ستاره بایرن در رادار رئال و سیتی/ رقابت سخت گواردیولا و آنچلوتی برای ستاره سرعتی
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال‌مادرید برای هدف اصلی تابستانی‌اش با چالش سختی روبه‌روست و باید با منچسترسیتی رقابت کند.

رئال‌مادرید همیشه هر بازیکنی می‌خواهد را به راحتی به دست می‌آورد، اما برای جذب آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ به مشکل خورده است. قرارداد دیویس در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود و رئال مادرید از پایان فصل گذشته مشتاق جذب او بوده و قصد داشت امسال ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو برای امضای او هزینه کند. ایده این بود که او به رد تلاش‌های بایرن برای تمدید قراردادش ادامه دهد تا بایرن اگر بخواهد پولی از او به دست بیاورد مجبور به انجام معامله شود.

این موضوع به این بستگی دارد که دیویس پول بیشتر بایرن را رد کند تا به رئال مادرید و دوستش دیوید آلابا در اسپانیا بپیوندد. طبق گزارش نشریه اتلتیک در هفته گذشته، پیشنهاد بایرن چندین میلیون بیشتر از لوس‌بلانکوس است. در همین حال روزنامه میرِر می‌گوید که منچسترسیتی و چلسی نیز مشتاق جذب دیویس هستند. مساله برای رئال مادرید پیچیده شده زیرا آنها چنین پولهایی به بازیکنان نمی‌پردازند و این رقابت‌ها قیمت انتقال را بالا می‌برد.

باید دید که آیا گزارش‌های مربوط به علاقه سیتی و چلسی تداوم می‌یابد یا خیر. اگر اینطور باشد، رئال مادرید ممکن است واقعاً مجبور شود به گزینه میگل گوتیرس از خیرونا بازگردد، که بازیکنی بسیار ارزان‌تر برای لوس بلانکوس خواهد بود. با این حال از دیویس به عنوان هدف اصلی رئال مادرید (بعد از کیلیان امباپه) یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی