نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رجزخوانی هکتور کوپر برای تیم ملی ایران/ من توانستم به فینال‌های متعددی برسم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه با ابراز رضایت از دوران کاری‌اش در کسوت سرمربی گفت: در سوریه تلاش می‌کنم که تا لحظه آخر بجنگم و لبخند بر لب مردم بیاورم.

هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ضعیف تیمش در پیروزی در بازی‌های بزرگ گفت: توجه کنید که باختن در بازی‌های بزرگ به شانس و اشتباه در لحظات آخر بستگی دارد. من توانستم به فینال‌های متعددی مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا برسم که عملکرد خوبی است. من از دوران مربی‌گری‌ام خوشحالم. در سوریه تلاش می‌کنم که تا لحظه آخر بجنگم و لبخند بر لب مردم بیاورم. من سخت‌کوشی را در بازیکنانم می‌بینم.

او درباره هدف بالایی که با سوریه دارد هم گفت: هدف من در این لحظه بردن بازی فرداست. من همیشه به آینده فکر می‌کنم ولی باید ببینیم که چه چیزی در دستمان داریم. درباره آینده باید جلو برویم و مردم سوریه را خوشحال کنیم.

سرمربی سوریه درباره مقابله با خط حمله ایران بیان کرد: ما مقابل تیم قوی‌ای بازی داریم و نمی‌خواهیم در این بازی گل بخوریم و این اولین گام برای صعود از این مرحله است‌. در قدم بعدی می‌خواهیم ضد حمله بزنیم‌. ما بازیکنان خلاقی داریم که به آنها متکی هستیم. ما بازیکنانی داریم که خودشان را در زمین فدا می‌کنند پس فکر می‌کنیم که می‌توانیم بازی را ببریم.

او افزود: ما با خوشحالی برای بازی بعدی آماده می‌شویم و به سیستم و بازیکنانم اعتماد دارم.

سرمربی سوریه درباره شگفتی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: در فوتبال همیشه سورپرایز وجود دارد. ما باید تا فردا تمرکزمان را حفظ کنیم و آماده شویم. ما به بازیکنانمان اطمینان داریم و متحد هستیم و می‌خواهیم در بازی فردا برنده شویم.

بیشتر بخوانید: مرثیه سرایی قلعه‌نویی در نشست خبری بازی با سوریه: به من خیلی ظلم شد؛ دلخورم ولی فراموش نمی‌کنم/ ۳۰۰ مقاله علیه بنده نوشتند اما آن برنامه تلویزیونی...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران ۳ سوریه 0 IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    فردا آخرین بازی تیم شما در این جام و آخرین بازی شما در این سمت خواهد بود ، ویکتور بای بای
  • محله ی ویلافیوریتو IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    زنده باد کوپر زنده باد گایزکامندیتا زنده باد ارژانتین زنده باد مارادونا
  • خودم US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    مصاحبه دو سرمربی رو مقایسه کنید! آقای قلعه‌نویی انگار رفته پای منبر، همش گلایه، حاشیه. آقای سرمربی اینجا مسابقات قهرمانی ملت های آسیاست. فنی صحبت کن
    • سمیرا IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      عزیزم ازش سوال پرسیدن اون خبرنگار بیماری که وقت شناس نیست نباید می پرسید به نظر من امیرخان اصلا نباید جوابشو میداد ولی از جهتی هم اگر جوابشو نمیداد یه جورایی میگفتن چیزی برای گفتن نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی