نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۲
پرسپولیس را دوست دارم اما قسمت نشد برگردم/ برای بازگشت با باشگاه به توافق نرسیدم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس گفت: من هم مایل بودم به پرسپولیس برگردم و در خط حمله این تیم بازی کنم.

علی علیپور مهاجم تیم ژیل‌ویسنته پرتغال که به شدت مورد توجه پرسپولیس بود و قراردادش هم در پایان این فصل با تیم پرتغالی به پایان می‌رسد با وجود درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای در اختیار گرفتنش با باشگاه خودش به توافق نرسید تا به این ترتیب حضورش در پرسپولیس منتفی شود مهاجمی که قلباً خودش هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید اما تعهدی که به تیم باشگاهی طرف قراردادش دارد به نظر مانع حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تیمی شد که در آن گل‌های فراوانی به ثمر رسانده و در واقع از آن تیم بود که به فوتبال ایران و اروپا نیز معرفی شد.  گفتگو با علی علیپور را در ادامه می‌خوانید:

باشگاه پرسپولیس رسماً به باشگاهت در پرتغال نامه زده تا به پرسپولیس بیایی بالاخره تکلیف حضورت در این تیم به کجا کشید؟

من با باشگاه در این رابطه صحبت کردم. در این بین نظر باشگاه این بود که چون تقریباً یک نیم فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم با این تیم قراردادم را برای دو فصل دیگر تمدید کنم اما من این پیشنهاد را قبول نکردم چون این موضوع اصلاً به سود من نیست چون چند ماه دیگر قراردادم تمام می‌شود و من هم بازیکن آزاد می‌شوم به همین دلیل من خواسته باشگاه را اصلاً به سود خودم ندیدم.

با این حساب حضورت در پرسپولیس منتفی می‌شود؟

بله متأسفانه فعلاً نمی‌توانم به پرسپولیس بیایم چون برای جدایی و گرفتن رضایتنامه با باشگاه به توافق نرسیدم از این رو فعلاً در باشگاه می‌مانم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اما چند استوری که گذاشتی و به پرسپولیس ابراز تمایل کردی خیلی هواداران پرسپولیس را به حضورت امیدوار ساخته بود!

همه می‌دانند که من پرسپولیس وهوادارانش را دوست دارم و با دلم آن استوری‌ها را گذاشتم اما به هر حال تعهد کاری‌ام این گونه است که باید به باشگاهی که با ان قرارداد دارم پایبند بمانم و قید حضور در تیم پرسپولیس را بزنم.

حضور تو می‌توانست خط حمله پرسپولیس را به قدرت کامل برساند؟

به هر حال من هم مایل بودم به پرسپولیس برگردم و در خط حمله این تیم بازی کنم و به سهم خودم در این تیم تأثیرگذار باشم اما این امر میسر نشد البته به آینده امیدوارم چون در سال‌های بعد اگر قسمت شد می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم و از این مسأله استقبال می‌کنم.

اما شاید باشگاه پرسپولیس راضی شود تا پولی بابت رضایتنامه‌ات به باشگاه ژیل‌ویسنته بدهد و رضایتنامه‌ات را بگیرد؟

واقعاً نمی‌دانم در این رابطه چه بگویم اما من که خودم با باشگاه صحبت کردم آنها نظرشان فقط چیزی بود که به من اعلام کردند و چیز دیگری را برای جدایی‌ام مطرح نکردند.

یحیی رفت و برانکو هم نیامد، چه نظری در این رابطه داری؟

هر دو مربی جزو بهترین‌ها بودند که من هم با هر دو این مربیان خوب و بزرگ کار کردم اما به هر حال جدایی و حاضر نشدن یک مربی تصمیم شخصی است و خودشان تشخیص‌شان این بوده که نباشند اما من به رسم کسوت مربی و شاگرد به هر دو این مربیان احترام می‌گذارم و برایشان هر جا که هستند آرزوی موفقیت و سلامتی در زندگی‌شان دارم.

برای پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که افتاده چقدر شانس قهرمانی و تکرار این مهم را قائل هستی؟

پرسپولیس تیمی است که وجودش با قهرمانی عجیبن شده است؛ نمونه بارزش هم شش بار قهرمانی در ۷ سال اخیر بود از این رو من به قهرمانی و موفقیت پرسپولیس خوشبینم و معتقدم با پتانسیل و شخصیت قهرمانی و هوادارانی که این تیم دارد قادر است که هرموفقیتی را کسب کند و باز هم بهترین باشد.

در رابطه با تیم ملی و بازی‌اش با سوریه چه صحبتی داری؟

حتماً ایران از سد سوریه می‌گذرد و به عنوان یک ایرانی مانند همه هموطنانم دوست دارم تیم ملی کشورم به بهترین رتبه ممکن دست یابد.

بیشتر بخوانید: عکس| پیام پرسپولیس پس از اتفاق تلخ برای وحدت هنانوف

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    خدا ازت نگذره درویش ببین رو سکوها فقط چطور از خجالتت در بیایم
  • ن IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    آقا تقصیر شما نیس که باید مازاد بودی تا درویش ورود می کرد درویش بازی کن نیمکت نشین تیمهای دیگر که هزینه چندان نداشته باشه خریداری می کنه امثال شماهارو که به درد تیم می خورید نمی بینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی