نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علیرضا فغانی به لیست داوران بین‌المللی ایران برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی در جام ملت‌های آسیا که هم اکنون در دوحه در حال برگزاری است، نماینده ی فدراسیون فوتبال استرالیا است. به این خاطر که فدراسیون فوتبال ایران او را از لیست داوران بین المللی در سال ۲۰۲۳ خط زد!

خداداد افشاریان، رئیس کمیته ی داوران به هنگام اتخاذ این تصمیم موضوع شرایط سنی را بهانه کرد، در حالی که بر اساس تصمیم جدید فیفا شرایط سنی برای داوران برداشته شده است و ملاک ادامه ی حضور داوران در لیست بین المللی قبولی در تست آمادگی جسمانی است. در غیر اینصورت علیرضا فغانی نمی توانست در جام ملت‌های آسیا در دوحه سوت بزند و از هم اکنون مهیای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ باشد.

محمدرضا منصوری یکی از کمک‌های علیرضا فغانی در مسابقات گذشته که به بهانه ورود به سن ۴۵ سالگی در فوتبال ایران بازنشست شده است ابراز امیدواری کرد که علیرضا فغانی یک بار دیگر به لیست داوران بین المللی فوتبال ایران برگردد و در جام جهانی ۲۰۲۶ نماینده فدراسیون فوتبال ایران باشد.

آیا چنین چیزی امکان پذیر است و منع قانونی ندارد؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که علیرضا فغانی می‌تواند به لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۴ برگردد و در این صورت می‌تواند نماینده فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ باشد. این منوط به یک تصمیم شجاعانه از سوی فدراسیون فوتبال است. هر چند خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران به تازگی به گونه ای که در مورد علیرضا فغانی صحبت کرد که انگار نه انگار در فوتبال ایران سال‌های سال زحمت کشیده و با قضاوت در تورنمنت‌ها و بازی‌های مهم برای داوری فوتبال ایران افتخار آفریده است!

بیشتر بخواینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبداله IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    آقای افشاریان به یک دوره مقدماتی اخلاق نیاز مبرم دارد نوه ام آمادگی دارد رایگان این خدمت را به مدیر قدرقدرت کمیته داوران ارائه دهد
    • میلاد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      ولی بیشتر به یک آموزش رقص برای تیم حکومتی نیاز داره
  • رضاعرفانی GB ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    اگرکمی اغراق‌آمیز نباشه بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی