نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بازگشت عمری به پرسپولیس؟/ ملوان نمی‌تواند از ستاره سابق سرخ‌ها استفاده کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال ملوان هنوز جواز استفاده از ستاره سابق پرسپولیس را پیدا نکرده است.

محمد عمری برای گذراندن خدمت سربازی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و به همراه میلاد سرلک دیگر بازیکن سرباز سرخ‌پوشان پایتخت به انزلی رفت.

باشگاه پرسپولیس پس از اقدام عمری بیانیه‌ای درخصوص عواقب مذاکره ملوان با این بازیکن صادر کرد و بعد از گذشت چند هفته سازمان لیگ هنوز پاسخ استعلام باشگاه ملوان درخصوص عمری را نداده است. این درحالی است که طبق برنامه تیم فوتبال ملوان در روز ۲۰ بهمن ماه سال جاری و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید مقابل شهرراز شیراز قرار بگیرد و مهدی تارتار به دنبال این است که هرچه زودتر این بازیکن را در ترکیب تیمش ببیند.

به نقل از تسنیم تارتار برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیمش، دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ دسته اول و دوم فوتبال در نظر گرفته است تا بازیکنانش آماده این مسابقه باشند و بر این اساس آنها دو بازی تدارکاتی مقابل آریو اسلاشهر و کویر مقوا تهران برگزار کردند و در سومین دیدار دوستانه خود روز جمعه جاری در انزلی مقابل چوکا تالش قرار می‌گیرند.

احتمالا باشگاه ملوان در اولین روزهای فرصت نقل‌وانتقالاتی حداقل از سرلک رونمایی می‌کند اما برای استفاده از عمری همچنان باید منتظر دستور سازمان لیگ باشد و درنهایت باید دید که ستاره سابق پرسپولیس چه سرنوشتی در نیم‌فصل دوم خواهد داشت و آیا می‌تواند در تیم ملوان بازی کند یا پرونده بازگشت عمری به پرسپولیس باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: حضور ۳ گزینه مطرح در پرسپولیس منتفی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    همان ملوان باشد تازه از یک صفر راحت شدیم.
    • ع ق QA ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      صفر ؟! شما استقلالی‌ها هر چه جعل و توطئه بکنید ازپرسپولیسیها راحت نمی شوید اگر عمری برود هر که بجای او باشد از او بهتر می شود
  • تهران تهران IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    زمانی که تراکتور بازیکن سرباز می گرفت همه اعتراض داشتن الان که ملوان بازیکن سرباز میگیره هیچ کس اعتراض نمی کنه نزدیک به جهل ساله وزارت ورزش دو تیم داره کسی معترض نیست اما به زنوزی اعتراض کردن پول های بیت المال حمایت های افراد سیاسی از دو تیم پایتخت و..هیچ کس اعتراض نمی کنه مشکل شما با تورک هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی