نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
باشگاه پرسپولیس بی‌پول‌تر از همیشه!/ سرخ‌ها برای بازگردادن برانکو هم پول نداشتند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در بی پولی مطلق به سر می‌برد و حتی برای بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ هم پول نداشت.

اگر بگوییم باشگاه پرسپولیس در بی پولی مطلق به سر می‌برد، جمله دروغ و یا عجیبی نگفتیم. این باشگاه آنقدر اوضاع مالی بدی دارد و بدهی‌های مختلفی روی دست مدیران این باشگاه مانده که برای انتخاب سرمربی خود دست به بزرگترین ریسک ممکن می‌زند و دم دستی ترین و ارزان ترین گزینه ممکن را به عنوان سرمربی جدید انتخاب می‌کند. به طور حتم پرسپولیس اگر پول داشت و شرایط مالی این باشگاه اجازه می‌داد، گزینه ای بهتر از اوسمار برای نیمکت خود انتخاب می‌کرد و سرمربی بزرگی را روی نیمکت این تیم می‌دیدیم.

به طور مثال پاکو لوپز اسپانیایی که به گربه سیاه رئال و بارسا معروف شد، برای یک و نیم فصل حضور در پرسپولیس به همراه دو دستیار ، چیزی حدود یک و نیم میلیون دلار می‌خواست که رقم زیادی نبود. با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کردند توان پرداخت چنین پولی را نخواهند داشت. در بین گزینه‌های مطرح شده برای پرسپولیس هم مربیان خوبی بودند که حاضر بودند به پرسپولیس بیایند.

با این حال باشگاه پرسپولیس به دلیل نداشتن منابع مالی با حضور این مربیان مخالفت کرد. اما سوالی که در این میان به وجود می‌آید این است که پرسپولیس چطور می‌خواست دستمزد برانکو و دستیارانش را پرداخت کند. هرچند برانکو مذاکره جدی با پرسپولیسی‌ها انجام نداد و حتی کار دو طرف به بحث در خصوص مسائل مالی نرسید، ولی این مربی قطعا مجانی برای پرسپولیس کار نمی‌کرد. برانکو و دستیارانش هزینه زیادی برای پرسپولیس داشتند و در کنار این موضوع باشگاه پرسپولیس می‌بایست هزینه فسخ همه اعضای کادرفنی فعلی را پرداخت می‌کرد، چرا که برانکو حاضر به همکاری با نفرات فعلی نبود.

اینکه با وجود بی پولی مطلق باشگاه پرسپولیس، درویش و تیم مدیریتی این باشگاه اصرار زیادی برای بازگرداندن برانکو داشتند، موضوعی عجیب به نظر می‌رسد. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد فردی خارج از باشگاه پرسپولیس قصد داشت بخش عمده ای از قرارداد برانکو را پرداخت کند و در این خصوص قول‌هایی داده بود. این فرد فقط در صورت بازگشت برانکو حاضر بود به باشگاه پرسپولیس کمک کند و بعد از منتفی شدن حضور برانکو ، ماجرای کمک این فرد هم منتفی شد.باشگاه پرسپولیس خیلی از گزینه‌ها را به خاطر بی‌پولی رد کرد، درحالی که آن‌ها قیمت عجیب و غریبی نداشتند و دستمزد فضایی نمی‌خواستند. با این حال مدیران پرسپولیس از هزینه کردن حداقلی هم ناتوان بودند و به دلیل بی پولی به گزینه ای مثل اوسمار رسیدند که با پول کم حاضر به هدایت پرسپولیس شد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده جواب منفی برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس/ ۶۹ سالگی و باقی‌مانده عمر و این همه دلار...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    بولینگ عبده بی باباترازهمیسه 🍅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    پس چطوری بازیکن از لیگ قطر و سپاهان می گیرند؟؟؟
  • . IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    عبدالکریم رو 1.5 میلیون دلار خریدن. آل کثیر رو 20 میلیارد. اگه پول نداشتن چه جوری بریز و بپاش میکنن؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    باز هم ننه من غریبم بازی لنگ شروع شد
  • بنده خدا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    لنگی ها باز هم نقشه کشیدن. خدایا خودت به صندوق حمایت از پیشکسوتان و کارآفرینی امید و بانک شهر و سایر بانکها و صندوقها رحم کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی