نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
۴ |
۶
تیزهوشی جالب نکونام؛ چرا این لیست هیچ‌گاه فاش نشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در تعطیلات زمستانی لیست مازاد نخواهد داشت و همه بازیکنانی که در دور رفت همراه آبی‌ها بودند، در دور برگشت هم در بازی‌های استقلال حاضر خواهند شد.  

جواد نکونام در پایان بازی با پیکان اعلام کرد که تیمش در تعطیلات زمستانی دست کم نیاز به ۵ بازیکن جدید خواهد داشت که بعد از این اظهار نظر گمانه‌زنی رسانه‌ها در مورد بازیکنان استقلال که در لیست فروش قرار می‌گیرند، شروع شد و هر یک از رسانه‌ها نام بازیکنانی که در لیست مازاد استقلال قرار می‌گیرند را حدس زدند. اما هیچ گاه لیست مازاد استقلال از سوی جواد نکونام به باشگاه استقلال اعلام نشد و او در برابر این اخبار تاکید کرد؛ زمانی لیست مازاد استقلال را اعلام می‌کند که باشگاه بازیکن جدید جذب کند. در این کش و قوس جدایی سعید مهری از استقلال و پیوستن به تیم آپوئل هم موجب ناراحتی جواد نکونام شد و او اعلام کرد مخالف جدایی سعید مهری است. اما این بازیکن به سبب بند فسخ قرارداد با استقلال به راحتی اردوی این تیم را ترک کرد.

به نظر جواد نکونام می‌دانست، استقلال نمی‌تواند در جذب بازیکن موفق عمل کند و به همین سبب اعلام لیست فروش را منوط به جذب بازیکن جدید دانست. به این خاطر که این موضوع را در ابتدای فصل دیده بود.

استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن جدید به خدمت گرفته اما سعید مهری را از دست داده است و یامگا هم به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج شد. در حال حاضر استقلال یک بازیکن در لیست کم دارد و با این شرایط اگر جواد نکونام لیست مازاد اعلام می‌کرد و این بازیکنان اردوی تیم را ترک می‌کردند، اکنون استقلال با کمبود بازیکن شدیدی مواجه می‌شد و اوضاع در جمع آبی‌ها بدتر از این می‌شد. این را باید به تیزهوشی جواد نکونام ربط داد. استقلال در نیم فصل اگر چه بازیکن جدید نگرفته اما دست کم بازیکن از دست نداده و دستکم می‌تواند با همان تیم دور رفت منهای سعید مهری و یامگا به کار ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: نکونام ماه قبل به باشگاه استقلال گفت اردو نمی‌رویم!/ معمای ۳۱ روزه سرمربی و مدیرعامل استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خطیر قبل ازمدیریتش قانون سقف قراردادرانوشت وبعد باحمایت لنگی ترین آدم ایران قربانزاده مدیراستقلال شد تا باانجام این قانون من درآوردی ضربه ی نهایی رو به استقلال بزنه هیچ تیمی این قانون رورعایت نکرد ولی خطیر بخاطر همین قانون که فقط وفقط برای ضعیف کردن استقلال نوشته شده بود نه بازیکن خرید ونه تونست تمام مهره هاروحفظ کنه البته عمدی این کاررو کرد حالا چند نمونه از کارشکنیهای خطیر رومیگم شماقضاوت کنین آیا اواستقلالیه 🤔درزمان شفر کارشکنی وتشویق بازیکنان علیه سرمربی .اختلاف افکنی برای برهم زدن نظم تیم بادرگیری ومصاحبه های مختلف علیه وریا غفوری ..فراری دادن استراکه اتفاقا قراردادش ومفادقراردادش رو خودش خوب میدونست ومیدونست بارفتن این مربی چه خسارتی به استقلال خواهد خورد بابیرون بردن اخبار باشگاه وشایعه پراکنی .نوشتن قانون سقف قرارداددقیقا قبل از انتخاب شدنش توسط قربانزاده برای خرابکاری دراستقلال و کم کردن قراردادبازیکنان به بهانه سقف بودجه که هیچ تیمی رعایت نکرد وپایین آوردن روحییه بازیکنان و جنگ دائمی با کادرفنی وپاسخگو نبودن به هواداران درهیچ شرایطی حالا آیا این آدم استقلالیه 🤔🤔🤔😠😠😠😠
  • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تا استقلال مدیر بی کفایت و بی تدبیر منصوبی از طرف دولت را دارد وضعیت همین خواهد بود تا واگذار نشود همینه
  • رضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خطیر باید برود؛ مدیرعامل جدید فقط با تأیید آقا جواد. تامام تامام.
    • ع ق QA ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      خطیر باید بماند و نگوننام برود ما پرسپولیسی ها ترجیح می دهیم جعال و معاونش بمانند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی