عکس| بهترین خبر برای پرسپولیسی‌ها و اوسمار/ بازگشت مقتدرانه ستاره محبوب؛ قدرت سرخ‌ها زیاد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال ایران، یک بازیکن ششدانگ را بار دیگر در اختیار خواهد داشت.

مصدومیت‌ها در نیم فصل نخست رقابت‌ها، پرسپولیس را بسیار آزار داد و ترکیب عالی تیم را دچار کمبودهایی کرد. حال در کنار دو بازیکن جدیدی که به خدمت پرسپولیس درآمده‌اند، یکی از مهره‌های کلیدی تیم نه تنها مصدومیت را پشت سر نهاده است که در تمرینات و اردوی دوبی، آمادگی خود را به رخ می‌کشد.

وحید امیری، بازیکنی است که چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی نه تنها خود همواره مهره موثری است بلکه دوندگی، ‌تجربه و جابه‌جایی‌های مداوم او در حمایت از دیگر بازیکنان، باعث تاثیرگذاری بیشتر آنها می‌شود.
از اتفاقات خوب اردوی پرسپولیس در دوبی، آمادگی روز افزون وحید امیری در تمرینات است تا برای نیم فصل دوم، امیدوار به حضور تمام عیار و صددرصدی کاپیتان دوم پرسپولیس باشیم.

بیشتر بخوانید: عاشق طارمی هستم اما دوست دارم سوریه پیروز شود/ فکر کنم مهاجم ایران تابستان به این تیم می‌رود

عکس| بهترین خبر برای پرسپولیسی‌ها و اوسمار/ بازگشت مقتدرانه ستاره محبوب؛ قدرت سرخ‌ها زیاد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    فکرکنم باباتاج دوباره تست دوپینگ رو کنسل کرده 🤔
    • امیر کبیر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      خداروشکر این وصله ها به هرکسی بچسبه به وحید امیری نمیچسبه عمویی در زم دوپینگو اسطوره شما کرده بود که تا فهمید داره بوش در میاد و عوامل بهش رسوندن که تست مثبت شده پیرهن رو کند و چهار گوشه زمین سجده کرد که دهن قلعه نوعی که مربی تون بود باز مونده بود که الان چ وقت خداحافظی اونم وقتی تیم لازمت داره ولی خبر نداشت فرناز اسطوره از در عقب عرب ها مثله اسمارتیس نیرو زا مصرف میکنه و شانس اورد تو ایران بود باید جایی دیگه میبود تا سرشو میکردن اونجای ... تا دیگه دوپینگ نکنه آره کیسه کش برو از چندتا کیسه دیگه بپرس بهت میگن داستان فرناز مجیدی رو🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی