نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بازی بزرگ همانی شد که می‌دانستیم!/ سرنوشت برنده ژاپن - بحرین مثل تانک روس‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تساوی عربستان و کره جنوبی و رفتن بازی به ضربات پنالتی اتفاقی قابل پیش بینی بود که افتاد.

 در جام ملتهای آسیا دیگر بازی آسان نداریم و در همه بازی‌ها باید منتظر خلق یک شگفتی بود. دیدیم که در این دوره تیم‌های کوچک‌تر چطور یقه بزرگان را گرفتند و در تقابل قدرت‌های سنتی و مدعیان قهرمانی نیز همه چیز به اشتباه فردی بازیکنان یا مربیان برای  تعیین نتیجه برمی‌گشت، اتفاقی که در مهم‌ترین بازی جام تا امروز افتاد.

بازی کره و عربستان در یک هشتم نهایی همانی بود که انتظار می‌رفت، یک جدال پایاپای بین دو مدعی قهرمانی و دو تیم پرافتخار آسیا که در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی ۱-۱ انجامید تا ضربات پنالتی سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم را تعیین کند.

حالا برنده این مبارزه که کره جنوبی بود و اتفاقاً برای زدن گل مساوی در وقت قانونی فشار بسیار زیادی روی دروازه عربستان آورد، فرصت بسیار کمی برای ریکاوری و آماده شدن تا مرحله یک چهارم نهایی دارد. در تورنمنت‌های این چنین سنگین، فاصله کم مسابقات در مرحله حذفی و عدم امکان جبران در صورت اشتباه، نقشی تعیین کننده در سرنوشت تیم‌ها دارد.

بازی بزرگان یا مسابقاتی که در این مرحله گره بخورد به هر دو تیم به یک اندازه لطمه می‌زند. بازنده که حذف شده و به خانه برمی‌گردد اما برنده فرصت بسیار کمی برای آماده شدن تا جدال بعدی دارد. اتفاقی که برای کره جنوبی افتاد و به احتمال زیاد برای برنده بازی بحرین - ژاپن هم خواهد افتاد!

به مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد نگاه کنید؛ عبدالرشید سعدالله اف - تانک بزرگ روس‌ها و پرافتخارترین کشتی‌گیر حال حاضر جهان با ۷ مدال طلای جهان و المپیک - تا ثانیه‌های آخر مبارزه را به مجتبی گلیج ما باخته بود و آنقدر روی او فشار آمد که در مسابقه بعدی برابر احمد تاج الدینف، فقط یک جسد روی تشک بود و به آسانی ضربه فنی شد!

این را باید به حساب فرصت برای خودمان بگذاریم، اگر بازی ژاپن و بحرین به وقت‌های اضافی برود و ملی پوشان کشورمان در همان وقت قانونی مسابقه با سوریه نسخه حریف را پیچیده و کار را یکسره کنند، در آن صورت خیلی فرقی نمی‌کند ژاپن بالا بیاید یا بحرین! کفه ترازو به نفع ما خواهد بود چرا که هر دو تیم فرصت استراحت و ریکاوری تا دیدار یک چهارم نهایی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: کره جنوبی برنده ماراتن جنون‌آمیز/ عربستان سربلند به خانه بازگشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محسن IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    از کجا معلوم برعکس نشه. ژاپن کار بحرینو یکسره کنه ایران بره تد وقت اضافه
    • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      برد وباخت ونبایدوسیله رسیدن هدف قرار داد مثال اینکه . وسیله فو تبال و میکنه .لذت فوتبال وجذاب می کنه . بعد اینکه لذت بردی امتیاز بردخودش می یاد
  • علی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    افتخارات عربستان تا حالا چی بوده به ما هم بگید.
  • اشنا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بقدری از برد کره خوشحالم و از پیروزی تاجیکستان و نیز پیروزی اردن که تا بحال این خوشحالی را نداشته ام.تا اینجا همه چی بکام ما بوده و امیدوارم سوریه را زمینگیر کنیم .از شعار عراقیها در بصره و حذف امارات و عربستان بسی جای شادیست .امیدوارم ایران خرابش نکنه و قاطعانه سوریه را ببره. چند سالیست که این عربها گزافه گویی کردند و مزدشان را گرفتند
    • بینام IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      برد وباخت ونبایدوسیله رسیدن هدف قرار داد مثال اینکه . وسیله فو تبال و فاسد میکنه .لذت فوتبال وجذاب می کنه . بعد اینکه لذت بردی امتیاز بردخودش می یاد. انوقت نه تنهاغم محنت دیگر تیما رو هم نمی خوری شادی بی سبب لذت خواهی برد
  • شیذر IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    ژاپن تو ۹۰ دقیقه بازی هم بحرین رو می‌بره هم ایران رو بنشینید و ببینید
    • بی نتم IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      ژاپن هم تو زمین مین گذاری شده راه میره برد وباخت ونبایدوسیله رسیدن هدف قرار داد وسیله فو تبال و فاسد میکنه .لذت فوتبال وجذاب می کنه . بعد اینکه لذت بردی امتیاز بردخودش می یاد. انوقت نه تنهاغم محنت دیگر تیما رو هم نمی خوری شادی بی سبب لذت خواهی برد
  • ابادان IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اتفاقا بحرین که خیلی تیم شکننده ای هست. و سوریه مربی بزرگی داره . به نظرم سوریه خیلی بدقلق تر از بحرین هست. بحرین الکی صعود کرد.
  • بینام IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    برد وباخت ونبایدوسیله رسیدن هدف قرار داد مثال اینکه . وسیله فو تبال و فاسد میکنه .لذت فوتبال وجذاب می کنه . بعد اینکه لذت بردی امتیاز بردخودش می یاد
  • محمدعلی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    هر چی تو این خبر گفته شد برعکس از آب دراومد.ژاپن راحت بحرین رو برد و ایران با بدبختی با ضربات پنالتی از پس سوریه بر اومد تازه تو بازی با ژاپن بهترین بازیکنشم نداره.
  • IRAN. D IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    اونی که میگه عربستان چه افتخاری در اسیا داره احتمالا چیزی از قهرمانیهای عربستان در اسیا نمیدونه . عربستان چند دوره پشت سرهم به فینال اسیا رفته . چند بارهم پشت هم قهرمان شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی