نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
AFC و خنده تبانی کلینزمن؛ همه چیز روشن است/ اتفاقات مشکوک بازی کره‌جنوبی و مالزی خبرساز شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع موثق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تبانی در بازی‌های پایانی جام ملت های آسیا را بررسی نمی کند.

روزنامه الشرق الاوسط‌ نوشت: در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اتفاقاتی عجیب و مشکوکی رخ داد به طوری‌که کاملا روشن بود که بعضی از تیم‌ها به دنبال نتایج خاصی هستند تا از رویارویی با یک حریف خاص اجتناب کنند.

یورگن کلینزمن که بدون شک نمی‌خواست تیمش با ژاپن در یک مسیر قرار گیرد، بعد از آن‌که شاگردانش گلزنی کردند چهره در هم کشید و بعد از آن‌که حریف به گل رسید خندید این درحالی است که تیم ملی فوتبال اردن هم در دیدار پایانی خود با بحرین از بازیکنان نیمکت نشین و ذخیره‌اش استفاده کرد تا روشن شود که این تیم هم ترس رویارویی با ژاپن را در مرحله بعد دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا باوجود آن‌که با شرکت رادار اسپورتس که متخصص در پیگیری سلامت در بازی‌هاست قرارداد بسته است اما باوجود عصبانیت فوتبال دوستان و اصحاب رسانه از اتفاقات روز پنچ‌شنبه به هیچ وجه قصد ندارد که این اتفاقات مشکوک را دنبال کند.

الشرق الاوسط در ادامه گزارش خود نوشت: بسیاری آنچه را که در دیدارهای اخیر جام ملت‌های آسیا رخ داد بدترین در تاریخ فوتبال آسیا می‌دانند با این حال ما از منابع موثق مطلع شده‌ایم که AFC اصلا این موضوع را دنبال نمی‌کند. تیم کره جنوبی که کلی ستاره سرشناس در فوتبال اروپا دارد در دیدار برابر مالزی دست به یک رفتار زشت و مخالف با جوانمردی می‌زند و یک تساوی مشکوک را برای تیم معمولی مالزی با حرکات عجیب کلینزمن به دست می‌آورد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد که واکنشی نشان ندهد و چنین رفتارهای را طبیعی جلو می‌دهد. فوتبال شگفتی.های زیادی دارد اما نمی‌توان دیدار کره جنوبی و مالزی را جزو شگفتی‌های فوتبال دانست. تیم مالزی که با ۸ گل خورده به همراه ویتنام ضعیف‌ترین خط دفاعی جام را داشت برابر کره تنها ۳ گل می‌خورد و سه گل هم به حریف می‌زند.

روبرتو مانچینی، سرمربی عربستان که تیمش باید با کره جنوبی بازی کند، در واکنش به خنده کلینزمن بعد از گل خوردن تیمش گفت: من اکنون از خنده کلینزمن خنده‌ام می‌گیرد. اتفاق عجیبی بود اما این در فوتبال رخ می‌دهد. ما به دنبال چنین اهدافی نیستیم و همواره برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    خب چرا میگن از ترس ژاپن، چرا نمیگن از ترس ایران همه رفتن اونور جدول؟!😉اصلا تیمی که قهرمانی میخواد و ذهنیت برنده شدن داشته باشه نباید براش فرقی کنه که به چه تیمی بخوره باس اونقدر قوی باشه که تمام بازیاشو ببره..تیم ملی با بازی که مقابل امارات انجام داد نشون داد که برای قهرمانی استارتشو زده از ژاپن و کره هم ترسی نداره، ژاپنو بزنیم فینالیم و قهرمانی واسه خودمونه🔥⚽😍
  • حمید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    دقیقه ای که کره گل اخر را میخوره نگاه کنید ،اصلا امکان نداره تبانی کرده باشن، اگر اون دو دقیقه اخر بازی تموم میشد چی؟الان کره برنده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی