نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مانچینی با مرد سال آسیا سرشاخ شد/ درگیری سرمربی ایتالیایی با کاپیتان عربستان بالا گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سرشناس تیم ملی عربستان به صورت جدی به کاپیتان تیم ملی عربستان هشدار داد.

روبرتو مانچینی از زمانی که هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده گرفته است با بازیکنان این تیم وارد چالش شده است.

یکی از بازیکنانی که خشم مانچینی را برانگیخته سالم‌ الدوسری کاپیتان تیم ملی فوتبال عربستان است که امسال به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شد.  

اردوی تیم ملی فوتبال عربستان از شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با لیست ورود و خروج بازیکنان مدنظر مانچینی با جنجال همراه شد.

بعد از گذشت این اتفاقات و حاشیه‌ها در بازی عربستان و تایلند سعودی‌ها صاحب ضربه پنالتی شدند و سالم الدوسری که پنالتی زن اول عربستان است به شکل عجیبی ضربه پنالتی در این بازی را به عبدالله ردیف بازیکن ۲۱ ساله داد و این بازیکن جوان پنالتی را خراب کرد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد و روبرتو مانچینی و دستیار او یحیی توره در هنگام دادن پنالتی از سوی الدوسری به این بازیکن جوان تعجب کردند و از این اقدام بازیکن عربستانی عصبانی شدند و می‌توان گفت که درگیری مانچینی با مرد سال آسیا از همانجا آغاز شد.

به نقل از فارس روبرتو مانچینی با سالم الدوسری کاپیتان تیم ملی عربستان اتمام حجت کرد و به او هشدار داد که دیگر «نباید از تصمیماتش سرپیچی کند.

بر اساس گزارش امروز سایت گل، یحیی توره و مانچینی با الدوسری قبل از بازی با کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی جلسه گذاشتند و به او اعلام کردند که «باید تابع تصمیمات کادرفنی باشد».

بیشتر بخوانید: درس‌های عربستان و مانچینی برای تیم ملی ایران؛ مدعی قهرمانی با ۲ شوت تیم ۹ نفره را برد!/ این تیم از ایران ۵ گل خورد اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مهدی جلالوند DE ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    تبعیت نکردن ازدستورسرمربی باعث ضربه به تیم میشودواینگونه اعمال درمراحل حذفی جبران ناپذیرخواهدشد🤔🤔🤔🤔
  • ایران IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    به خدا حیف مانچینی بزرگ،،که آمد مربی این شتر سوارهاشد،،بخدا بیا ایران بزرگ،بیا رویا هایم مان،را بساز،
    • مرتضی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      شما ۵۰ ساله توازادی بازی میکنید مبتوانید پول مانچینی رابدید
  • زیگزاگ IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    آدم های کم جنبه وقتی پول دار میشن. عربها فمر میکنند چون پول دارند میشه به تصمیم مربی بی احترامی کرد.پیش خودشون میگن فوقش مربی استعفا میده، ما هم یکی گرونترشو میاریم.
  • مربی آماتور فوتبال شاگرد مارادونا و علی دایی مسیح IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    مربی باید روانشناس و جامعه شناس و مردمی باشد. دانشگاه فوتبال پادگان نیست که. قلع و غم کند بازیکنانم را فوتبالیست احترام دارد مربی احتیاج به بازی کن دارد چون در خدمت تیم است با مدیریت خوب مالدینی موفق نیست یک مربی سختگیر هیچ جا موفق نیست باید با فرهنگ ان کشور خودش را آشنا کند و احترام بگذارد مربی باید باروح خود مربی گری کند و اخلاق خوب هرگز با بد اخلاقی هیچکس موفق نیست باید دستیار روانشناس داشته باشد یکدل بشود و شاد باشد موقع کار و تمرین فوتبال باید یاد بدهد با اخلاق خوب و آنگاه موفق میشود در همه دنیا حتی با سرخ پوستان آمازون خوب باشد و احترام به دین و سنت آنتون فرهنگ و تاریخ و تمدن و پرچم همه کشورها
  • عباس آقا IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    خودت فهمیدی چی نوشتی یه بار دیگه بخون ببین سر درمیاری
  • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    خخخخ به فارسی دری نوشته فعل و فاعلش جابجا ضده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی