نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
این ستاره هم در جام ملت‌ها پنالتی خراب کرد؛ مثل رونالدو، مسی، باجو و ستاره‌های بزرگ‌تر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بار دیگر در یک بازی بزرگ ستاره یک تیم پنالتی خراب کرد تا عامل حذف تیمش شناخته شود.

محمد غریب بدون تردید ستاره تیم ملی عربستان در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بود. تا قبل از شروع جام همه روی کاپیتان سالم الدوسری مرد سال فوتبال آسیا به عنوان منجی عربستان حساب می‌کردند اما با شروع مسابقات مشخص شد که برگ برنده سبزها شماره ۱۸ این تیم یعنی محمد غریب است.

بازیکنی به شدت تکنیکی و البته بسیار سرعتی که  بار اصلی حملات عربستان را به دوش می‌کشید و در بازی با کره جنوبی در مرحله حذفی امید عربستان به او بود تا کشورش را از مصاف با کره جنوبی بالا ببرد اما در ضیافت پنالتی‌ها اتفاقی که در طول تاریخ بارها افتاده تکرار شد.

تقریبا هیچ بازیکن بزرگی در تاریخ فوتبال دنیا نیست که در یک میدان مهم پنالتی خراب نکرده باشد، از پله و مارادونا تا میشل پلاتینی، زیکو و روبرتو باجو که قهرمانی جهان را با پنالتی‌اش به هدر داد! کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم بارها پنالتی خراب کردند و از این بابت اتفاقی که برای غریب افتاد عجیب نبود.

وقتی ضربه او هدر رفت، روبرتومانچینی آنقدر ناامید شد که دیگر منتظر پنالتی آخر حریف نماند و راهش را کشید و به سمت رختکن رفت! در حقیقت او خیلی زودتر از داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد و دست‌هایش را به عنوان تسلیم بالا برد.

سرمربی سابق آتزوری هم خاطره برخی مربیان وطنی ما را یادآوری کرد که لحظاتی قبل از سوت پایان بازی قید نتیجه شاگرد تیم خود را زده و راهی رختکن می‌شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی