نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جان به لب شدیم تا از سوریه گذشتیم/ بیرانوند جور اشتباهات قلعه‌نویی را کشید!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با پیروزی ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه، ایران با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله بعد رفت.

مهدی طارمی در دقیقه ۳۴ (پنالتی) برای ایران و عمر خریبین در دقیقه ۶۴ (پنالتی) برای سوریه گل زدند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، روزبه چشمی، رامین رضاییان، سامان قدوس (۶۳- امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی (۶۳- محمد محبی)، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (۷۴- علی قلی‌زاده) و سردار آزمون.

عکس تیمی ایران

ترکیب سوریه: احمد مدنیه، ثائر کروما، ایهم اوسو، موید العجمان، عبدالرحمن ویس، خلیل الیاس، ایزاکیل العم، محمود الاسود (۵۸- پابلو سباق)، عمار رمضان (۸۴- فهد یوسف)، ابراهیم هیسار و عمر خریبین (۸۷- علا الدالی).

عکس تیمی سوریه

داور: کیم جونگ هیوک از کره‌جنوبی

نیمه اول

دقیقه ۸: پاس عمقی در محوطه جریمه سوریه به سردار آزمون رسید که ضربه مهاجم تیم ملی را دروازه‌بان سوریه دفع کرد و در ادامه نیز ضربه آزمون راهی در چارچوب دروازه نداشت. در این صحنه البته کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه ۱۶: شجاع خلیل‌زاده با خطا روی ابراهیم هیسار اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۲۴: محمود الاسود با خطا روی سامان قدوس با کارت زرد داور کره‌ای‌ جریمه شد.

دقیقه ۲۵: شوت از راه دور مهدی قایدی را احمد مدنی، دروازه‌بان سوریه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۷: در یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه سوریه به احسان حاج‌صفی رسید و شوت این بازیکن را دروازه‌بان سوریه مهار کرد.

دقیقه ۳۰: پاس عمقی مهدی قایدی به مهدی طارمی رسید و مهاجم تیم ملی می‌توانست نزدیک شش قدم دروازه سوریه را باز کند ولی ترجیح داد پاس بدهد تا مدافعان سوریه از راه برسند.

دقیقه ۳۲: پاس علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که ایهم اوسو روی مهاجم ایران خطا کرد تا داور کره‌ای نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۴: طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان سوریه دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۳۹: شوت موید العجمان را علیرضا بیرانوند به راحتی گرفت.

دقیقه ۴۴: اشتباه بازیکنان سوریه باعث شد توپ در اختیار سردار آزمون قرار بگیرد. مهاجم ایران پس از طی کردن مسافتی به محوطه جریمه سوریه رسید ولی نتوانست ضربه نهایی را خوب بزند.

عبور سخت ایران از سوریه/ بیرانوند جور اشتباهات قلعه‌نویی را کشید!

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: پاس عمقی به آزمون رسید و مهاجم کشورمان می‌توانست برای دومین بار دروازه سوریه را باز کند. ضربه‌ سردار را ابتدا دروازه‌بان سوریه گرفت و ضربه دوم او پس از برخورد به یکی از مدافعان حریف به کرنر رفت.

دقیقه ۵۳: توپ ارسالی از نقطه کرنر را آزمون با سر زد که مدافع سوری از روی خط توپ را برگرداند.

دقیقه ۵۷: پاسکاری آزمون و طارمی یکبار دیگر برای تیم ملی موقعیت ایجاد کرد و ضربه طارمی را احمد مدنی گرفت.

دقیقه ۶۱: پابلو سباق روی پاس عمقی به محوطه جریمه تیم ملی رسید. کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود اما در ادامه با بررسی VAR مشخص شد که آفساید نبوده است. در این صحنه بیرانوند روی مهاجم سوریه خطا کرد و داور کره‌ای پس از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد و بیرانوند را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۶۴:عمر خریبین پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۹: شوت زمینی جهانبخش را مدنی، دروازه‌بان سوریه را گرفت.

دقیقه ۷۱: سعید عزت‌اللهی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۲: این بار نوبت محمد محبی بود که از داور به دلیل خطایی که مرتکب شد کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۸۱: یک - دوی علی قلی‌زاده و مهدی طارمی با ضربه قلی‌زاده همراه شد ولی مدنی یکبار دیگر ناجی تیمش شد.

دقیقه ۸۲: طارمی به دلیل شبیه‌سازی در محوطه جریمه و تلاش برای گرفتن پنالتی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱+۹۰: طارمی با جلوگیری از ضد حمله سوریه از داور کره‌ای کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

عبور سخت ایران از سوریه/ بیرانوند جور اشتباهات قلعه‌نویی را کشید!

دقیقه ۶+۹۰: سوری‌ها داخل محوطه جریمه ایران نفوذ کردند و تا آستانه باز شدن دروازه پیش رفتند اما هر بار بیرانوند و مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه ۸+۹۰: ابراهیم هیسار با کارت زرد داور جریمه شد.

وقت اضافه

دقیقه ۱۰۷: پرتاب بلند اوت از حاج صفی و ضربه پشت سر به سمت دروازه سوریه را نزدیک بود انصاری فرد تبدیل به گل کند که احمد مدنیه توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۱۴: شوت عجیب محمد محبی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سوریه رد شد.

دقیقه ۱۱۸: سوری‌ها توپ را از سمت راست ارسال کردند که توپ به دست علاء الدالی برخورد کرد و خطای هند اعلام شد.

ضربات پنالتی

کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، مهدی ترابی و احسان حاج‌صفی پنالتی‌های ایران و پابلو صباغ، ایهم اوسو، علا یاسین هم پنالتی‌های سوریه را گل کردند. ضربه پنالتی فهد یوسف را بیرانوند مهار کرد تا ایران با نتیجه ۵ بر ۳ و در مجموع ۶ بر ۴ گام به مرحله بعدی بگذارد و ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۴ بهمن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن برود.

جان به لب شدیم تا از سوریه گذشتیم/ بیرانوند جور اشتباهات قلعه‌نویی را کشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷۱
  • کارگر IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بیرانوند خودش بازی رو به چالش کشید با اون پنالتی
    • ماهیگیر IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      تا زمانیکه تاج و باندسپاهانیها در فدراسیونه ، فوتبال ما روزخوش نمیبینه . فقط به چرخه انتخاب مربیان تیم ملی نگاه کنید . کیروش ---> ویلموتس ---> اسکوچیچ ---> کیروش ---> قلعه نوعی . معیار این انتخاب ها چی بود ؟ شباهت این مربیان چیه ؟ سابقشون و افتخارات بین المللیشون چی بود ؟ و .......
    • بابا پنجعلی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      یکی از نقاط ضعف تیم استرسی است که کادر فنی خصوصا قلعه نویی به تیم میده !!!! واقعا هر دفعه دعا میکنم قلعه نویی سکته نکنه از فشار ! بازیکن وقتی کنار خط یک مربی بی روحیه ببینه دچار استرس میشه و نمیتونه تمام تمرکزشو رو بازی بزاره !!! بعد از گل تساوی تیم از هم پاشید و تنها دلیلش عدم تمرکزه
    • مصباح IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      واقعا ما باید با این تیم خوشحال از صعود باشیم!! خیلی افتضاح بودیم افتضاح به معنای واقعی این کوپر چند وقت مربی سوریه شده؟ پاسکاری فوق العاده دفاع عالی اضافه شدن به حمله یعنی ما از کشور جنگ زده سوریه بیشتر مشکل داریم یه مربی درست درمون نتونستید بیارید! من از مسئولین کشور خواهش میکنم بعد مسابقات آسیایی در اولین فرصت رئیس فدراسیون برکنار کنن هیچ ایرادی نداره فوتبال ما تعلیق شه تعلیق شیم بهتر تا بخوایم این طور تحقیر شیم هیچ دوره‌ای تیم ملی رو تا این حد بی برنامه داغون ندیده بودم آقای پیشکسوت رو رفاقت بازی از امیر قلعه نویی حمایت میکنی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی بفرما الان جوابگو باش چه فایده حرص جوش خوردن وقتی نظر هواداران فوتبال به کتف آقایون
    • و IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      و سردار و طارمی و بقیه با هدردادن موقعیت
    • امیر علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      دوستان یه هزار آفرین به آقای نبی بگید ایشون بلاخره رویت شد کارت زرد گرفت میخواستم بگم آقای نبی هستن!!!
    • حامد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      بازی با امارات خدایی بیرانوند با سیو پنالتی اش باعث شد بازی داستان نشه
    • یک ایرانی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      کم فروشی و فخرفروشی امثال آزمون باعث ضعف تیم ملی شد ،آزمون بازیکنی خائنه
    • آنتی کیسه IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      آره ، اصلا روزبه سوتی نداده بود
    • پماد فقط خارجی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      یه عده ای گویا خیلی ناراحتن تیم ملی برده امیدوارم همین ناراحتی رو تا روز فینال به همراه داشته باشید چون امیر اردشیر و این بچه ها خبره تر از این حرفها هستن و برای مردم کشورشون از جان مایه میذارن شماها فعلا دنبال رنگ و تیم مورد نظر خودتون باشین و هی به سرمربی تیم ملی کشور توهین کنین حتما جوابش رو میگیرین که تا حالا هم گرفتین یه گوشه از جوابش اینه که تا شنبه فشار بخورین خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • هوشنگ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      بیرانوند و روزبه واقعا اضافه اند بیرانوند فقط دادوبیداد میکنه وقتی میبینه دوربین روش ذوم کرده همه پنالتی ها رو برعکس رفت یکی بد زد شانسی گرفت
    • شمسعلی US ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      یعنی بیسوادترین مربی این تورنمنت خود قلعه نوعی هس😂 با اینهمه بازیکن بزرگ سوریه رو بزور پنالتی می‌بره ، هنگ کنگ رو زوری میبره ، جام ملتها تازه شروع شده
    • طوری نیس .. طوری نیس IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      هروقت تیم ملی با امیر قلعه نویی برنده میشه بعضیا فشاری میشن و یادشون میره این تیم ایرانه نه تیم امیر یا اصغر یا فلان شخص ، خبرناهاران پیروزی چی هم از همون قماش هستند ، خود بیرانوند بی دلیل خطای واضح روی بازیکن سوریه کرده و پنالتی داده بعد اینجا تیتر زده بیرانوند جور قلعه نویی رو کشید !! اگه بخواهیم مثل شما نگاه چندش آور رنگی و باندی داشته باشیم باید بگیم طارمی یه پنالتی گرفت یه اخراج داشت و تیم رو تا مرگ برد و بیرانوند هم یه پنالتی داد یه پنالتی گرفت یعنی هیچ اندر هیچ ، در حالیکه این تیم ملیه و قرمز و آبی و زرد و ... نداره و در فوتبال هر اشتباهی ممکنه از بازیکنان سر بزنه و باید همه مثل یک تیم از بچه های ایران حمایت کنن
    • بهرام IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      روزبه چشمی باعث شد، برو هایلایت های بازی رو ببین، نمیگم روزبه بازیکن بدیه ولی با بیرانوند هماهنگ نیست چون کنار بیرانوند توی دفاع بازی نکرده
    • مصطفی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      این تیم عالی هست . بازی با سوریه یک اتفاق بود . تیتر میزنی بیرانوند جور قلعه نوعی کشید بعد بازی رو گزارش می‌کنی . هدفت مشخصه .
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اگه به کیسه‌کشا برنمیخوره باید بگیم روزبه چشمی یه تنه تیمو شوهر داد. این ابله تو صحنه پنالتی آفسایدو پر کرده بود و باعث گل خوردنمون شد. همین ابله با پاس اشتباهش باعث ضدحمله حریف شد و پشت سرش محبی اشتباه کرد و نتونست توپو بزنه و طارمی از خودگذشتگی کرد و مجبور به خطا شد. هر چی آتیشه از گور بازیکنای کیسه‌ بیرون میاد. به قول یه بابایی: نمیدونم چرا امشب مسئولای مسابقه روزبه چشمی رو به عنوان جیمی جامپ دستگیر نکردن!! این اصلا فوتبالیست نیست با اون هیکل قناسش. بازی با هنگ کنگ هم آخر بازی خطای پنالتی کرد که داور کور بود و نگرفت. چشمی، مجید حسینی و سیدحسین حسینی باید از تو خونه بازیهای تیم ملی رو ببینن. قلعه‌نوعی و الهویی هم در حد تیم ملی نیستن. یه مشت بیسواد که رو هم به زور دیپلم دارن شدن مربی و سرمربی. فوتبال علمه احمقها. با تاکتیک علی اصغری و بدون برنامه نمیشه حریف کامپیوتر و آنالیز و فوتبال رو به جلو و هدفمند شد. خدایی آزمون و جهانبخش و حاج صفی و چشمی و عزت‌اللهی و مجید حسینی و محمدی بازیکنن؟! حاج صفی رو نگهداشتن که رکورد جواد چکش رو بزنه و بره.
    • وحید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      آزموده را دوباره آزمودن خطاست قلعه نویی تو اوج مربی گریش چیکار کرد- گفتن چرا خطیبی رو آوردی زمین و پنالتی رو خراب کرد و حذف شدیم؟؟ گفت دلم خواست!! یک رهبر بزرگ اشتباهات رو خودش گردن میگیره؛ با گرفتن قیافه حق بجانب و تکون دادن سر که تیم روحیه نمیگیره. قشنگ مشخص بود مشکل تیم مشکل روحیه که گزارشگر هم که تو جو استادیوم بود اینو فهمید.
    • علی رضا sss IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      منظو آقای قلعه نویی طارمی و سردار آزمون هست که با تک روی و خود بزرگ بینی میخوان آقای گل باشند و با بقیه بازیکنها مخصوصا مهدی قایدی همکاری و بازی نمیکنندو خدایی چه موقعیتهایی که هدر دادند !
    • آریایی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      سلام ، نظرات میخوندم خیلی جاها نظرات دوستان فنی نیست اینجا بحث ملیه نه رنگ ، با افتخار پرسپولیسی ام ، اما اگه فنی نگاه کنیم تعویض قائدی اشتباه بود چون بنظرم فراتر از انتظار تو تیم ملی ظاهر شده و امید ابراهیمی درسته سنش بالاست اما خدایش بهتر از خیلی از بازیکنای دیگه بود ، و روزبه چشمی هم بنده خدا ثابت کرده تو هافبک بهتر از دفاع هستش ، ضمن اینکه ترابی هم میتونست زودتر بیاد بازی
  • بینام IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا این محبی تو تیم باشگاهیش هم باید سکو نشین باشه با این وضع بازی
    • ايرانخودرو IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      محبی وروزبه چشمی هردو نحس هستن وضد فوتبال
    • محمد IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اخه محبی چی داره ک تو تیم ملی باشه والا هیچی بلد نیست جز خراب کردن واقعا چرا نمیفهمن کادر فنی
    • غ ب IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      واقعا چشمی و محبی افتضاح بودن و مقصر فشار
  • گروهبان IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای قلعه نویی:بخدا اندازه تیم ملی نیستی......
    • سید جواد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      ن تو خوبی
    • گروهبان قندلی مافیا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      آخه مربی بادانش : کسی سامان قدوسو میکشه بیرون وجاش امید ابراهیمی 37 ساله رو میاره.بخدا فقط جنگ کلاس ودانش مربیان رو داشتیم میباختیم و بیرانوند به دادمون رسید.
    • گروهبان قندیلی US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      چرا نیستم خیلی هم خوب هستم
    • لنگیها حسرت ستاره آسیایی دارند IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اگه خوب بودی ژنرال ایران را می شناختی در ضمن علی بیرانوند ۶ تایی خربین شد عشق است ایران قهرمانی
    • محمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      کسی که به چشمی و محبی بازی میده و بهترین بازیکنهاش قائدی و قدوس رو تعویض میکنه قطعا اندازه مربیگری تیم ملی نیست
  • سیروان IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    از روز اول مشخص بود این آقا و دستیارای شاخش در حد تیم ملی نیستن!!!!!!
  • مهران IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    طارمی کدام منطقه از زمین اخراج شد و چه کسی باید اون منطقه را پوشش میداد ، خوب دقت کنید وقتی نفوذ میکنی باید برگردی ، نباید اونجارو مهاجم پوشش بده
    • ایران IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      رضائیان افتضاح افتضاح
    • سارا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      کارت زرد اولش توی موقعیت حمله تقصیر کی بود؟
  • میلاد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    محمدرضا احمدی میگفت چرا تماشگرامون تشویق نمیکنن ؟ خب مردم عادی که با دلار ۶۰ تومنی نمیتونستن برن یکعده گزینشی فرستادین اونجا اونا هم اصلا فوتبال حالیشون نیست
    • ایران IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      نه خير اون تماشاچیان رفته‌ بودند تا تیم اولشون سوریه را تشویق کنند که‌ بیرانوند آبرو داری کرد
    • امیر علی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اکثر تماشگران که از ایران رفتن گزینشی و دست چین شده هستن اکثرا. نه همه دقیق آقا میلاد زدی به هدف فقط تعداد منفی هارو ببین ارتش سایبری این طور جاها میریزن شروع به منفی زدن کامنت گذاری خوب جایی دست گذاشتی
    • کامران IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      بله چون پرچم شیر و خورشید نداشتن و شعار بی شرف بی شرف ندادن و با پرچم انگلیس نرقصیدن شدن گزینشی!!!با عملکرد افتضاح تیم ملی خب سکوت برخی تماشاگران و استرسشون طبیعی بود.انتظار داشتی وسط اون همه استرس رو سکو ها برقصن؟؟برخی از تماشاگرای تبم ملی اصلا از خارج کشور بلیط گرفتن اومدن بعضی ها ساکن امارات و خود قطر و عمان و ....هستن.
    • سجاد IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      خدا رو شاهد میگیرم بازی اول که یوتیوب نگا میکردم دیدم تماشاگران ایران هرچی نشون میده با ریش و روسری بودن گفتم یعنی چی مگه میشه یه دختر بی حجاب داخلشون نباشه سریع توی ذهنم اومد که اینا یه سری بسیجی از خودشون فرستادن دخترای بسیجی رو هم فرستادن روسری بزنن که بگن زنای ما خودشون روسری میزنن کسی اجبارشون نکرده حتی توی قطر نظامی که با مردم ایران لج می‌کنه خدا به داد این خاک برسه
  • امیر IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مشکل اصلی تیم ایران ، کادرمربیانشه که اصلا تاکتیک بلد نیستن و همینطور نبود احمدنورالهی کاملا مشخص بود
    • کارلوس بزرگ IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نورالهی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ راجع به یه بازیکن معمولی رو چه حسابی کل تیم ملی رو خراب میکنین ؟ حتما مشکلتون رو پیدا کنید چون این تیم با امیر نمیبازه !
    • محمد IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      نمیدونم قلعه نوعی چه دینی به امید ابراهیمی داره که باید با اون سن توی تیم ملی باشه و همیشه هم یار تعویضی باشه
  • AN IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    لطفاً درس بگیرید لطفااااا
  • محمد صادق🚩 IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تأسف باره تو ضربات پنالتی تیم زاقارت سوریه رو ببری ، بعد بیایی بر طبل شادانه بکوبی ،،، آقای قلعه‌نویی با چه تفکری می خواهی جلوی ژاپن بازی کنی
    • امیرعلی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      صددرصد باتاکتیک کیروش دفاع همه جانبه! این قلعه نوعی چه فکری کرده این تیم ملیه نه سپاهان گل گهر!
    • محمدرضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      خب کی روش که دو بار با همین سوریه بازی کرد هر دو بار هم مساوی شد . بازی تو آزادی هم مساوی کرد با سوریه. شما با قلعه نویی مشکل دارید . ایشالا که کاری نکرده ...
  • تتا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا قلعه نویی در حد تیم ملی ایران نیست. همه استعدادها و زحمات بازیکنان رو نابود می کنه
    • سعید IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      دوستان همه میدانیم ، استفاده از سرمربی ایرانی بعلت نداشتن پول در کشور میباشد ، وگرنه اگر پول داشتیم مانند کره و عربستان مربی درجه یک میگرفتیم !!؟؟
    • فرشاد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      حسرت و تاسف ما وقتی بیشتر میشه که سوریه با پولی که از جیب ملت ایران غارت میشه یکی از بهترین و گرانترین مربی صاحب سبک دنیار را به استخدام خودش در میاره و ما بخاطر بی پولی مجبوریم با خون دل خوردن به مربیان داخلی اکتفا کنیم و در جا بزنیم
    • نادر IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اقا فرشاد تنها اون نیست سوریها با پول ایرانیها انقدر وضعشون خوبه میان قطر من دکتری با حقوق سیصد دلار در ماه حتی توان سوار تاکسی شدن در کشور خودم راندارم
    • جابر IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      قلعه‌نویی جان خودت ی لباس درست بپوش این چه وضعی هست با اون شکمت چرا سیاه میپوشی
  • وحید IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    گروهبان قنلدی بدجور امشب گل کاشت
  • جلال IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    حیف اون برق و انرژی که به خاطر این فوتبال به هدر میدهیم .
  • حمید رضا قوی بنیه IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خوبه حداقل اینکه زمان رو خریدیم تا عابرومون با حذف شدن توسط ژاپن بجای حذف شدن از سوریه در بازی بعدی کمتر بره و آقای گروهبان نیوکاسل بتونه قومپوزی در کنه و بگه حریفمون ژاپن بود و ...، با این همه بازیکن والا قباهت داره
    • مسی عود IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      جماعت کوفی لطفآ خ ف ه اگه ببره شانسیه اگه... بلد نیست عجب ارتجاعی هستید (کش) ها
    • مجید ملکی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      استاد محترم شما پنج خط نظر نوشتی پنجاه تا غلط املایی داری چقدر خودشیفته هستی که در بالاترین سطح فوتبال به راحتی نظر میدی
  • بهرام FR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    با اون ترکیب مسخره اش؟؟ این هنوز ترکیب ثابتش را نمیداند!! چشمی توپ لو دادن کارش هست و توپی که لو داد در برگشت باعث اخراج طارمی شد، محبی حیف نان و آخه قایدی را برای چی تعویض میکنی و محبی به درد نخور را میاری!!! رضاییان لخت و کم جان و بی اثر،، طارمی، آزمون مفت گران اگر تا شصت دقیقه جواب ندادند زودتر تعویضشان کن!!! ابراهیمی و انصاریفرد تعویضهای درست بودند...
  • ناشناس IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مشکل تیم کادر فنی است قلعه نویی باید برکنار شود
    • د IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اصلا هیچه قدوس بیرون میکشه هافبک دفاعی میاره جاش. هیچ
  • داریوش IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اگه بازی دوستانه بود به سوریه 4تا می‌زدیم ولی استرس روی بازیکنان تیم ملی زیاد بود هرچند موقعیت های زیادی رو از دست دادیم خودمون کارخودمون سخت کردیم
  • مهرداد US ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بحث کادر فنی به کنار، غرور بازیکنان بزرگ هنگام زدن ضربات آخر و اصرار به پاسکاری تا لب خط دروازه حریف و از دست دادن موقعیتهای خیلی زیاد بلای جان تیم شد. کاملن میشد تشخیص داد تیمی که انقدر موقعیت از دست میداه با اون دفاع متزلزل بلاخره تقاص پس میده. سردار و طارمی جوری با هم پاسکاری میکردن که انگار بازیکن دیگه ای تو تیم نیست. جام ملتهای آسیا اون هم در مرحله حذفی اونهم در شرایطی که فقط با یک گل جلو هستی جای فوتبال نمایشی آمیخته با تکبر و غرور نیست. به معنای واقعی کلمه امروز شانس آوردیم که حذف نشدیم. امیدوارم درس بگیریم و جلوی ژاپن بهتر بازی کنیم.
  • Zhila IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خیلی ممنونیم خسته نباشید برای توضیحات تمام وکمالتان ⁦♥️⁩⁦♥️⁩خودمان هم نگاه میکردیم البته خیلی خیلی خوشحال شدیم بخاطر پیزوی کشورمان ایران عزیزمان خیلی زحمت کشیدن بچه ها به حقشون رسیدن ⁦♥️⁩⁦♥️⁩هزاران تبریک💓💓👏👏
  • Mousasolimani IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    با سلام تیم سوریه جوان بودند وقدرت بدنی بالا اگر نگاه کنید تیم ایران خیلی پیر و سنگین بود شجاع ، ابراهیمی ، حاج صفی و چند نفر دیگه سن بالا هستند و جوانهای سوریه پدره پیرمردهای ایران رت درآورند
  • صادق CH ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    این چی تعویضی های بود....آقای قلعه نویی.واقعا درحدتیم ملی نیستی یحیی خیلی بهتره
  • پرهام IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    نیاز به دو نفر مشاور کاربلد دارد این مربی فکر می کنه لیگ برتر داره بازی می کند هرچند که به نظر کارشناسان توجهی ندارد چشمی و محبی و جهانبخش خوب نبودند تعویض ها اشتباه بود تیم از پرس جلو نمی تواند خارج شود و دچار اشتباه منجر به گل می شود اکثر مربیان این فهمیده اند
  • ... US ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تنها قسمتی که بطور کاملا حرفه ای اجرا شد پنالتی ها و ترتیب زدن اونا بود. انتخاب کریم بعنوان اولین و احسان بعنوان اخرین عالی بود، و هر چند که سن بالای تیم ملی مورد انتقاد بوده، ولی لااقل در پنالتی کمکمون کرد.
  • سیدمحمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    هی میگیم آقا این آدم لیاقت سرمربی گری تیم ملی را ندارد ببینید چقدر خراب ارنج میچیند و بازیکنی که ثابت کرده مرد ۲۰ دقیقه آخر بازی است و در آن زمان بهترین کیفیت را دارد از ابتدا میارش تو زمین و وقتی گیر می افتیم کسی مثل او را نداریم و خود اورا هم بیرن مبریم!!!
  • فرهاد IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مربی کاربلد باشه از چوب خشک بازیکن میسازه. سوریه لیگ داخلی نداره .اما هکتور کوپر بهترین تاکتیک رو یاد بازیکنان سوریه داده بود.اقای قلعه نویی شما با ۲۰تا لژیونر اروپایی و لیگ داخلی که هرساله تو باشگاهای آسیا تو مراحل مختلف نماینده داره چرا نمیتونی ب بازیکنان ت تاکتیک مشخصی یاد بدی .چون دانش فنی نداری .در حد تیم ملی نیستی . این چ تعویض هایی بود . کل ایران و آسیا فهمیدن پشت رامین و چشمی خالیه آنوقت شما چ فکری کردی برای این مشکل ؟؟!هیچی... واقعا متاسفم برای فدراسیون فوتبال ایران و مربی تیم ملی بی دانششششش
  • Mousasolimani IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تیم ما پیره حاج صفی بنده خدا با این سن چطور بره جلو اگه رفت جلو چطوری برگرده
    • مهرداد US ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      البته حاج صفی بهترین بازیکن زمین شناخته شد، ولی در کل کاملن درسته، میانگین سنی تیم ما تقریبن سی ساله که خیلی بالاست!
  • علی NL ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    سردار واقعا بازیکن نیست تو لورکوزن هم فهمیدن
  • علی NL ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    سردار واقعا بازیکن نیست تو لورکوزن هم فهمیدن
  • ایرانی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تورخدا به قلعه نویی بگید اینجا بحث تیم ملیه !چرا توی هر بازی نیمه دوم همین تعویض هارو انجام میده.، آخه مگه حتما باید تعویض کنه!؟فقط برای اینکه استقلالیهارو بیار توی زمین تعویض انجام میده...اینجا استقلال ،پرسپولیس معنی نداره.تیم ملیه ایرانهآقای قلعه نویی فردا هم به ژاپن میبازی دوباره بهانه میاری و میشی طلبکاررررررر
    • علی اکبر IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      سلام اینکه بگیداستقلالی یاپیروزی درست نیست دوست عزیز همه برای تیم ملی دعاکنیم اقای قلعه نویی یک بدی داره ک نسبت ب بازی خیلی بی تفاوته انگاریک ادم قریبه هست اونجا نه لب خط میادنه حرکات نمایشی مثل بقیه داره ک به تیم روحیه بده یک ادم ترسو وپرازاسترس مردحساب تیم ک گل میزنه مادرخانه واکنش نشون میدیم وقلعه نویی بی خیال مربی دارن با۷۰سال سن هیجانی داره ک کیف میکنی تعویض هم بلدنیست کسی ک کارت زردگرفته وخطربیخ گوش ماست تعویض نمیکنه ک اخراج میشه میره قاعدی بدبخت روعوض میکنه تاالان دعای مامردم بوده ک تیم بالااومده
  • م ا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    قلعه نویی که در حد تیم ملی نیست اسکوچیچ از این و کی‌روش بهتر بود
    • میثم IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اونایی که میگفتن مگه کی‌روش چکار می‌کنه که قلعه نویی نمیتونه انجام بده حداقل با کی‌روش جلو این تیم ها باج نمیدادیم
  • Javadsadri US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    جنازه مهدی قایدی رو میزاشتی تووی زمین از محبی خیلی بهتر بود. یه تار موی گندیده امثال اسکوچیچ میارزه به قلعه نویی.ژاپن ۴ ایران ۰.
  • Ehsan CA ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    یاد روزی که تو جام جهانی با بازی درخشان همین بازیکنان یقه پرتغال را گرفته بودیم و مردم هم توقع برد داشتن افتادم! چه زود فراموش می‌کنیم و چه زود توقع خودمون را میاریم در سطح مربی که در از نظر سواد و دانش در سطح خاور میانه هم مطرح نیست!
  • سلیمانی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    قلعه نوعی وطن پرست و خیلی مربی خوبیه ولی چرا جوانهای سرحال را نبرده و حاج صفی ، شجاع و ابراهیمی را برده
  • راوند IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    امیرحان من گفتم قلعه کوچك بازی کن ،تاقلعه نوعی بشی.....بخدا وپیروپیامبر در حد واتدازه تیم ملی نیستی
  • علی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    یعنی آدم تو یه برزخی گیر کرده که نمیدونه باید از برد و باخت تیم گزینشی غیر مردمی در مقابل کشور های دوزاری خوشحال باشه یا ناراحت.
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    دلار بدهید مربی خوب بیاید.‌‌‌‌...
  • مهدی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    قبل بازی دعا میکردم چشمی بازی نکنه باز سوتی میده آخه مگه دفاع آخر حمله می‌کنه جنبه بازی کردن نداره کند هم هست
  • یک مهندس IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    با تمام احترام به اقایقلعه نوعی یک سرمربی در حد اقای کلینزمن لازم داریم..
  • David US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    man bazy ra didam, bazykonane Irany aslan paskary khoub anjam nemidahand va eshtebah ziad darand motasefane bazykonany mesleh Moheby, Cheshmy, Omid jayeshan dar teame meli nist hafbachaye Iran nemitavanand khoub tagzye konand ke Taremy inghadr be aghab omad va karte zard gerefte, Ghale Noyee bedarde in kar nemikhorad bekhoda in bisavad, motasefam baraye kesany ke in agha ra entekhab kardand, Iran nabayad begozarad karash be penalty bekeshad chera bayad ba Syria mosavy konim
    • آویشن من IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      نشستی انور دنیا چیزی از اینجا تحریم قیمت دلار نميدونی اظهار نظر میکنی با این تایپ فینگلیش ت برو بزار باد بیاد عمو ما خودمون اینها را میدونیم
    • علی حقی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      دفعه بعد انگلیسی نتایپ مغزم ارور داد تا بتونم بخونم
  • ارش IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعاً که قلعه نویی به درد گاوچرانی میخوره با اون شکم حرام خورش اون یکی مربی هم وست دو نیمه وقت اضافه میگه به قلب تون بازی کنید بازیکن باید با تاکتیک و با پا بازی کنه یا با قلب حالا یه بهانه ای برای بازی بعد دارن که بگن ما 120 دقیقه بازی کردیم ژاپن 90 دقیقه یکی نیست بگه چرا تو خط حمله به هم تعارف میکنن مگه این تیم ساحب نداره
  • وحید IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    با سوریه نابود اینجوری بازی کردن،با ژاپن که صد در صد ناک اوت
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا که زشته قلعه نویی تو چکارت به فوتبال
  • عدالت خواه IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    پسره خوب چرا خودتو گول میزنی، ؟!؟ یکی رو باید بزارن که جور منقاروند و بکشه
    • ایرانی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      ادب داشته باش بی تربیت.آقای بیرانوند با تمام وجود و غیرت تلاش میکنه برای فوتبال کشور و آبروی تیم ایران که تا الان هم موفق عمل کرده.شما جز مسخره کردن و چرند گویی چه کار کردی واسه کشور و مردم کشورت؟ البته اگر ایرانی باشی چون فقط یه وطن فروش خائن مثل تو حرف میزنه.
  • کشاورز بی کشت IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    هیچوقت دل به فوتبال ای کشور ندادم این همه حق مردم محروم خرج بریز بپاش اینا میکنن میرن مثل یخ تو زمین براشون مهم نیس این حیثیت و اعتبار و مال مردمه ..اونوقت آقای خیابانی یه صحبت میکنه بهشون برمیخوره چرا...ده تاتوپ گل نکنی تیربرق هم بود می‌خورد بهش میرف تو دروازه ...من به سهم خودم بودجه ای که ازجیب من یه نفر میره برا اینا راضی نیسم ...
  • حالا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    حالا باید دست بیرالوند بوسید قلعه نویی باید دست علی بیرو رو ببوسه
  • ناصر تهرانی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا تیم شمس آذر قزوین از این تیم ملی سرتره
  • مهدی ج IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    از قاعدی نمیتونه بازی بگیره وبایب نیمه دوم بیارش تا با استارت هاش جون مدافعان خسته حریف رو بگیره .درضمن خیلی پاس رو به عقب میدن ترسو بازی میکنن باید ی مربی بزرگ رو نیمکت باشه بازیکن روحیه بگیره.کره ای ها خرنیستن کلیزمن اوردن بلدنیستن پولشون پس اندازکنن؟دیدی کوپر تیم درجه ٢سوریه رو به چه سطحی رسونده بود!
  • آبیِ قدیمی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا که متاسفم برا شما وکسایی که رنگی نظر میدن
  • حامد DE ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مربی تیم ملی در حد یه تیم محلی هست. ایشون نه دانش و نه تاکتیک به این تیم انتقال داده. این تیم فقط با کارهای فردی یا یه لحظه شانس تا این مرحله اومده. این همه لژیونر که در تیم های اروپایی تمرین می کنند و دوتا توپ سالم نمی تونند به هم پاس بدند. جهانبخش که هر بازی بدتر از قبل. ازمون که انگار نه انگار بازی جام ملتهاست و فکر کرده بازی تمرینیه. طفلی بعضی ها مثل طارمی و قدوس باید جور تنبل ها رو بکشند. اصلن تیم از اولش هم بی برنامه بود. الکی توپ رو در زمین خودمون پاس می دادیم به جای اینکه به جلو حرکت کنیم.حذفمون به تاخیر افتاد.
  • ک IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اینهم از مربی بیسواد و دستیاران بیسوادتر از خودش اگر قهرمان شویم باید به همه چیز شک کنیم
  • حامد IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای قلعه نویی دو بازی داری قصر در میری،بخداجلواشتباهات فردی رو بگیر وکمتر بازیکنان باتوپ لاس بزنند،وکارحریفو تو نیمه اول یکسره کن
  • بچه خوب IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    برای این تیتیر واقعا متاسفم ،،،،،،،به اندازه همون میفهمی دقیقا برعکس نوشتی بیرانوند عزیز تورا به قران با پا نگیر انشالله قهرمانی ایران
  • ج IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    متاسفانه در نیمه اول اقای طارمی وازمون برای خودشان  یک قول دوقول بازی میکنند توهجده حریف نیمه دوم شاهکار اقای قلعه نویی در تعویضهای اشتباه. ترابی داریم محبی میاره. قدوس تنها هافبک وسط تیمو عوض میکند جاش ابراهیمی. سبک دفاعی را میاره. جالبه دیشب ارزش واعتبار تیم  عربستان را مسخره میکردیم
  • ج شهبازی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تعویض های قلعه نوعی کمر تیم بریدند حیف از این تیم که کادر فنی مثل تیموریان وقلعه نوعی داره نمی‌دونم تیمور با چه سابقه ای رفت تیم ملی
  • احمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    طارمی بیرانوند و تعویضات اشتباع قلعه نویی کمر تیمو شکوندن جلو ژاپن به فناییم
  • محمود IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خداسایه بیرانوندروازسرمون کم نکنه واقعا سلطانه سلطان
  • محدث IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بدبختی ما اینه که خود بدیم
  • مصطفی پور RU ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    نمیدانم چراترابی رابازی نمیده؟بهترین بازیکن پرسپولیسه پاسهای توعمق،ونفوذوتکنیک زیبا ،،،،محمدی دونده وسریع،چرانیمه دوم نمیاره ،
  • صادق IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بیروخودش گند زد بااون لنگ درازش توپی روکه باید با دست دفع کند لنگشو دراز مییکنه اونم با خطای مهرز داخل محوطه خیال کرداینجا هم ایرانه که وی ای ار نداره
    • رضا IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      بیرو با طارمی جور چشمی رو کشیدن
    • بچه خوب IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      بیرانوند یک طرف کنعانی بازی بعد روبگو خدای سوتی
  • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خواهش میکنم باآبروی مردم ایران بازی نکنید😔آقای تاج😡مربی ایران هنوزنتوانسته یابهتربگویم نمیداندبرای هماهنگی و۱۰پاس سالم بین بازیکنان چه بایدکرد؟؟؟عزت الهی چندبارتوپ لوداد؟مثل همیشه😡قائدی تیزرورابامحبی که نیامده خراب کرد؟؟؟؟طارمی درآن منطقه جوریاتاوان کدام بی تتدبیری بود؟؟؟؟بازیکنان همدیگرراپیدانمیکردندوفقط پاس به بیرانوندو۰۰۰۰۰بکش زیرتوپ؟؟؟شجاع خلیل زاده مردطلائی وخدارحم کرداخراج نشد؛؛این که روش کی روش بود!!!چه شاهکاری دیدیم؟بازیکنان چشم بسته همدیگرراگم میکردند😂بجای پیداکردن😔خوشحالم که ملعبه تیم های عربی نشدید؛؛امابااین تیم جلوژاپن رفتن مثل خودکشی وبی آبرویی؛ده نفره درگل بایدچپیدودل خوش بودبه قائدی وقلی زاده؛فقط سرعت وتکنیک بالادرپاسکاری سالم رمزصفرصفرکردن؛یاخوردن گل کمتر😉تاکه آمدندایران ببینیم چراکشورایران درفوتبال؛فقط درکارفردی وباشگاهی موفقند!!!امادرملی نه👌ایکاش ایران بهانه می آوردورروبروژاپن بازی نکنه وآبرمون رابااین بی کیفیتی وتوپ گم کردنهاوشافتک بازیهابیشترازاین نبره۰بیرانوند:ایران رانجات داد؛حاج صفی هم خوب بود؛عزت الهی نه۰
  • گروهبان قندلی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    گروهبان قندلی از فوتبال هیچی نمیفهمه حیف این همه بازیکن خوب و تراز اول زیر دست این زاقارت
  • فرشاد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    قلعه نویی اگر توی تماشاچیا بود شاید یه مقدار تحرک و هیجان از خودش نشون میداد ؛ آخه مربی اینهمه ماست و بی‌حال و چقندر؟؟؟؟ کوپر با دو برابر سن قلعه نویی از بازیکنان سوریه بیشتر تحرک داشت
  • فرهاد SG ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بعد از یک دهه یک بازی مهیج سراسر هجومی از تیم ملی دیدیم ممنون اقای خاص آسیا
  • morteza IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    محبی باعث اخراج طارمی شد،قلعه نویی هم‌که کلا مربی نیست
  • ع IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اقایان‌اقای‌امیر‌قلعه‌نویی‌مربی‌ترسو‌چرا‌‌تیم‌به‌راحتی‌میتواتست‌در‌۹۰ دقیقه‌بازی‌راببر به‌جای‌روزبه‌سامان فلاح‌محبی‌بازیکن‌تیم‌ملی‌نیست‌ چرا‌مغانلو را‌نبردی‌داخل‌ از‌جوانها‌استفاده‌نمیکند و در‌مرحله‌بعد با‌توجه‌به‌بازی‌امشب‌دق‌مرگ‌شدیم‌حذف‌میشویم
  • مهران IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بزرگترین مشکل تیم ملی.این است که بعضی از بازیکنان بیشتر نگران ساق پاهای خود هستند و با غرور بازی می کنند.از طرفی بازیکنان با سن بالای سی سال مگر تاکتیک پذیرن.ای کاش به لیگ بیشتر اهمیت می دادن....
  • @Babak IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بیرو اولن اشتباه خودش دوما جور نفهمی طارمی رو کشید،(فریب داور)کارت اول دوستانی ک باختها و دو دوره حذف توسط کیروش رو هنوزم از ترس تعریفو تمجید میکنن، لطفا سکوت کنن، مثل استیلی و خداداد ، امیدوار باشن ب ژاپن ببازیم، بیان بیرون و موضع خودشون با قلعه نوعی مشخص کنن، البته اینم لحاظ کنن ک تیم ملی متعلق ب شخص قلعه نوعی نیست .
  • نورالهی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    به نظر من آزمون در بازی ژاپن فقط یک نیمه بیشتر کارایی نداره محبی هم واقعا بدرد این بازی نمیخوره
  • آبادان IE ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    من از ابتدا مخالف مربی گری اقای قلعه نویی در تیم ملی بودم. اما منصفانه بخواهیم نگاه کنیم امروز تیم خوب بازی کرد. ما مشکلات زیادی در کنترل رفتارمون داریم. هر دوره جام ملت ها یک بازیکن باید اشتباه عجیب غریب بکند و ما را حذف کند(اگرچه امسال به خیر گذشت.) طارمی بعد از حضور در سه دوره جام ملت ها و دو دوره جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا ، هنوز مثل اوایل بازی ش در پرسپولیس به دنبال دایو است. امروز سردار هم اصلا اماده نبود . محبی تمرکز ندارد وگرنه شاید بازیکن خوبی باشد. اما نکته مثبت امروز کشف امید ابراهیمی بود. امیدوارم در بازی با ژاپن برگه برنده ما باشد.
  • حميد کلاش IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    قلعه نوعي با تاکتيک روز دنيا عقب هست همه فهميدن طارمي يا ازمون پاس تو عمق پشت 18ميدن ديگه هيچ پلني ندارن خداوکيلي اين جهانبخش محبي حاج سفي چي هستن يکبار جهانبخش جلو امارات اورد داخل يک توپ لو داد گل خورديم چرا قلي زاده رو نميذاره چرا يک بازيکن خلاق بجاي محبي ترابي نذاشت بعد تعويض قلعه نوعي درحد ليگ يکم نيست يک قدر کيروش بدونيد چه مربي بزرگي بود
  • Sobhan.Brahman IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بنام خدا .یک مربی صاحب سبک بیارید کاش یکی مثل اونای امری می آوردید یه قرار داد بلند مدت می بستید باهاش به طوری که از فوتبال پایه مون گرفته تا بزرگسال پوشش بده یه قرار داد ۸ ساله به والله هم قهرمان آسیا میشیم هم جام جهانی صعود میکنیم هم المپیک میرن جوانان مون افسوس تدبیر همت نیست
  • طرفدار فوتبال IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقایانی که قلعه نوعی را انتخاب کردندبایدفکرچنین بازیهایی راهم ارتیم ملی میکردند وقتی یه مربی آماتورکه هیچگونه تفکروایده ایی نداردشماچه انتظاری ازتیم ملی داریدمگربیرانوندچقدرمیتواندضعف مربی خودش رالاپوشی کند لعنت براین فدارسیون که جزخیانت به ملت چیزی عایدایران نکردشماتعویض هاوارنج مربی نیم رادیدید؟ ایاپست چشمی آنجابود؟ شماازابراهیمی چی دیدید؟ بنظرشمافرق ماباسوریه چه بود؟ فرقش سرمربی انها بابازیکنان درجه دو چکارکردندمابابهترین بازیکنان چه کردیم. آری آنهاهزینه کردندوبهترین سرمربی راانتخاب کردندوما.....
  • A..ra IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای مربی ترکیب اصلی تیمو کی میخای پیدا کنی ...بدون برنامه با ژاپن چ خاکی بسرت میزنی
  • کسری IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    جای اسکوچیچ خالی
  • جمال IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    با این بازی ضعیف بازی با ژاپن خدا به دادمون برسه تیم اصلا هماهنگ نیست دفاع ضعیف آخه روزبه چشمی و محبی واقعا در حد ملی نیستن
  • Isa US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تا جایی که یادمون تیم ملی با کی‌روش هم در آسیا هیچ غلطی نکرد اونم با همین بازیکنان، خدا کنه قلعه قهرمان بشه ، چون پرسپولیسی‌ها تحمل قهرمانی تیم ایران را ندارند
  • مهدی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بیرانوند جور خودش را کشید یک پنالتی داد چه گل شد ویک پنالتی گرفت چه ربطی به قلعه نوعی دارد بازی را قائدی خراب کرد
  • ح م IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اقای قلعه همچین خودت راقایم کرده بودی انگاربه عنوان متهم دنبالت می گشتن هرنان کوپرفکرکنم ده پانزده سال ازشمابزرگترهس دیدید چقدرجنب وجوش داشت آقای قائدی نفس بازیکنان سوری راگرفت چراتعویضش کردی مربی کارکشته وکاردان تعویض می کندنتیجه رادرجهت مثبت عوض می کندوتوتعویض می کنی بازی برده راتاحدباخت جلوبردی.بااین تفکرجلوی ژاپن به مشکل می خوری حداقل ازمربی فلسطین یادبگیر
    • استقلالی تیر IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      به عنوان یه استقلالی و کسی که خیلی امیر خان و قبول داره ولی در این مورد با شما کاملا موافقم منتها ما از بیرون این نظر رو داریم اینکه چرا همیشه قائدی ۶۰ یا ۷۰ دقیقه بازی میکنه دلیلش و کادر فنی بهتر میدونه به هر حال ان شاالله که در ادامه بیشتر از این فلفل بوشهری استفاده بشه و بتونه مثمر ثمر باشه برای ایران
  • احسان IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مابهترین بازیکن داریم و۱۶تیم لیگ برتر داریم جرا دوتا مدافع نبرده بازیکن مسدوم بدر چی می خورد بعد روزبه چشمی مدافع است همش خراب می کرد
  • مهدی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اشتباهات آنقدر زیاد بود که آدم نمیدونه از کی انتقاد کنه..؟!بازی دادن چشمی در دفاع‌وسط.بازی افتضاح بیرانوند ورامین رضائیان .نداشتن هافبک طراح مثل علی کریمی. تعویض اشتباه قایدی وآوردن محبی گرفتن کارت‌های زرد بی مورد...
  • Sds IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اشتباه مربی چینش بازیکنان قلعه نویی در حد تیم ملی نیست دستیار خوب هم نداره
  • ایمان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    حاظرم قسم بخورم همه شمایی ک اینجا نظر دادین پرسپولیسی باشید چرا خودتونو به کوچه علی چپ زدین قبول کنید امروز همه بد بودن و روحیه شونو از دست دادن وگرنه قبل پنالتی کل بازی دست ایران بود اقایی ک میگی باید نورالهی میبود تیم ملی خونه خاله نیست بی انضباطی کنی بعد بهت دسته گل شیرینی بدن درضمن کور ک نیستین بازیکنای دفاعی مون مصدومن یا نداشتیمشون کنعانی بهترین دفاع مجید حسینی پورعلی گنجی محرمی اینارو نداشتیم روزبه چشمی پستش اونجا نبود هیچی جای خودش نبود اگه نظر میدین مرد باشین حقیقت بگین نکه همه پرسپولیسی هستین تعصب تیم تون میکشین همین ک تا اینجا اومدیم باید افتخار کنید ی مربی ایرانی دارید فرقی نمیکنه کی مربی باشه فقط ایرانی باشه دیگع از مانچینی که بالا تر نداریم ک تیمش حذف شد یکم انصاف داشته باشید
    • داود IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      مانچینی بابازیکنای حرف گوش کن چه کرد مهره نداشت بازیکن ۱۶ ساله بازی داد برنامه داشت قلعه چی داشت بااین تیم پیشکسوت این بازی‌ها مربی بزرگ میخواد قدوس میکشه بیرون ابراهیمی میاره کدوم آدم عاقل این کار میکنه
  • اکبر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    بازی با ژاپن حتما از سرعت بازیکنان باید استفاده کرد امشب آزمون خیلی ضعیف بود و محبی هم خیلی ،ولی بازی با ژاپن نیاز به تمرکز داریم و هماهنگی .درهر صورت خسته نباشید بچه ها
  • حافظ IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تیم ملی شبیه تیم پیشکسوتان بازی می کرد سنگین و بدون تمرکز،تعویضی ها هم که یکی بدتر از دیگری،این تیم واین کادر همین تماشاچی ها را لازم داشت،چینش بازیکن ها سردرگمی کادر فنی رو می رساند بازی های قبلی هم همینطور بود
  • محمود IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    عدم جوانگرایی تعارف داشتن بادوستان استقلالی آنالیزور ضعیف مشکل تیم ملیه یعنی افتضاح
  • فهیم IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    هکتور کوپر قشنگ دست قلعه نویی رو خوند و نیمه دوم مال کوپر بود؛ سمت چشمی و رضائیان اتوبان بود! از همون سمت یه پنالتی دادیم یه اخراجی! مقابل ژاپن خدا رحم کنه!!!
  • بابک IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اگ می باختیم ابرومون میرفت.چرا امشب بیرانوند خسته بود .احساس کردم ذلش میخواد بخوابه .سر حال باشید.قلعه نویی چرا هیچ کاری نمی‌کنه.چرا شولن .خسته شدیم. .دروازه سوریه باید پأره میشد.
  • حمید IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    از وقتی قائدی و قدوس تعویض شدن بازی رو از دست دادیم آزمون هم که دلش نمیومد یه خورده محکم تر به توپ ضربه بزنه
  • کمی منطقی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مربی نمیتونه بره تو زمین بازی کنه که. بازیکنای شاخمون زیادی ادعا داشتن و بازی به اینحا کشید. بازی به پنالتی کشید چون چند نفر امروز در حد خودشون بازی نکردن و اشتباهای بچه گونه داشتن
  • فرشاد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    حسرت و تاسف ما وقتی بیشتر میشه که سوریه با پولی که از جیب ملت ایران غارت میشه یکی از بهترین و گرانترین مربی صاحب سبک دنیار را به استخدام خودش در میاره و ما بخاطر بی پولی مجبوریم با خون دل خوردن به مربیان داخلی اکتفا کنیم و در جا بزنیم
    • حامد DE ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      مسئولان علاقه ای ندارند که کشور ایران موفق و سر بالا باشه و به همین دلیل پول های مملکت ما برای سوریه و جاهای دیگه خرج میشه و اونا به جای ما مربی سطح بالا میارند
  • اسماعیل نژاد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا متاسفم آدم های که رنگی حرف می‌زنند و بیشتر ش هم از سوزه پس فعلا همین جو بسوزید تا آتیش بگیره پارچه قر قر
  • عطی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    واقعا نظرایی که دادین از روی تعصبه وقتی دفاع های دیکه مصدوم شدن و روزبه توی پست غیر تخصصی بازی داده بشه توقع دارید واستون حتما گل هم بزنه. بازیکنای نامی امروز بچه بازی کردن و فشار اومد رو تیم و الا وقتی میدونیم دفاع تخصصی نداریم چرا باید الکی کارت بگیریم و موقعیتای گل خراب بشن ؟
  • مهدی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آخ ایران قهرمان بشه بعضیا عجب بسوزن
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    با اینکه پرسپولیسی هستم اما بهترین بازیکن ما توی تمام بازیها مهدی قائدی بود ،چرا مهدی رو لحظه ای تعویض کردی که ما گل رو خوردیم وبهش نیاز داشتیم ،خودش یه مسی هست ، اون یک در مقابل یک رو به راحتی برمیداره ،میتونست برامون یه اخراجی بگیره ،چیه این محبی ،تاسف باره ،
  • وحید IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    خداوکیلی دم کیروش گرم ،حداقل جلوی تیمی مثل سوریه اینجوری کم نمی اوردین.....
  • نقی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    قلعه نوعی هنوز تو عقده های ۲۰۰۷ مونده. خودش تمرکز تیم را بهم میزنه
  • امیرعلی باقری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    فردا هم میاد میگه دشمن دارم!!!والا تیم بدون مربی هم همین سبک بازی رو داره.امروز یک بازی ساده در مقابل تیم سوم گروه دیگه برای ما عذاب آور شد!!!
  • علیرصا مفیدی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    برد حق ایران بوده آقای قلعه نوعی باتوجه به شرایط حاکم خوب عمل کرده
  • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    مشکل ما مردم ایران پرادعا و طلبکار بودنمون تو جام جهانی مقابل بهترین تیم های دنیا اون بازی ها رو کردیم و پر مدعا می‌گفتیم کی‌روش فلان بمان حالا مقابل سوریه جنگ زده با برد پنالتی باید خوشحالی کنیم
  • حسین IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آزمون یک خائن به تمام معناست
    • کمال IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      فقط راه میره خیلی مغرور واز خود راضی دوتا موقعیت گل خراب کرد یک نیمه بیشتر نمیتونه بازی کنه
  • علی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    خدایی ما با این نمایش‌های ضعیف که تاحالا از تیم ملی ندیده بودیم چطور می‌خواهیم مقابل ژاپن بازی کنیم واقعا حق ژاپن نیست از الان ب نده باشه به نظر من دو تیم کره و ژاپن حقشونه برن فینال و کره هم قهرمان میشه
  • ایرانی با غیرت IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بازیکنان فیکس تیم همه حدود 30 سال هستند. ما اگر بخواهیم تا فینال برویم بایستی انرژی بازیکنان را ذخیره کنیم و فقط یک نیمه از انها استفاده کنیم علت تعویض سامان قدوس و قائدی و جهانبخش هم همین است. تعویض قلی زاده با ترابی هم برای زدن پنالتی بود.اگر بازی را میباختیم مقصر به ترتیب اجرای نقش طارمی - سردار - محبی - بیرانوند بودند نه امیر قلعه نوعی پنالتی که خوردیم و بازی را از دست دادیم مقصر صد در صدش بیرانوند بود که فقط کافی بود جلوی مهاجم سوری بایستد و با دست جلوی توپش را بگیرد. باز هم این پرسپولیسی ها داشتند گند میزدند به تیم و طرفدارانشان با وقاحت تمام به امیر خان قلعه نویی حمله میکنند!؟
  • حسین IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    همه بازیکن ها افتضاح جزقائدی که ایکاش نمیمه دوم می اومد انتقاد از قلعه نوعی درسته اما خدایی بازیکن ها در حد تیم محلات بودن... انگارتعصب ندارن
  • النادی الکیسة السعودیة IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    یه نفر یه نظر گذاشته راجب قلعه‌نوعی واقعا درست میگه قیافه قلعه نوعی شیر نر ببینه ازترسش خودش خرابی می کنه یکی باید رو دل مربیمون بده بدتر بازیکن ای می بینه جفت می کنه
  • رضا محمدی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    من خودم مخالف کی روش بودم و هستم ولی اون بازیهای با کی روش مقابل آرژانتین اسپانیا پرتقال و ولز کجا این بازی‌هایی که با امیرخان می کنیم کجا مربی ایرانی چه قرمزش چه آبی اش بدرد نمیخوره حالا شما هی کامنت رنگی و احساسی بزارین مقابل تیم جنگ زده سوریه باید با پنالتی ببریم آخه؟این چه وضعشه بابا جمع کنید این فوتبال رو آدم از بازی کره مقابل عربستان لذت میبره ولی ایران با این همه ستاره مقابل سوریه فقط راه میرفتن خجالت بکشید بخدا وقتی مربی از بازیکن کوچکتره باشه این میشه
  • جانم ایرانی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    چرا انقدر چرت میگین در مورد قلعه نویی قلعه نویی با سوابقی که از خودش نشون داده لیاقت تیم ملی ایرانو نداره اون کی‌روش برانکو بی ارزه مگ چه غلطی کردن قلعه نویی تو دوران مربی گریش یه باخت بیشتر نداشته یعنی من خاک بکنم تو اون سر بی غیرتتون که انقدر خود تحقیریدو صلاح کشورتونو نمیخواین یعنی خاک بر سرتون که موفقیت کشورتون تو هر رشته ای بخصوص فوتبال واستون مثله زهر مار میمونه همش دوست دارین بشنید انتقاد کنید کنین فلانو بیسار انصافا چرتم نگین ما تو همه ی بازی ها خوب بودیم بجز هنگ هنگ جلو تیمای دیگه فوق العاده بودیم انقدر اون ژاپنو بزرگ نکنید هیچی نیستن به ولا از عراق باختن ما خداروشکر باخت نداشتیم اینکه امروز نتونستیم به سوریه بیشتر گل بزنم باعث شده یه عده عقده ای بیشرف بیان هرچی از دهنشون در میاد به آقای قلعه نویی و بچه های تیم ملی بکنن درسته ما تا اینجا تیممون جوری بازی کرده که نمیدونم خوشحال باشیم یا ناراحت اما من امیدوارم این طلسم لعنتی رو بشکنیم و قهرمان بشیم
  • محسن IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیرانوند خیلی بد بود تو بازی موقع بازی چه لزومی داره پاس کوتاه کار می‌کنه چند بار نزدیک بود توپ را تحویل بازیکنهای سوریه بده
  • ژنرال IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    چرا به ناحق سرمربی رو دارین میکوبینن آخه از انصاف دوره؟؟؟وقتی بازیکن لژیونر ما که حرفه ای هستش و با وجود وی ای آر خودش رو زمین میزنه تا از داور پنالتی بگیره و یک اخطار بی مورد میگیره و تیم رو فلج میکنه یا بازیکنامون موقعیت ۱۰۰٪رو هدر میدن یا گلرمون یه پنالتی بی مورد میده سرمربی چیکار میتونه بکنه؟؟؟؟مطمئنا تیم ملی با امیر قلعه نوعی جام رو بعد از ۵۰ سال میاره،شک نکنین ...
  • Mehdi6666 IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    محبی اخه چیه دعوت کرده بازیکن نیست بابا قائدی ونبایدمیکشیدبیرون
  • یه بنده خدا IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    کل تیم ملی با اخراج یک بازیکن فرو پاشید
  • عادل IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    با این مدل بازی کردن مقابل ژاپن 100% باخت حتمی هستش.
  • جهان پهلوان کریم بنزما US ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    فقط اون سایبری که موقع زدن پنالتی حاج تراب خدا خدا میکرد بزنه اوت تا تیم ایران صعود نکنه دقیقا مثل زمانی که ترامپ ملت ایران رو تحریم میکرد و سایبری ها کف میدن و میگفتن اخ جون فردا دلار میشه 10 هزار تومان و مردم ایران فقیر تر میشن و پراید از 18 میلون میشه 30 میلیون
  • محمدده حقی تهران IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تیمی که سوار بازی و همش حمله است ویک هیچ جلوی چرا باید تعویض کنه دلیل تعویض های مربی ایران چ بود بعداز تعویضها تبم افت کرد تا۰۰۰
  • مصطفی قلعه نایبی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    هرموقع ما یه تیم ضعیف تر از خودمونوباهاش روبرو شدیم دست کمشون گرفتیم مثل سوریه و هنگ کونگ بازی واسمون سخت شد و دست به دعا شدیم تازه شانس اوردیم ماهمیشه تو ضربات پنالتی میباختیم به حریف بچه ها تو هر دورهای بعضیاشون کم کاری میکنن این هم کارت زرد باز هم تکل خطرناک اینهمه راهنمایی از راه دور باز پاس اشتباه موقعیتهای امروز اگه دست فلسطین بود الان ده تا گل زده بودن اونم از شبکه ورزش کا اقایان خیابانی توتونچی انگار شبکه رو خریده بودن مردم بایس اونارو میدیدن تا بازی فقط جای قلیون و ویلا وغیره خالی بود شبکه اختصاصی مجری نیست که نمایش شو گزارش بزاره مردم جای بازی ۴ نفرو از پشتسر ببینن
  • علی فرزاد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بایستی اول نیمه دوم طارمی یا ازمون یکیشون تعویض میشد و بجای سعید عزت الهی ابراهیمی می اومد داخل .قایدی قایدی تمام مرکزیت حمله جلو تیم بر روی اون می چرخه و خلاقیت فردی و تکنیکی اوست که متاسفانه برخی از بازیکنان برای اقای گل بازی میکنند و پاس به قایدی نمیدن خلاصه تا دقیقه شصت بازی دادن قایدی یک ذهنیت تعویضی براش ایجاد شده و میتواند درخشان تر هم ظاهر شود.
  • فرزاد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بایستی اول نیمه دوم طارمی یا ازمون یکیشون تعویض میشد و بجای سعید عزت الهی ابراهیمی می اومد داخل .قایدی قایدی تمام مرکزیت حمله جلو تیم بر روی اون می چرخه و خلاقیت فردی و تکنیکی اوست که متاسفانه برخی از بازیکنان برای اقای گل بازی میکنند و پاس به قایدی نمیدن خلاصه تا دقیقه شصت بازی دادن قایدی یک ذهنیت تعویضی براش ایجاد شده و میتواند درخشان تر هم ظاهر شود.
  • مازیار ملکشاهی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تماشاگران تیم ملی ما تماشاگر نبودن یعنی تماشاگر تماشاگران سوری بودن . توی قطر اون همه جمعیت ایرانی تو ورزشگاه بعد صدا ازشون در نیاد.به نظر من که نود درصد اینها بار اولشون بود ورزشگاه رفته بودن . یکی هم به امیر قلعه نوعی بگه رفیق اینهمه استرس نداشته باش یه کم هم شاد باش بخدا قیافه ت وقتی میخندی بهتره. استرس و اضطراب رو به بازیکن ها و همه ما که از تلویزیون نگاه میکردیم منتقل کردند
  • عاشق ایران IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بالا خره تیم پیرمردان ایران که ازقضا بیشترین میانگین وزنی را دربین تیم های حاضر داره بیشتر ازاین نمیشه انتظار داشت آقای قلعه نوعی مگه جوون توی لیگ نداریم که این همه پیرمرد سنگین وزن باخودت بردی اونجا دارن ابرو ریزی میکنن این همه پاس به عقب نشانه آماده نبودن از نظر فیزیکی وروحی است شما کی دیدی توبازی کره وژاپن این همه پاس به دروازه بان بدن؟ تازه هوس قهرمانی هم داریم
  • ورزش دوست IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    متاسفانه هیچ کس به این نقطه اشاره نکردند که سردار سه تا طارمی دو تا قلی‌زاده یک گل صدرصد را گل نکردند اگر دوتای آنها گل میشد نتیجه ژاپن و بحرین اتفاق می‌افتاد یکم واقع بین باشیم داخل بازیکنان اول و آخر محمد محبی فقط گند میزنه به بازی این بازیکن نه پا به توپ خوبی داره نه یک به یک را می‌تونه برداره کلا افتضاحه علت خطای طارمی هم گند کاری محبی بود که بعد لو دادن توپ نتوانست جمعش کنه و بیچاره طارمی به آن خطا مرتکب شد اگه بجای محبی بازیکن دیگه ای بیاد خیلی به نفع تیم میشه .
  • محسن IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    همین شما رسانه ها فوتبال ایران را ۱۰-۱۵ سال عقب انداختید، با این بیگانه پرستی بیهوده، یک مربی ایرانی آقای کیروش را با تیم قطر ۴-۰ درهم کوبید، الان هم بازیکنان عوض نشده اند که بگید چون بازیکنان عوض شده اند، افسانه ی شکست ناپذیری تیم ایران همچنان ادامه دارد، برای فوتبال ایران بهتره شما رسانه ها تعطیل کنید.
  • مهم نیست IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    کلا پرس خور ایران ماسه . هنگ کنگ ، امارات ، سوریه ،که نیم های درجه ۲ هستن به راحتی تیم رو پرس کردن و نتیجه هم گرفتن ، فکر کنم اگه با مالدیو هم بازی کنیم و مالدیو از بالا پرس رو انجام بده باز ایران نمیتونه توپ رو نگه داره . کلا یه تیم برای قهرمانی نیاز به شخصیت داره که این نیم واقعاً شخصیت قهرمانی رو ندارن
  • محسن IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    این چه تیتر مضخرفی که زدی کی جور کیو کشید خود بیرانوند که تو پنالتی ها جبران کرد و در کل خوب بود اون پنالتی بی جهت رو داد
  • قاسم IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    محبی چشمی رضاییان ابراهیمی در حد تیم ملی نیستن از گروهبان قندلی که نگم براتون
  • مجید IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    این محبی هروقت میادتوبازی کل تیم رو میریزه بهم نه دریبل بلده نه تکنیک داره نه استایلش خوبه ..باعث اخراج طارمی هم محبی شد ..نمیدونم اینو باچه معیاری آوردن توتیم ملی ..چرا بازیکنی که واقعا به درد تیم میخوره رو که تولیگ ما زیاده رو نمیبرن ..هرجا قلعه نویی باشه باندبازی هم هست..
  • فرهاد IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ایران هیچوقت تو فوتبال مالی نبوده و نمیشه تیم کره و ژاپن و عربستان حتی عراق هم قوی‌تر از این تیم ما
  • احمد US ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آقای قلعه نویی واقعا دلیل این تعویض های از پیش تعیین شده ت چیه؟ قایدی و قدوس دو تا بازیکن فانتزی و خلاق تیم ملی رو بیرون میکشی و عملا قدرت برگشتن به بازی رو از تیمت میگیری. واقعا محبی و امید ابراهیمی تو این بازیا چه کار مثبتی انجام دادن که باید تو این شرایط بیان تو زمین؟ از اون بدتر وضع افتضاح دفاع تیم ملی هست. به رضاییان باید یه تلنگری داده بشه که برگرده به دفاع وقتی نفوذ میکنه. متاسفانه سیستم تیم ملی اصلا سیستم خوبی نیست. ایکاش حسین نژاد و هافبکهای خلاقی مثل اون دعوت میشدن که میتوستن در کنار قدوس بازیسازی کنن و عزت الهی بیشتر تو دفاع باشه تا این که بازی سازی هم بکنه که اصلا تخصصشو نداره. دو تا هافبک یکی دفاعی و یکی تهاجمی واقعا خوب عمل نکرده.
    • مراد IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      واقعا شما اقای قلعه نوعی بازی محبی خوب انالیز کن هر موقع داخل زمین باشه افتضا بازی دیشب عامل اخراج طارمی محبی بدرد لیگ دو بمی خوره محبی چشمی افتضا
  • علی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    مربی اونا یه تعویض کرد شماره ۱۱ آورد تو پارمون کرد پنالتی گرفت بعث کارت گرفتن چندتا بازیکنمون شد موقعیت ساخت بعد قله نوعیم‌تعوبض میکنه قایدی رو‌که تنها بازیکنی بود‌ک داشت نسبتا خوب بازی میکردو‌کشید بیرون محبیو آورد توام کلا مرخص بود امروز کارتم کرفت سر هیچی. واقعا حس میکردم دارم فوتبال محلات میبینم.
  • احمد US ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    فک کنم ایشون کلا به استعداد ها اعتقادی نداره. سامان فلاح مگه مدافع وسط نیست که حتی روزی که تیم ملی دفاع وسط نداره نباید بازی کنه؟ اگه ضعیفه پس برای چی رفته؟
  • علی IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    مشکل تیم ملی جهانبخش و قدوس هستن،جهانبخش هیچ حرکتی نمیتونه انجام بده قدوس هم که کلا مشخص نیست وظیفش چیه تو زمین،قلی‌زاده و امید ابراهیمی خیلی بهتر هستن،اگر با همین نفرات جلوی ژاپن بازی کنیم ،۴ تا خوردیم
  • بی نام IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    یه ترس کودکانه و تو ذهنی تو تیم بود که ضربات یکی به اخر واخر رو باشک میزدند خیلی محجوب بازی کردیم و کودکانه . شابد این شب قمر در عقربه خیلی مججوب بودن و ضربات شک دار میزدند ضربات یکی باخر واخر با شک نباید همراه باشه بی ذهنی ضربه زده شه مثل پنالتی که عالی زدن در ثانی این حجاب ذهنی باعث میشه بهم دیگه نگیم این کار درسته انجامش بده اگاهی خودش همه ع کاره! اگاهی اینکه (هر که محجوب است خود کودک است ..مردان است که بیرون از شک است.)
  • امید کلبادی نژاد. US ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    اگ فوتبال فهم بودی همچین حرف مفتی نمیزدی. اینکه قلعه نوعی در حد تیم ملی ایران نیست شکی وجود نداره ولی این تیم حکومتیه ن تیم ایران آزاد. بعدش بیرانوند در حدی ضعیف بازی کرد ک داشت میشد چالش قلعه نویی . پس لطفا دهنت رو ببند
  • مجید IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    سلام با همه ی این حرفها من خوشحالم که ایران برد !اول اینکه تیم ملی کشورمان حالا با هر شرایط ومربی که داشت برنده شدودوم بخاطر اینکه اگر سوریه برده بود باید جایزه وپاداش بازیکن هاش را میدادیم
  • بی نام IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    هر چند بیرون تشک ایم میگیم لنگش کن ولی حداقل ضربات اخر و یکی مانده به اخر رو نماز شک دار نخونیم بی پروا تو چارچوب بزنیم در برابر ژاپن قران غلط نمی شه
  • بینام IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    توصیه بازیکن ژاپن به هم تیمی هاش در مورد لذت بردن از بازی به منظور رسیدن به پیروزی باید گفت واقعا لذت بردن از بازی، فارغ از نتیجه همان فکر،راه ،شاه کاری است که از اول بایدا از مشکلش رد شد
  • محسن IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تو رو خدا این رنگی بازیا رو بذارید برا لیگ،خبرورزشی هم که به طرف یه تیم خاص غش کرده!بیرانوند جور اشتباه خودش رو کشید،بازیکن سوری توپ رو زد بیرون بیرانوند پاش رو زد!برید یه بار دیگه بازی رو نگاه کنید چقدر موقعیت خراب کردن بازیکنای تیم ملی،قلعه نویی دیگه باید چه کار کنه؟اصلا فکر کنید قلعه نویی نه گل محمدی سرمربی تیم ملی،مهاجم های تیم ملی نباید اینقدر موقعیت سوزی کنن،وگرنه با اختلاف ۴ تا گل باید سوریه رو میزدیم
    • پوتین IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      تو میگی تورا خدا جای چشمی کجا ست طارمی قربانی حرکت بی جای چشمی نشد اخه قایدی میبرن بیرون محبی میارن ماکه اصلا بحثمون بازیکن پرسپولیسی نیست فقط به تعویض قایدی محبی فکرکنید استقلالی بحث عزیزی وقلعه نوعی طر همین قایدی ومحبی بود گفت چرا محبی به قایدی ترجیح میدی دلیلش معلومه چون با فرهاد مجیدی بازی میکنه این مربی بدرد گل گهر میخوره نه تیم ملی
  • بینام IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    علت ضربات شک دار یکی به اخر واخرصفر تا صدش مال اینه بدانیم کفش کن پا مال پاس دادنه و حد وسط دوقوزک دو طرف پایعنی قسمت تحتانی قلم پا مال ضربه مهلکه وسرکشه .
  • وحید IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    با این بازی افتضاح جلوی تیم درجه ۳ آسیا، چطور انتظار یه بازی امیدوارکننده جلوی تیم درجه یکی چون ژاپن رو داشته باشیم؟
  • ققنوس IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    طارمی بیرانوند همشون دلقکن نیمه اول با اون پاس کاریشون در دروازه تیم بزرگتر نداره که بگه اونجا توپ لو ندن واقعا چیزی ازشون ندیدیم حیف این همه خرج که واسه اینها میشه انگار لیگ دسته ۳ بازی میکردن با ژاپن بازی نکنن سنگین ترن مهدی طارمی شرف داری از تیم برم
  • امین IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تیم ملی که شماره 10تیم و شماره 7تیم بر تن دوتا بازیکن ه در سطح لیگ شهرستان هستش چه انتظاری میشه داشت. دلیل تعویض قاعدی چیه آقای قلعه نوعی؟ تعویض های تکراری و غیرحرفه ای در سطح ملی بعیده ! قلی زاده و قاعدی رو بذاره ثابت تو زمین ،مهدی ترابی و میلاد محمدی را چرا استفاده نمیکنه ،سروش رفیعی بازیکن فانتزی چرا دعوت نشد(استقلالی هستم خودم)؟این کریم انصاری فرد نه پرس بلده نه دریبل نه سرزن ه نه شوت زن ه نه گل زن چرا میاریش تو تیم ملی و شماره ۱۰ رو بهش میدی ؟ اینجوری انگیزی نداره بازیکنان لیگ برای پیشرفت..ای کاش انصاری فر و محبی و جهانبخش وابراهیمی اخراج میشدن…ولی دم چشمی و شجاع و حاج صفی گرم بخدا ♥️♥️
  • محمد نظری IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    قلعه نوعی بهترین نتایج را گرفته . تا اینجا شکست ناپذیر بوده بالاخره در هر بازی پیروز شده و انتقاد از وی اصلا درست نیست میدانم در برابر ژاپن هم یک فکری در سر دارد. بالاخره هرچی باشه او قلعه نوعیه و شکست دادنش بسی مشکل هست درانتظار می نشینیم.انشالله.
  • سیام IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تیم ملی ما اونجایی قافیه بازی رو باخت کا دقیقه 63 قائدی و قدوسی که دو نفره 5 نفر از بازیکنای سوریه رو اسیر کرده بودن و کل بازی سازی تیم دستشون بود تعویض شدن. اگه فقط همون قایدی تا دقیقه 90 میموند یا حداقل نیمه دوم میومد داخل زمین وضعیت ما اینجوری نمیشد. بعد از تعویض این دوتا بازیکن، دفاع راست سوریه که از نیمه زمین توو نیمه اول رد نشده بود از ترس خالی موندن جاش کلی موقعیت آورد رو دروازه ما. یه دلیل دیگه این همه استرسی که کشیدیم تعارف کردن بازیکنا داخل محوطه جریمه سوریه بود که اون همه موقعیت رو خراب کردن. وگرنه سوریه تیمی نبود که بخواد مارو خون به جگر کنه. فقط کافی بود بازی که مقابل امارت انجام دادن رو اینجا هم انجام میدادن این همه عذاب نمی‌کشیدیم
  • فرزین خان IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    با سلام اون دسته از از بیسوادها وفشاری هایی که نظر دوستان شاکی هستن وبه دلیل اعتراض به عملکرد قلعه مرقی وامثالهم اعتراض دارن گاگول جان اینجا درسته رنگ مطرح نیست ولی مربی و بازی کنی که بازی میکنه باید یه جو دانش ودرک فهم داشته باشه اینجور بازی کردن ها اگه ترس واسترس تیمهای مقابل ترس از نام ایران نبود هیچ کدوم رو نمیبردیم والا کسی نمیگه چرا قلعه نوعی گو . . به چشمی یا دیگری چرا مال استقلال هستن بازی کن نبودنشون ومربی نبودن درحد تیم ملی گله مند هستند وحرف درست وحسابی میزنن اخه چرا باید به زور ودربه دری تیمهای به این راحتی رو از پیش رو برداریم ژاپن کره رو میبینی همه بازی کنهاشون تو فوتبال با توپ ژیمناستیکی فوتبال بازی میکنن
  • سینا لطفی IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    نمدونم قلعه نویی چراانقدر به محبی علاقه داره؟فقط سرعت داره که اونم توسرعتش توپو لو میده.اینهمه فوروارد خوب داریم
  • افشار IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ۱۲۰ دقیقه فقط قط حرص خوردم
  • رضا IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بنظر حقیر، تیم ما نیمه اول سرحال و خوب بازی کرد البته زیاد دوندگی کرد چون ایران میخواست یک گل بزنه وبعد کم کم بازی رو ببنده.اما سوریه با حوصله بازی کرد. منتظر لغزش ایران نشست.لغزش اینجا بود که سامان قدوس بازی گردان این تیمه بدون اون تیم لنگ میزنه.و این پاشنه آشیل تیم ماست تو بازی تاجیکستان هم دیدم با مصدومیت قدوس تیم تا آستانه فروپاشیدن رفت .جایگزینش ابراهیمی خلاقیت قدوس نداره هرچی پاس داد رو به عقب بود.حداقل ترابی پاسور بهتریه و میتونست جا قدوس ترمیم کنه.بنظر من مربی ما زود بفکر دفاع افتاد دقیقه ۶۰ خاست بازی با ابراهیمی ببنده که زود چوبش خورد.خود رفتن سامان به تیم بار روانی میده ، تیم سوریه مربی خطرناک و کارکشته ای داشت. تیمش فشاری روحی روش نبود بالاخره جلوی تیم بزرگ ایران بازی میکرد. اما بنظر من اگر بازیکنانش تجربه بچه های ما رو نداشتن و علت باخت شون همین بود.حیف از هکتور کوپر که مربی تیم بزرگ و عنوان داری تو این جام نبود. شک نکن که یک پای فینال بود
  • پویا IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ژاپن همیشه از ایران ضعیفتر بوده و هست اما آنها راه برد ایران را یاد گرفتن " رفتن رو اعصاب ضعیت ایرانی ها با انجام بازی خیلی محکم و زدن های پی در پی بازیکنان کلیدی مثله شجاع و سردار و...." کره جنوبی هم با همین روش ایران را در آخرین بازی که با ایران داشت برد.
  • رضا IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    سوریه شده گربه سیاه ایران، بردن از سوریه با این سختی... خدا به داد بازی با ژاپن برسه و ... تازه اولشه
  • نیما IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    قلعه گواردیولا!!!!
  • هرکی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    سه تا تک به تک خراب کردن که تقصیر مربی نیست،دروازه بان پنالتی بده که تقصیر مربی نیست، این تنها به بدشانسی تمام عیار بود،بیدقتی های سردار و مهدی و قلی هم ضمیمه کنیم به تعویض قاعدی،در کل عادلانه بگم تقصیر ایر قلعه نویی نبود، *بزرگ های تیم خدایی بزرگی نکردن*
  • عروس العین IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    اقای قلعه نوعی. تو رابخدا برو یه نگاهی به بازی الخصوص نیمکت تیم ملی بنداز یه نگاهی هم به خودت کنار زمین قیافه اندر داغون وبی انرژی خودت که هرکه نگات کرد اگه چهار هیچ هم جلو باشه بادیدن قیافه نحس امیر قلعه بازی رامیبازه وتمام.. اخه حیف نیمکت تیم ملی. بااین مربیان واقعا درسطح دسته سه. حیف وهزاران حیف. . یه نگاهی به نیمکت تمام تیم‌ها بندازین تا متوجه تفاوت زمین واسمان بشین.. مرتیکه برو. بیشرف این تجربه 40 سال مافیای قلعه چوبی
  • اسد IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    کادرفنی يعني یک عده آدمهای عقده‌ای کاری که بابازی کنان کردن هیچ کدامشون غیراز چند در پیتی که سفارشی به تیم آمدن بازی نمیکنن چون روحیه ندارن بازی کنی که روحیه وشادابی نداشته‌ باشه بهترین تیم یا بازیکن هم باش نتیجه نمیگیره اینقار تمام بازی کنان پدر مادرشون دراین مسابقه از دست دادن چهره بازی کن نگاه کنید همه چی پیدا است چند بار آزمون‌ تک به تک ونزد تيم سوریه جنگ زده را دیدید چقدر شاداب وسریال بودن
  • morteza IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    هر نوع تاتیکی هم این امیرخان قله نوعی روی تیم پیاده کنه و رو مخشون بره ، چون بلد نیست از نظر روحی روانی روی تیم کار کنه نتیجه ش میشه این که با برد های اقتصادی و استرس زا تیم هایی مثل سوریه و هنگ کنگ رو می بریم.دنیای مربیگری تو عصر حاضر خیلی فرق داره با زمان مربیگری علی پروین و مایلی کهن و غیره و ذلک جناب قلعه نوعی.باید رو تیمت کارکنی.این شکلی کارکنی مطمئن باش جلو ژاپن کاری به پیش ببری.
  • مهدی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    سلام- اشتباهات فردی بیرانوند و خطای بی مورد که طارمی کرد چه ربطی به مربی داره- استقلالیم- باید آزمون رو دقیقه ۲۰ میآورد بیرون و ترابی رو میذاشت- ضمن اینکه روانشناسی مربیان داخلی ضعیفه- بعد از گلی که خوردیم پاس اشتباه زیاد بود
  • مرتضی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    باسلام، آقای قلعه‌نویی بهترین مربی باشگاهی ایرانه،وبیشترین افتخارات رو کسب کرده و الان هم تیم ملی رو جمع و جور کرده ولی بعضی از بازیکنان فکر میکنن تیم ملی برا این‌است و خودشونو بالاتر از دیگرون میدونن،مثل طارمی شجاع و...الان همه از سردار و طارمی حرف میزنن درحالیکه قائدی از همه اینا بهتر بازی کرد ،این موضوع رو هم قلعه‌نویی فهمیده و بهش اعتراض داره درطول تاریخ هم بودن کسایی دایی کریمی و...که خودشون و برتر از دیگرون میدونستن و ضربه به تیم زدن،امیدوارم قلعه‌نویی این تفکرات رو جمع کنه انشالله
  • گرگ جنوب CA ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آزمون پاس به مهدی قایدی نمیده بازیکن حسودیهست
  • آتزوری IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیرانوند کجا جور فلان کس و بهمان کس رو کشید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!بیرانوند هم مثل همه بازیکنان فقط ادعا دارن و واقعا باعث آبروریزی هستن.بیرانوند پنالتی داد که توپ بازیکن سوری داشتن با سرعت به بیرون میرفت و اصلا قرار نبود بازیکن سوری به توپ برسه که جناب بیرانوند با یه تکل رو مای بازیکن سوری پنالتی داد.اون توپ شاید بشه گفت از زمین هم بیرون رفته بود داشت کنار زمین هم چایی نوش جان می‌کرد.ولی بیرانوند تکل زد و پنالتی تقدیم کرد.کل بازیکنها افتضاح بودند و هستند.تو همه بازیها.از همین حالا حذف شده بدونید مقابل ژاپن
  • بهار IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    من با اینکه مخالف سرمربی گری قلعه نوعی بودم اما به نظرم تیم حداقل مثل کیروش بازی کرد چرا از موقعیت های از دست رفته نمیگید طارمی و سردار از روی شکم سیری توپ ها رو گل نکردند اگه ژاپن هم بیاد بخدا اینقدر نمیتونه موقعیت درست کنه ما خودمون کار رو سخت کردیم اما قبول دارم محبی در حد تیم ملی نیست و جهانبخش باید بیرون باشه و قلی زاده بازی کنه
  • سعید IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیرانوند خودش تو جریان بازی با یه خطای بچه گانه پنالتی داد روی توپی که با سرعت داشت بیرون می‌رفت و همه را به دردسر انداخت حتی روی اخراج طارمی غیر مستقیم تاثیر گذاشت ، تو شد تو پنج تا پنالتی که حریف زد یکی شو. گرفت کاری شاخی نکرد که ، اون پنالتی هم که گرفت پنالتی زنش بد زد ، از اون بدتر هم خود خربین تو جریان بازی زد اگه پنالتی گیره چرا اونا نگرفت
  • نرگال IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    همون بهتر که برای تیران کوری بخوانند حریفان ایران تا بازیکنان مارو جو بگیردسون تا به خودشون بیان نا شاید کمی بهتر بازی کنن.با بازی امشلشون به دنیا ثابت کردن که مدعی قهرمانی اسیا هم نیستیم و فکر کنم دیگه همچین تیمی رو نخواهیم دید بعد از سالها.مثل مسی و رونالدو که دیگه شاید سالها طول بکشد نا تکرار شود.شنبه هم ژاپنی ها سوباسو و تارو رو میارن مارو شکشت میدن خاطرتون جمع.
  • امیر علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    روزبه چشمی بهیچ عنوان در حد و اندازه های تیم ملی نیست لطفا اینو درک کنید و از تیم ملی جداش کنید
  • شیذر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    خداحافظ گروهبان
  • حسین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تا زمانی که قلعه نویی سرمربی باشه فوتبال شادی نمی بینیم این ایران گل زده سرمربی تیم یک جوری افسرده نگاه میکنه که انگار اتفاقی رخ نداده مردک عوضی یک خوشحالی بکن بازیکنان روحیه بگیرند اینقدر سرد، خاک عالم تو سرت و اون چشمی که از دفاع بویی نبرده کی اینو دعوت کرده به تیم ملی
  • مهران IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیرانوند دروازه بان مطمعنی نیستش.تو یه صحنه توپ به راحتی از دستش لیز خورد پنالتی دادنش هم که..تو جام ملتهای دوره قبل هم بازی با ژاپن اون اشتباه مسخره را کرد و به راحتی گل خورد. آقای قلعه نویی محبی در حد تیم ملی نیستش.مثل ژاپن شجاعانه بازی کنید ترسو نباشین.به نطرم این نسل ،کیروش دفاعی و ترسو بار آورده.آقا یه فوروارد اخراج شده چرا رفتین تو لاک دفاعی یه ذره باید دوندگیتان باید زیاد میشد.فقط رامین رضاییان رو به جلو بازی میکرد بقیه بازیکنا فقط پاس میدادن به بیرانوند رو به عقب.شانس آوردین سوریه بود.الان کره یا ؤاپن بودن چند گل میخوردین.
  • احسان IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    باید دعا کنن جلو ژاپن ۵ ۶ تایی نخورن اخه اینم شد بازی؟واقعا عجیبه سوریه یکی از بهترین مربی هارو داره بعد ایران با همچین مربی ای قراره بره فینال؟
  • حسن DE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیرانوند جور افتضاح خودشو کشید،روزبه اشتباه کرد درست ،هر بازیکنی توپ را خراب میکنه،بیرو میتونست واکنش بهتری بده،این پیروزی چیها نمیدونم مشکلشون با تیم ملی چیه،نکنه بازیکن های شما همشون در حد رئال هستن بابا کشش ایران در این حده دیگ
  • کارجو IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    قلعه نویی سرمربی نیست از سرمربی سوریه باید یاد بگیره چقد کنار زمین دست و پا میزد ولی سرمربی ایران حتی بلد نبود به تیم روحیه بده .... افتضاحه بخدا...ضعیف ترین کشورهای عربی میرن مربی سطح بالا اروپایی میارن ما دنبال قلعه نویی و امثال اینا میریم...لعنت به فدراسیون ایران همش دلال بازی
  • علیرضا IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بچه هاواقعا تلاششون رامیکنندولی یهک مربی پراسترس درکنارشان باعث میشه آن روحیه بازیگری راازدست بدهند ولی درکل بازازبچه هاتشکرمیکنیم بابت تمام تلاش وکوششان
  • کوشکیا وسبزوار IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ازحالا همه کارشناس شدند به زمین وزمان بد وبیراه میگین حسادت می کنند باید جای سرمربی وبچه ها باشی حرف بزنی تیم سوریه از چند کشور آمدند اشتباه نکنید ازدل جنگ نیامدند الکی غر نزنید خداداد وخیابانی در برنامه سرشاخ نشید حرمت نگهدارید آبروریزی نکنید
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تیمی ضعیف تر ایران تواین جام ندیدم تعجبه چطور بالا آمدن بازی افتضاح ما به خاطر طارمی وبیراوند وسردار بود اونها فقط پولکی هستند نمخوان مصدوم بشن تا بتوانند در لیگ های خارج بازی کنند اونها ناخن چینده بازیکنان دهه شصت و هفتاد نمشن اون وقت طارمی خود راباعلی دایی وبیراوند خود رابا عابد زاده مقایسه مکنن خاک تو سر همشون حیف این همه پولی به آنها پرداخت مکنن وحیف ما که برق ووقتمون را به خاطر این بیشرف ها صرف مکنم اینم شانس آوردن که بازیکن سوریه ضربه پنالتی را خوب نزد وگرنه دروازبانی ضعیف تر بیراوند تو آسیا نیست
  • امین IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    حالا قدر کی‌روش رو میدونیم..
  • حسن IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    حرف مفت نزنید! رسانه ها چقدر قلم فروش شدن؟ در ضعف قلعه نویی شکی نیست چون مثل بقیه مربیان ایرانی اصلا فنی نیست. اما بیرانوند... از یه مترسک اینقدر قهرمان نسازید! بیرانوند در نهایت تنها یکی از اشتباهات خودش رو جبران کرد. بیرانوند با تقدیم پنالتی به بازیکنی که زاویه براش بسته شده بود تیم رو برد زیر فشار. از تک تک اشتباهاتش بابت خروجهای اشتباه و محاسبات اشتباه نباید گذشت.
  • طرفدار IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیرانوند جور قلعه نویی را نکشید پنالتی مفتی که با اشتباه بچه گانه تقدیم سوریه کرد را جبران کرد
  • As IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    کی‌روش رو باید برگردونن.. واقعا در حقش ظلم کردن قدر نشناس بودیم
  • علی حیدری IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    علم وحلم باید به هم امیخته شود نه به ان شوری وشور ونه به ان بی نمکی بازی ۹۰ دقیقه است ودرهرلحظه چندین اتفاق اول باید دلهره ونا امیدی کنار گذاشته شود وباید بازی کنان به کار خودشان ایمان داشته باشد همه چیز حل است عجله وعصبانیت اتشی است خاموش شدنی نیست بازی کنان باید ازاین دو عیب بزرگ پرهیز کنند پیروزند
  • رحمت الله IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    سلام بیرانوند جور اشتباه افتضاح خودش را کشید
  • Butterfly IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    چرا از بازیکنانی مثل ترابی استفاده نمیکنه؟ من خیلی محترمانه و مودبانه نظرم رو میگم. کاری هم به اشتباهات تیمی و فردی و نوع بازیشون توی زمین ندارم. به نظرم بازیکنان ما خودشون کار خودشون رو سخت کردن. اگر دقت کنید ما موقعیت های خوبی برای گل زنی بدست اوردیم ولی با شوت های ضعیفمون نتونستیم به گل برسیم. همچنین در کمال احترام به اقای قلعه نویی باید بگم که ایشون انگار نه انگار سرمربی تیم ایرانن. اصلا انگار هیچ دخلی با این تیم ندارن. تشویق و هیجان دادن به بازیکنان مهم ترین مسئله هست. هممون دیدیم اقای کوپر به هفتاد سال سن چجوری از تیمش و حقوق تیمش دفاع میکرد. اگر اینجوری بخوایم پیش بریم که نتیجه ی بازی با ژاپنمون کاملا مشخصه و دیگه نیاز به بازی نیست امیدوارم اشکالاتشون برطرف بشه. به امید پیروزی تیم ملی ایران 🤍
  • ژوانا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    اینهمه پول و ثروت ایران رو ریختن تو سوریه اینم آخرو عاقبتش ! دیدیم که اونا با پول ما مربی از خارج آوردن ما خودمون توان اینکارو نداشتیم آخرسرم تماشاچیای سوری شروع کردن به توهین کردن و شعار دادن برضد ایرانیها اینه عاقبت بیگانه پرستی ۲
    • ح IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      ماهم پول داریم چطور برا باشگاها میارن برا تیم ملی ندارن
  • جلیل IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    من موندم انتخاب مربی برای تیم چه معنایی میده وقتی که نمیتونه استرس تیم رو که کم کنه که نه بلکه خودش با حرکاتش باعث میشه بازیکن تمرکز نداشته باشه و دائم در استرس باشه..آخه این چه مربی که دوتا جمله درست و حسابی نمیدونه که بازیکن رو آماده جنگ و غلبه به استرس کنه بابا روح و روان بازی رو بچه ها از دست داده بودند ..حالا چکار کرده سرمربی نمیدونیم ولی آنجه مشخص اینکه این آقا شاید دست به سینه خوبی برای بالا نشینان باشه ولی برای مربی آدم با شعور و با سواد فوتبالی و فنی و بزرگ میخاد که این مربی هیچ کدومش رو نداشت ..فقط به سوابق اون نگاه کردند که با بهترین بازیکن‌های ایران چند بار قهرمان ایران شده ..این که نشد انتخاب و اصلح ...مربی اینه که از بازیکنی که داری قهرمان بسازی .....حالا طرفداری نباشه .واقعا گل محمدی چه چیزی کم داشت که مربی تیم ملی نگذاشتند ...چون زیر بار حرف زور و بله قربان گو نبود ...نتیجه این میشه که میشه ..وقتی همدلی و همکاری تو تیم نیست نباید انتظاری بیش از این داشته باشیم ما نهایتا برای ششم تا هشتم قابتها رفته بودیم تو بهترین حالت...
  • ناشناس SI ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    شجاع خلیل زاده که فوتبال امریکایی بازی میکرد چون همش طرف را با دست میگرفت.استاد تمارض پنالتی هم این دفعه شیرجه واقعی بود و پنالتی حق بود.رامین رضایی هم بعد اینکه سانتر میکرد تازه می فهمید یار کجا ایستاده.10 دقیقه اخر بازی کره و عربستان را تماشا کنی برابر با تمام صحنه های حساس 10 بازی اخیر تیم ملی نیست.این تیم در حد لیگ برترهم نیست.
  • قهرمانی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    حیف شد حذف نشد انشالله با باخت جلوی ژاپن حذف بشه و ملت شاد بشن
  • قاسمی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیراوند گل خوردنشا اینجوری بیان کرد گفت بازی سختی بود یکی نیست به اون بگه پس تو چیکاره ای 99
  • مرادعلی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ازروی شکم سیری بازی کردن نتیجش همینه نباید تیم حریف رو کوجک شمرد تحقیر کرد،ترحم هم نبایدبکنی خیلی قاطع باید بازی کنی
  • الهویی مساوی با هویی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    برید مربی خارجی خوب بیارید ما که گفتیم اینو سرمربی نکنید تیم به این خوبی بدون سرمربی فرستادید جلو ژاپن تاکتیکی نابودیم خواهید دید
  • حسن IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    وقتی‌مربی‌بی‌کیفیت‌مثل‌قلعه‌نویی‌قائدی‌وبیرون‌میکشه‌ومحبی‌که‌بایدبره‌دسته‌سه‌بازی‌کنه‌جایگزینش‌میکنه‌وروزبه‌چشمی‌میشه‌دفاع‌وضعیت‌تیم‌میشه‌همین‌که‌باایشاا..وماشاا..تیم‌سوریه‌ببره
  • م صفری US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    محبی بعد از کارت زرد بسیار بسیار ضعیف عمل کرد و من تعجب بودم که چرا مربی و سرمربی و این همه مشاور ندیدند در حالیکه ترابی آماده برای تعویض
  • آرش IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بیخود مهاجم اضافه برد، دفاع مرکزی و بازیساز کم برد. روزبه نباید در دفاع باشه. موقعیتم که زیاد خراب کردن
  • مهدی RS ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    خود بیرانوند با خطای بدش باعث پنالتی و مساوی شدن و این داستانا شد وگرنه که ما یک هیچ جلو بودیم. تازه باید کارت قرمز میگرفت ک داور ارفاق کرد.قرمز مزگرفت پیام نیازمند میومد پنالتی میباختیم چی شد ک حاا بیرانوند شد قهرمان ملی؟عجیبه همه اون خطا و پنالتی رو فرامو کردن
  • آریایی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    دوستان فارغ از هر رنگی بحث تیم ملی هست ، یحیی و قلعه‌نویی هیچکدوم در حد تیم ملی نیستن ، سرمربی ما مث کسی ک انگار باباش تازه فوت کرده همش اخم کرده و بهم ریخته کنار نیمکت انرژی منفی که به بازیکنان میده تأثیر گذاره
  • آریایی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    دوستان عزیز با اینکه با افتخار پرسپولیسی ام اما بحث ملی نه رنگ اگه انتقاد فنی ندارید پس بهتر نظر ندید، همه میدونیم مهدی قائدی و بیرو تو این چند بازی ستاره تیم ملی بودن ، محبی در حد تیم ملی نیست حداقل میتونست بجای قائدی ترابی بیاد بازی، بیرو مجبور ب پنالتی شد به هرحال دروازبان رفت توپ بگیره اما نزد ، و اینکه خیلی از امید ابراهیمی انتقاد کردن که اصلا درست نیست با سن بالا بهتر از سردار و جهانبخش بود، و در ضمن تجربه کافی هم داشت، چشمی هم نشون داده تو پست هافبک بهتره و اون صحنه ک پاس اشتباه داد و طارمی مجبور شد خطا کنه چون چشمی جلو رفته بود و به پست دفاع عادت نداره و بنظرم مقصر اصلی کادر فنی و در رأس اون قلعه‌نویی هستن که فارغ از ترکیب اشتباه حتی بلد نیست تعویض کنه
    • پیمان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      دقیقا آقای قلعه نوئی کل ایران رو فدای دوست داشتن خودش از یه بازیکن (محبی)کرده ،
  • پیمان IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    واقعیت مربی گری آقای قلعه نویی تو نیمه دوم با تعویض هاش مشخص شد خیلی ساده است نیمه دوم مگه نیمه مربیان نیست ، خودتان تعویض های ایشون رو با مربی سوریه مقایسه کنید ایشون ایران رو فدا کرد تابازیکنی که دوست داره ( محبی) بیاره فکر کرد اینجام ایرانه که با قلدری (همه تو برنامه نود دیدید که تا خبرنگار سوال چالشی میکرد به گنده لاتاش میگفت ساکتش کنند) کار پیش میره
  • صادق IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    مقصر اصلی این نوع بازی کردن اول قلعه نویی بخاطر تعویض ها که سیستم تیم را بهم ریخت دوم طارمی که فقط فکرش تیم باشگاهی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی