه‌ای محبوب برای جانشینی کلوپ است. تیم بوندسلیگای آلونسو ۶۴ درصد نسبت پیروزی دارد و فصل گذشته آنها را به مقام ششم و لیگ اروپا رساند. جذب او مشکلی نخواهد داشت زیرا قرارداد او با لورکوزن در تابستان ۲۰۲۶ منقضی می‌شود و طبق بندی که در قراردادش گنجانده شده می‌تواند در پایان فصل از این تیم جدا شود.

این ۵ نفر؛ گزینه‌های سرمربیگری لیورپول و جانشینی کلوپ

روبرتو دی‌زربی

این مربی ایتالیایی از زمانی که در سپتامبر ۲۰۲۲ جایگزین گراهام پاتر در آمکس شد، برایتون را شگفت‌زده کرد. برایتون فصل گذشته با اختلاف ۵ امتیازی از لیورپول در رده ششم قرار گرفت. مرغان دریایی بدون شک با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا دی‌زربی را در ساحل جنوبی نگه دارند. اما اگر لیورپول تماس بگیرد و مربی نیز تمایل داشته باشد، آنها در نهایت قادر نخواهند بود که او را از پیوستن به مرسیسایدرها بازدارند.

این ۵ نفر؛ گزینه‌های سرمربیگری لیورپول و جانشینی کلوپ

ژوزه مورینیو

سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد این ماه از رم اخراج شد و در حال حاضر آزاد است. مورینیو در گذشته رقابتی آتشین با این باشگاه داشته است، اما اگر سرخپوشان می‌خواهند یک مربی بزرگ جایگزین کلوپ شود، او بهترین گزینه خواهد بود. با این حال، لیورپول احتمالاً برای جذب او باید با تیم الشباب عربستانی رقابت کند و گفته می‌شود که آنها در حال مذاکره برای جذب مربی پرتغالی به عنوان سرمربی جدید خود هستند.

این ۵ نفر؛ گزینه‌های سرمربیگری لیورپول و جانشینی کلوپ

اونای امری

این مربی اسپانیایی از دورانی فاجعه‌بار با آرسنال در ویلاپارک برگشت و فصل گذشته استون ویلا را به رده هفتم رساند و آنها در حال حاضر پیشرفت کردند و در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند. امری باعث شد که ویلا فوتبال را به شیوه‌ای جذاب بازی کند و قطعا برای لیورپول نیز همینطور خواهد بود.

این ۵ نفر؛ گزینه‌های سرمربیگری لیورپول و جانشینی کلوپ

استیون جرارد

 جرارد از زمانی که کفش‌های خود را آویزان کرد به عنوان یکی از مربیان آینده باشگاه در نظر گرفته می‌شد. با این حال، دوران بد او در استون ویلا ممکن است باشگاه را از بازگشت احساسی به او در آنفیلد منصرف کند. و علاوه بر آن او به تازگی قرارداد جدیدی با باشگاه الاتفاق عربستان سعودی امضا کرده است. اما با توجه به رابطه خوبی که با هواداران لیورپول دارد بعید نیست که روزی در جایگاه مربی این تیم بنشیند.

بیشتر بخوانید:

این ۵ نفر؛ گزینه‌های سرمربیگری لیورپول و جانشینی کلوپ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی