نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
درخواست یورگن کلوپ از هواداران لیورپول؛ ممنون از عشقی که به من نشان دادید اما...
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ از بازیکنان و هواداران لیورپول می‌خواهد خروج تابستانی‌اش را فراموش کنند و دیوانه‌وار به سراغ هر حریفی بروند تا رویای چهارگانه را زنده نگه دارند.

یورگن کلوپ می‌خواهد که لیورپول جدایی قریب‌الوقوع او از باشگاه را فراموش کند و از هواداران باشگاه برای نشان دادن عشق‌شان به او تمجید کرد.

هواداران لیورپول قبل از پیروزی در دور چهارم جام حذفی مقابل نوریچ در روز یکشنبه، کلوپ را با اجرای سرود این باشگاه «تو تنها قدم نخواهی زد» شگفت‌زده کردند. هواداران در اولین بازی قرمزها پس از اعلام جدایی کلوپ از باشگاه در پایان فصل، جو پر شوری ایجاد کردند و سرمربی آلمانی از آنها می‌خواهد که از این به بعد در هر بازی چنین شور و حالی به پا کنند.

او به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «اینکه هواداران عشق خود را به من نشان دادند عالی بود و ما به چنین جوی در زمین نیاز داریم. ما به جمعیت نیاز داریم و آنها نباید به سرمربی فکر کنند. باید برای مدتی این مساله را فراموش کرد و دیوانه‌وار به سراغ هر حریف رفت و این همان کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم و فرصت بعدی چهارشنبه است.»

قرمزها با نتیجه ۵-۲ برنده شدند و امیدوارند تا قبل از اینکه کلوپ برود، فصل تماشایی دیگری را رقم بزنند. آنها در صدر لیگ برتر قرار دارند، به دور پنجم جام حذفی می‌روند و در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در فینال جام اتحادیه با چلسی روبرو خواهند شد. آنها همچنین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. لیورپول در ۱۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست‌ناپذیر بوده و امیدوار است که در دیدار روز چهارشنبه مقابل چلسی در لیگ برتر، این روند را افزایش دهد. آنها در حال حاضر با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند، اما نزدیکترین رقیبشان منچسترسیتی یک بازی در پیش دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی