نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جانشین مدافع پرسپولیسی تیم ملی کیست؟/ شانس گزینه استقلالی از بقیه بیشتر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران بدون دو بازیکن اصلی خود به مصاف سوریه می‌رود.

تیم ملی در حالی چهارشنبه این هفته باید آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را مقابل سوریه برگزار کند که در این مسابقه دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. صادق محرمی که جزو خوب‌های تیم ملی در جام ملت‌ها بود رباط صلیبی پاره کرده و ادامه جام را از دست داد. به جز محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان هم به دلیل دو کارته بودن از بازی با سوریه محروم است و نمی‌تواند تیم ملی را در این بازی همراهی کند.

رامین رضاییان احتمالا جانشین محرمی در سمت راست خط دفاعی خواهد شد ولی هنوز جانشین کنعانی زادگان مشخص نیست. مجید حسینی گزینه اول قلعه نویی برای بازی در کنار شجاع خلیل زاده است ولی این بازیکن هم با مصدومیت مواجه است و معلوم نیست برای بازی با سوریه در دسترس کادرفنی قرار بگیرد. اگر مجید حسینی به این بازی برسد، در ترکیب اصلی و کنار شجاع خلیل زاده قرار خواهد گرفت؛ در غیر این صورت روزبه چشمی گزینه اول کادرفنی برای بازی حساس مقابل سوریه خواهد بود.

در لیست تیم ملی سامان فلاح جوان هم به عنوان مدافع میانی حضور دارد ولی با توجه به جوانی این بازیکن و حساسیت بالای دیدار مقابل سوریه، این بازیکن اولویت آخر کادرفنی خواهد بود و شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ج IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    در وسط خط دفاع از بازیکن صرفا قدرتی که سرعت ضعیف دارد استفاده نکنید خصوصا درمقابل شرق اسیا وتیم سرعتی به قلعه نوعی بگید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی