نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
۰ |
۰
محرومیت کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی بخشیده می‌شود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی آخرین اخبار مربوط به اعتراض محمدعلی گرایی به محرومیت یک ساله از کشتی را تشریح کرد.

در پی پرتاب بطری آب از سوی محمدعلی گرایی در حین مبارزه برادرش محمدرضا با حریف ژاپنی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، این کشتی‌گیر از سوی کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی به مدت یک سال از شرکت در مسابقات محروم شد.

به این ترتیب این کشتی‌گیر تا اینجای کار نتوانسته در چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی در سال المپیک حاضر شود و در صورت عدم تغییر رأی، محرومیت او دو ماه بعد از برگزاری مسابقات المپیک پاریس به پایان خواهد رسید.

در پی این محرومیت محمدعلی گرایی نسبت به رأی صادره اعتراض کرد.

سعید یوسفی مسئول کمیته روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی درباره آخرین اخبار از پیگیری این اعتراض گفت: مدارک و مستندات محمدعلی گرایی و فدراسیون کشتی تحت عنوان پرونده دفاعیه در اختیار کمیته انضباطی اتحادیه جهانی قرار گرفته و از سوی UWW نیز پنل سه نفره‌ای تشکیل شده تا پرونده را مورد بازبینی قرار دهند. این مستندات اکنون در اختیار این پنل است و مرحله بازبینی را آغاز کرده‌اند که در مراحل پایانی است. احتمالاً در چند روز آینده آنها نظر نهایی‌شان را اعلام کنند.

در این دفاعیه روی این موضوع تأکید شده که محمدعلی گرایی در پی این اتفاق که یک واکنش احساسی به مبارزه برادرش بوده، در همان صربستان تاوان کارش را داده و جریمه‌ای نیز پرداخت کرده است، ضمن اینکه او در بازگشت از بلگراد نیز از سوی فدراسیون کشتی ایران با تعلیق مواجه شده و حضور در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سال المپیک را از دست داده است.

اتحادیه جهانی علاوه بر محرومیت یک ساله گرایی، این کشتی‌گیر را به پرداخت هزار فرانک و فدراسیون کشتی را به پرداخت ۵۰۰۰ فرانک سوئیس محکوم کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی