نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
۰ |
۰
عکس| نکونام تکلیف یک پست تیمش را روشن کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لابلای صحبت‌های انتقادی جواد نکونام درباره مدیر عامل باشگاه و عمل نکردن به وعده‌هایش تکلیف یکی از پست‌های ترکیب تیم استقلال برای نیم فصل دوم نیز روشن شد.

سرمربی تیم استقلال در جریان صحبت‌های انتقادی و گلایه آمیزش نسبت به کم توجهی مدیریت باشگاه به وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم به موضوع کنار گذاشته شدن کوین یامگا از جمع نفرات استقلال برای نیم فصل دوم پرده برداری کرد.

شفاف سازی جواد نکونام همانقدر که برای هواداران استقلال شوک آور و برای مخاطبان فوتبال کشورمان ناراحت کننده بود به همان اندازه تکلیف پست هافبک راست تیم استقلال را نیز برای دور برگشت مشخص کرد.

در هفته‌های گذشته پس از مصدومیت کوین یامگا از ناحیه چشم و جراحی‌های متعدد نفرات مختلفی به عنوان جایگزین کوین یامگا معرفی شدند که از همه بیشتر نام تیکدری و صالح حردانی برای بازی در پست کوین یامگا تکرار شد. تیکدری که ظاهرا منتفی شده اما با توجه به شرایط فعلی(اختلافات نکونام و خطیر) همچنین انتشار تصاویر روزهای گذشته از تمرینات تیم استقلال چه در زمین فوتبال و چه در سال بدنسازی به نظر می‌رسد جواد نکونام تکلیف این پست را روشن کرده و قصد دارد در سمت راست زمین از حردانی - بازیکن خوزستانی تیمش - در دور برگشت بیش از دوره رفت استفاده کند.

طبق اعلام باشگاه استقلال کوین یامگا فعلا! مشغول مداوای چشم آسیب دیده‌اش است و آنطور که به نظر می‌رسد ظاهراً دیگر قادر به انجام فوتبال برای استقلال نیست. اینکه او پس از استقلال هم می‌تواند به این رشته ورزشی بپردازد یا نه هنوز قطعاً اعلام نشده است.

عکس| نکونام تکلیف یک پست تیمش را روشن کرد
تصویر تمرین روز چهارشنبه استقلال و تلاش صالح حردانی برای دفع توپ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی