نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
انقلاب اوسمار در پرسپولیس/ منتظر چهره جدید سرخ‌ها باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس قصد دارد تاکتیک این تیم را در نیم فصل دوم تغییر دهد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان نیم فصل لیگ برتر از سمتش استعفا کرد تا مدیران این باشگاه هدایت تیم را به اوسمار برزیلی بسپارند.

اوسما یک فصل و نیم دستیار گل محمدی در پرسپولیس بود و شناخت خوبی از این تیم دارد. او که هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته تصمیم دارد با سیستمی جدید تیم را در نیم فصل دوم روانه میدان کند.  

گل محمدی در نیم فصل اول لیگ برتر تقریبا در نود درصد بازی‌ها با سیستم پایه ۱-۱-۴-۴  تیمش را به میدان می‌فرستاد. در این سیستم معمولا یک هافبک دفاعی به علاوه یک هافبک تهاجمی در مرکز زمین بازی می‌کردند و پشت سر مهاجم نوک یک بازیکن مثل عمری یا عالیشاه آزاد بود تا در فضاهای بین خط میانی و نوک حمله حرکت کند و در نقش مهاجم کاذب به دروازه حریف نیز نزدیک شود.

حال سایت ورزش سه مدعی شده اوسمار در سه بازی تدارکاتی مقابل چادرملو اردکان، پیکان و شباب الاهلی تیمش را به سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین فرستاده تا مشخص کند به این سیستم اعتقاد دارد.

در این سیستم دو هافبک دفاعی مثل سینا اسدبیگی و مسعود ریگی مقابل خط دفاعی بازی می‌کنند و مقابل آنها سروش رفیعی به عنوان هافبک پاسور در کنار دو وینگر چپ و راست پشت سر مهاجم نوک به میدان می‌روند. البته یحیی چه فصل قبل و چه در نیم فصل اول امسال چند بار از این سیستم بهره برد اما در کل  به نظر می‌رسد اوسمار قرار است با این سیستم پایه تیمش را در نیم فصل دوم ارنج کند.

بیشتر بخوایند: عکس| اولین پیام سرمربی جدید پرسپولیس برای ستاره تیمش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی